فهرست ریواچ پذیرترین بازیگران تاریخ سینما

توسط Alireza

فهرست ریواچ پذیرترین بازیگران تاریخ سینما

رنه دکارت فیلسوف فرانسوی در دهه 1600 گفته: «من فکر می کنم، پس هستم»، اما اگر او آنقدر زنده بود که سینما را تجربه کند، شاید این را می گفت: «می خواهم ریلکس کنم، پس ریواچ می کنم» این موضوع را نباید انکار کرد: گاهی اوقات، تلاش بیش از حد برای تماشای چیزی که قبلاً هرگز ندیده اید به شما فشار می آورد و بنابراین، ریواچ کردن یا تماشای دوباره ی یک فیلم مورد علاقه قدیمی، به خصوص وقتی که یکی از بازیگران محبوبتان در آن است، می تواند نتیجه معکوس دهد و آرامش بخش و سرگرم کننده باشد. این که بخواهید یک فیلم را ریواچ کنید یا نه، به شما بستگی دارد، اما آنچه باعث می شود یک فیلم یا یک بازیگر قابلیت تماشای دوباره داشته باشد، در نهایت یک مسئله ی ذهنی است. ممکن است که حتی شما نیز موافق نباشید که این رده بندی، طبق سلیقه ی ما در مورد بازیگران باشد، اما افراد مذکور حسی را به ما، عوامل انیمه لیست تلقین کرده اند که در نهایت، آنها را در مورد دوباره دیدنِ فیلم هایشان به این رده بندی رسانده است. بنابراین فهرست ریواچ پذیرترین بازیگران تاریخ سینما را به شما عزیزان تقدیم می کنیم.

 

  1. Nicolas Cage

فیلم های پیشنهادی با بازی نیکلاس کیج: فیلم Face/Off، فیلم The Rock و فیلم Mandy

همیشه بحث هایی پیرامون نیکلاس کیج و توانایی های بازیگری اش، یا فقدان آن ها وجود داشته است؛ با این حال، پاسخ آسان است: نیکلاس کیج یک بازیگر خارق العاده و تقریباً همیشه یک بازیگر فوق العاده متعهد است… فقط به فیلم هایی که او در آنها ظاهر می شود نگاه کنید تا متوجه شوید از نظر کیفیت بسیار متفاوت هستند.

 

  1. Samuel L. Jackson

فیلم های پیشنهادی با بازی ساموئل ال.جکسون: فیلم Pulp Fiction، فیلم The Avengers و فیلم Unbreakable

ساموئل ال. جکسون در نزدیک به 250 فیلم ظاهر شده است، با توجه به اینکه اولین فیلم او در سال 1972 بوده، این رقمی بسیار قابل توجه است. یعنی تقریباً پنج فیلم در هر سال بازی کرده است، اما این میزان احتمالاً به طور کلی بالاتر است، البته اگر او را کامل بشناسید. او بازیگری را در اواخر دهه 1980 شروع کرد. مجموعه ای از فیلم های کوچک اما قابل توجه در اوایل دهه 1990 منجر به معروف شدن او شد و در اواسط آن دهه او به یک ستاره تبدیل شد.

 

  1. Robert De Niro

فیلم های پیشنهادی با بازی رابرت دنیرو: فیلم Goodfellas، فیلم Heat و فیلم The Godfather: Part II

رابرت دنیرو بازیگری بسیار پرکار است و شاید بیشتر به خاطر فیلم های گانگستری و جنایی اش شناخته  شود، که برخی از آن ها، البته نه همه، توسط مارتین اسکورسیزی همکار و یار غارِ او کارگردانی شده است. اگر این فهرست بزرگترین بازیگران تاریخ بود، شاید در رده ی اول می بود و یا نهایتاً در رتبه دوم. می گویند هالیوود در زمان اوج او به مرضی به نام تبِ دنیرو دچار شده بوده است.

معرفی 10 فیلم برتر رابرت دنیرو

 

  1. Harrison Ford

فیلم های پیشنهادی با بازی هریسون فورد: فیلم های Star Wars، فیلم های ایندیانا جونز و فیلم بلید رانر

تا جایی که به مردان برجسته هالیوود مربوط است، کمتر کسی به اندازه هریسون فورد که در اواخر دهه 1970 و اوایل دهه 80 به لطف مجموعه ای از موفقیت هایش، محبوبیت زیادی پیدا کرد، کاریزماتیک و محبوب بوده است. البته، بحث درباره فورد بدون اشاره به این واقعیت سخت است که او نقش هان سولو را بازی کرده، یکی از مهم ترین شخصیت های سه گانه اصلی جنگ ستارگان، و شخصی که برای فیلم های 7 و 9 بازگشته است.

 

  1. Al Pacino

فیلم های پیشنهادی با بازی آل پاچینو: فیلم Scarface، فیلم The Godfather و فیلم Dog Day Afternoon

حتی اگر فقط به فیلم های نامزد اسکار پایبند باشید، آل پاچینو در طول بیش از 50 سال بازیگری خود در تعداد زیادی از آثار کلاسیک حضور داشته است. او یکی از آن هنرپیشه های نادری است که نقش اول او یکی از ماندگارترین نقش های او بود: بازی در نقش مایکل کورلئونه در پدرخوانده. ژانر جنایی ژانری بود که او اغلب به آن پرداخته است، شاید دراماتیک ترین آن فیلم صورت زخمی در سال 1983 به کارگردانی برایان دی پالما باشد.

 

  1. Sean Connery

فیلم های پیشنهادی با بازی شان کانری: فیلم Indiana Jones and the Last Crusade، فیلم Dr. No و فیلم The Untouchables

در حالی که شان کانری همیشه با جیمز باند گره خورده است، او حرفه ای چشمگیر به عنوان یک بازیگر داشته که فراتر از اولین بازیگری او بوده که 007 را روی پرده به تصویر کشید. در واقع، او یکی از جذاب ترین و قابل تماشاترین فیلم  های هر بازیگری را بازی کرده است.

 

  1. Margot Robbie

فیلم های پیشنهادی با بازی مارگو رابی: فیلم The Wolf of Wall Street، فیلم The Suicide Squad و فیلم باربی

بسیار خوب… مطمئناً، مارگوت رابی از سال 2013 بود که یک هنرپیشه مهم شد و در پایان همان سال با یک نقش به یاد ماندنی در گرگ وال استریت وارد صحنه سینما شد. اما در حدود یک دهه بعد از 2013، او در تعداد شگفت انگیزی از فیلم های عالی حضور داشته است. برخی از آن ها موفق بودند، مانند باربی 2023، در حالی که فیلم های دیگری که می توان آنها را در زمره بهترین فیلم های او قرار داد، مانند فیلم بابیلون 2022، نشان می دهد که کمتر مورد توجه قرار گرفته  است.

 

  1. Toshiro Mifune

فیلم های پیشنهادی با بازی توشیرو میفونه: فیلم Seven Samurai ، فیلم The Sword of Doom و فیلم High and Low

توشیرو میفونه با ژانر سامورایی رابطه ای مشابه با رابرت دنیرو با ژانر جنایی دارد. هر دوی این بازیگران بیشترین ارتباط را با چنین ژانرهایی دارند، اما میفونه خود را از آن دست بازیگرهایی نشان داد که می تواند در خارج از فیلم های سامورایی نیز برتری داشته باشد، حتی با آکیرا کوروساوا، همکار مکرر خود، که در فیلم های شاخصی مانند High and Low که باید آن را تماشا کنید.

 

  1. Jack Nicholson

فیلم های پیشنهادی با بازی جک نیکلسون: فیلم The Shining، فیلم One Flew Over the Cuckoo’s Nest و فیلم Chinatown

جک نیکلسون بهترین کارها را در بین هر بازیگری در تاریخ سینما داشته است و این باعث می شود که او در میان بازیگران ریواچ پذیر شایسته جایگاه باشد. شما می توانید تا دهه 1970 به عقب برگردید و ببینید که او همچنان یک مدعی است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید