نقد و بررسی انیمه Mieruko-chan میروکو چان

توسط Alireza

معرفی انیمه Mieruko-chan میروکو چان

تصور کنید می توانید ارواح را ببینید اما از قصد آنها را نادیده می گیرید. در واقع، شما از راه خود خارج می شوید و وانمود می کنید که وجود ندارند. این اساساً چیزی است که انیمه Mieruko-chan در مورد آن است، اما برخی از پیچش های کمدی و تاریک را اضافه می کند. قبل از اینکه بیشتر بخوانید، من همچنین می خواهم هشدار های اولیه ای بدم، این نمایش به برخی موضوعات ناراحت کننده مانند آسیب به حیوانات و سقط جنین اشاره می کند.

انیمه Mieruko-chan (ژاپنی:見える子ちゃん) بر اساس یک مجموعه مانگای ژاپنی است که توسط توموکی ایزومی نوشته و تصویر شده است. یک اقتباس از مانگا Mieruko-chan در قالب مجموعه تلویزیونی انیمه در هجدهم مارس 2021 اعلام شد. انیمیشن این سریال توسط استدیو Passione و کارگردانی یوکی اوگاوا است که تاکاهیرو ماجیما به عنوان دستیار کارگردان، شینتارو ماتسوشیما به عنوان دستیار کارگردان، کنتا ایهارا سرپرستی و نویسندگی فیلمنامه سریال را بر عهده دارد. چیکاشی کادکارو کاراکترها را طراحی می کند و به عنوان کارگردان اصلی انیمیشن کار می کند و ماکوتو اونو طراحی هیولاها را بر عهده دارد. کانا اوتاتان موسیقی این سریال را ساخته است.

 

ارواح ترسناک رو ایگنور کنید!

میکو یوتسویا یک دانش آموز دبیرستانی است و این توانایی را دارد که ارواح را ببیند که هم خودش و هم سایر افراد را آزار می دهد. سریال او را در حالی دنبال می کند که سعی می کند یک زندگی عادی داشته باشد و فعالیت ارواح را در نزدیک خود نادیده بگیرد. او همچنین سعی می کند از دیگران در برابر تسخیر شدن محافظت کند در حالی که وانمود می کند ارواح را نمی بیند. اینجاست که کم کم کمدی وارد می شود. فقط تصور کنید که می توانید وحشتناک ترین و نفرت انگیزترین اجنه را در مقابل خود ببینید ولی باید آن را نادیده بگیرید.

 

نقد و بررسی انیمه Mieruko-chan میروکو چان

نقاط قوت انیمه میروکو چان

استدیو Passione یک شرکت تولید است که صادقانه اولین بار بود که اسمش را می شنیدم. البته، من هیچ یک از برنامه هایی که آنها تولید کرده اند را به غیر از Mieruko-chan تماشا نکرده ام، اما با چند عنوان مانند Higurashi: When They Cry، Citrus و High School DxD آشنا هستم.

چیزهای زیادی وجود داشت که احساس کردم این انیمه به خوبی انجام داده است. یکی از آنها 12 قسمت بودن آن است. با کمال تعجب، من از روح های جدیدی که میو با آنها روبرو شد خسته نشدم. معمولاً نمایش هایی با مضمون تکرار شونده می توانند خیلی سریع فرسوده شوند، اما عناصر بیشتری در آن وجود داشت. همه چیز به خوبی به هم گره خورده است و من برای فصل دوم مشکلی ندارم. تنها شکایت کوچک من این بود که اصلاً ترسناک نبود. حداقل نه به اندازه مانگا. می توان گفت لحظاتی وجود داشت که آنها می خواستند صحنه ای ترسناک باشد اما بیننده تحت تاثیر قرار نمی گرفت. به غیر از این، هرکسی که عاشق یک کمدی ترسناک خوب است باید به این انیمه فرصت دهد.

 

طراحی و آرت شگفت انگیز

آنچه در این نمایش بیشتر به چشم آمد طراحی شخصیت ها بود. موهای دو رنگ یولیا بسیار جذاب به نظر می رسد اما پالت رنگ کلی میکو برای شخصیت او عالی بود. تضاد چشم های کهربایی اش را با موهای بلند و مشکی اش از او یک شخصیت یونیک در دنیای انیمه ساخت. هنر پس زمینه به همان اندازه استاندارد بود که برای یک انیمه مدرن می شود. با این حال، نمی توانیم بدون اشاره به خود ارواح در مورد اثر هنری صحبت کنیم. آنها توجه خوبی به جزئیات داشتند و حتی با وجود اینکه آثار هنری آنها بسیار با بقیه نمایش فاصله داشت، کاملاً با جهان ترکیب شدند و در جایی که به نظر بد به نظر نمی رسیدند. آنها به دلایل درست برجسته بودند و کاملاً ترسناک بودند! همه چیز از دود و هاله سیاه شان گرفته تا نفس سبز پوسیده شان، تا اینکه آنها عمدتاً خاکستری هستند و کمی لمس می کنند.

 

نقد و بررسی انیمه Mieruko-chan میروکو چان

دانلود انیمه میروکو چان

در وب سایت انیمه لیست می توانید به دانلود انیمه میروکو چان بپردازید. هر دو فصل این مجموعه به طور کامل و با زیرنویس فارسی قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود انیمه Mieruko-chan و تماشای آن لذت ببرید.

 

انیمه Mieruko-chan چند فصل و قسمت دارد؟

این انیمه در قالب یک فصل 12 قسمتی در سوم اکتبر سال 2021 منتشر شد.

این نمایش به عنوان یک خواننده مانگا شروع عجیبی داشت زیرا قسمت اول عمدتاً مواد اولیه انیمه بود. با این حال، می توانم بفهمم که چرا، زیرا دنبال کردن مانگا به صورت کامل، احتمالاً بسیاری از مردم را ناامید می کرد. این نمایش به یک الگوی بی نظیر از برخورد روزانه با ارواح تبدیل شد و میکو هر کاری را که می توانست انجام دهد برای جلوگیری یا نادیده گرفتن آنها انجام داد بدون اینکه به ارواح اطلاع دهد که او می تواند آنها را ببیند.از طرف دیگر، انیمه آنقدرها پیش نرفت و بنابراین ما با کمی تجربه پیش پا افتاده ماندیم. برخی از عناصر داستانی زیبا با ذن و ارواح حرم وجود داشت که چیزهای جالب را حفظ می کرد اما این شرم آور است که انیمه قبل از رسیدن به قسمت واقعاً خوب این سریال متوقف شد. حتی اگر من در حال چنگ زدن هستم ، به هیچ وجه نمایش بدی نیست ، اما فکر نمی کنم این بهترین نمایش فصل پاییز باشد مانند نظرسنجی ها ادعا می کنند که چنین است. میکو این نمایش را بر روی پشت خود حمل کرد و به ساخت لحظات کمدی عالی و همچنین لحظات تاثیرگذاری کمک کرد.

علاقمندان به دانلود انیمه mieruko-chan با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید