نقد و بررسی سریال کره ای Marry My Husband با شوهرم ازدواج کن

معرفی سریال Marry My Husband

سریال با شوهرم ازدواج کن (내 남편과 결혼해줘) سریالی ساخته کشور کره جنوبی است که از تاریخ 1 ژانویه 2024 تا کنون هر هفته در روز های دوشنبه و سه‌شنبه از شبکه TVN پخش می‌شود.

 

خلاصه سریال کره‌ای Marry My Husband

کانگ جی وون با پارک مین هوان ازدواج کرده است. زندگی زناشویی او به دلیل شوهر خودخواه و مادرشوهر طلبکارش خوب پیش نمی رود. کانگ جی وون تمامی هزینه‌ها و مخارج خانواده را تامین می‌کند در حالی که شوهرش فردی بیکار است که بدهی‌های زیادی هم دارد. همچنین تمام مسئولیت‌های درون خانه نیز به عهده کانگ جی وون است.

روزی کانگ جی وون متوجه می‌شود که به سرطان مبتلا شده است و زمان زیادی برای زندگی کردن ندارد. در این حین اون متوجه خیانت همسرش نیز شده است که باعث بدتر شدن أوضاع می‌شود. اون همسرش را در حین خیانت با دوست صمیمی‌اش می‌بیند و در همان لحظه دعوای فیزیک بین آن‌ها رخ می‌دهد. در طی این دعوا به طور اتفاقی کانگ جی وون توسط همسرش کشته می‌شود.

کمی بعد کانگ جی وون چشمان خود را باز می‌کنند می‌فهمد که در زمان به گذشته سفر کرده است. به 10 سال قبل، درست زمانی که رابطه‌اش با پارک مین هوان درحال شکل گیری بود. او می‌خواهد تا از رخ دادن حوادث آینده جلوگیری کند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرد تا کاری کند که پارک مین هوان با همان دوست صمیمی‌اش که شاهد خیانت همسرش با اون بوده است ازدواج کند. در این حین کانگ جی وون متوجه می‌شود که رییس بخشی که در آن کار می‌کند یعنی یو جی هیوک به اون علاقه‌مند است. یو جی هیوک کم کم احساسات خود را به کانگ جی وون ابراز می‌کند و رابطه عاشقانه آن‌ها شکل می‌گیرد. یو جی هیوک دارای رازی است که مخفی می‌کند و …

 

درباره سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن

این سریال اقتباسی از یک رمان اینترنتی به همین نام که در سایت وبتون منتشر شده است، است. Park Won-Gook کارگردان این سریال و Shin Yoo-dam نویسنده این سریال است. طراح و نویسنده رمان این سریال هم Seong So Jak می‌باشد. ای سریال در شبکه TVN در کره جنوبی در حال پخش است. همچنین در TVING برای کره جنوبی و در Amazon Prime Video برای دیگر نقاط جهان به جز چین و کره در دسترس می‌باشد. پارک مین یانگ و لی یی کیونگ در نقش کانگ جی وو و پارک مین هوان در این سریال نقش آفرینی می‌کنند. دیگران بازیگران این سریال نا این وو، سانگ ها یون، گونگ مین جونگ، چوی گیو ری، ها دو کوون، کیم جونگ هی، جونگ کیونگ سون، بائه گئورین، جو جین سه، جونگ سوک یونگ، پارک وون کوک، کانگ سانگ جون، لی گی کوانگ، مون سونگ کیون، لی کوانگ گی و لی دونگ کیو هستند.

 

نظر بینندگان و منتقدان درباره سریال کره‌ای Marry My Husband

این سریال موفق به کسب امتیاز 7.9/10 در سایت IMDB از بینندگان و امتیاز 8.7/10 در سایت MyDramaList و امتیاز 89/100 در سایت AsianWiki را از بینندگان دریافت نماید.  همچنین در سایت RottenTomatoes بینندگان در مجموع امتیاز 4/5 را به این سریال داده‌اند. تا کنون قسمت‌های ششم و دوازدهم این سریال به ترتیب بیشترین و کمترین امتیاز را در بین کل قسمت‌ها با امتیاز 9.3 و 7.1 کسب کرده‌اند.

 

عمکلرد سریال کره‌ای با شوهرم ازدواج کن

همانطور که پیش از این گفتیم این سریال بر اساس یک رمان اینترنتی ساخته شده است. با اعلام ساخت این سریال بسیاری از خوانندگان رمان این احساس را داشتند که سریال آن چیز خوبی نخواهد شد ولی با انتشار قسمت اول این سریال بینندگان از آن رضایت کامل را داشتند. با این حال برخی از بینندگان که پیش از پخش سریال رمان آن را خوانده بودند ایراداتی از این سریال گرفتند. برای مثال گفته شده است که جدول زمانی وقایع داستان در سریال تغییر داده شده است و برخی از ویژگی‌های شخصیت‌ها نیز دستخوش تغییر شده‌اند.

با مشاهده قسمت اول این سریال سوالات بسیار زیادی برای شما به وجود خواهد آمد که چه اتفاقاتی برای شخصیت‌های این داستان در ادامه پیش خواهد آمد و این سوالات باعث می‌شود تا برای تماشای قسمت‌های بعدی آن لحظه شماری کنید. موضوع سفر در زمان برای بسیاری از ما موضوعی جذاب به شمار می‌آید و در این سریال به خوبی از این پدیده استفاده شده است تا تلاش‌های فردی که می‌داند زندگی‌اش در آینده چگونه خواهد شد، برای تغییر آن را به نمایش بگذارد. در این سریال ما شاهد جنگیدن زنی برای تغییر آینده خود هستیم که تلاش می‌کند تا با ایجاد رابطه میان همسر و دوست صمیمی‌اش آینده خود را تغییر دهد و زندگی دلخواه خود را بسازد.

 

کلام آخر

این سریال آمیزه‌ای زیبا ژانرهای درام، عاشقانه، کمدی و فانتزی است که توانسته است تمامی این سبک‌ها را به خوبی باهم به نمایش بگذارد. تا کنون فصل اول این سریال که 16 قسمت دارد تایید شده است و 12 قسمت از آن منتشر شده است. شما می‌توانید این 12 قسمت را از سایت انیمه لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال به صورت زیرنویس چسبیده دانلود و تماشا کنید. قسمت‌های بعدی سریال نیز بعد از انتشار و ترجمه در سایت قرار خواهند گرفت.

برای دانلود سریال Marry My Husband به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان