معرفی و دانلود محبوب ترین سریال های دهه اول قرن 21 (دهه 2000)

توسط Alireza

محبوب ترین سریال های دهه اول قرن 21

کمدی های سیت کامی مانند Abbott Elementary و It’s Always Sunny همچنان بینندگان را سرگرم می کنند، و دومی یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی اوایل دهه 2000 است که توانسته این شتاب را حفظ کند و یک پایگاه بزرگ طرفداران ایجاد کند که امروزه نیز در حال رشد است. دلیلش این است که شخصیت های مرتبط، داست آنهای آشنا اما عجیب و غریب و طنز بی نظیری دارد و هرگز اشک بینندگان را درنمی آورد. اگرچه بسیاری از کمدی های منتشر شده در دهه 2000 به اندازه بسیاری از آثار امروزی صیقلی و سینمایی نیستند، اما عناصر نوستالژیک خاصی را در خود دارند که در برنامه های کمدی و تلویزیونی امروزی وجود ندارند. آنها شما را به زندگی قبل از عصر دیجیتال باز می گردانند، زمانی که بسیاری به فناوری به عنوان سرگرمی اعتماد نمی کردند و همه چیز بسیار ساده تر بود. به دلیل روایت های فرمولی و شخصیت های آشنا، بسیاری از کمدی های دهه 2000 میراث ماندگاری دارند و توانسته اند بیش از 10 فصل را به نمایش بگذارند. فهرست محبوب ترین برنامه های تلویزیونی دهه 2000 در IMDb می تواند بینندگان را به این دوره منحصر به فرد بازگرداند. انیمه لیست فهرستی از محبوب ترین سریال های دهه 2000 برای شما جمع آوری کرده است.

 

  1. سریال Breaking Bad

برکینگ بد هنوز هم به راحتی در صدر تمامی فهرست های بهترین سریال های ساخته شده تا کنون قرار دارد و برای این صدر نشینی دلایل خوبی نیز دارد. این درام برنده جایزه، داستان فوق العاده پیچیده و اغلب دلخراش والتر وایت (شخصیت نمادین برایان کرانستون) را روایت می کند که از یک معلم شیمی فروتن به چهره ای ترسناک در دنیای متامفتامین تبدیل می شود. طرفداران با ناامیدی، تشخیص سرطان و تمایل به تأمین معاش خانواده اش، شاهد نزول والتر در سایه هستند. همکاری او با جسی پینکمن (آرون پل) باهوش و البته مشکل دار، هسته اصلی نمایش را تشکیل می دهد.

 

  1. سریال It’s Always Sunny in Philadelphia

بار پدی در طول دو دهه گذشته (تقریباً) شاهد نمایش های کمدی تاریکی بوده است که در آن، سریال فیلادلفیا همیشه آفتابی است پخش شده است. از علل محبوبیت این سریال داستان و شخصیت های نامتعارف آن است که کاملاً خلاف روند کمدی موقعیت های معمول در تلویزیون حرکت می کنند. در این سریال هیچگونه درس و پیام اخلاقی وجود ندارد و شخصیت ها هیچوقت از لحاظ اخلاقی رشد نمی کنند؛ مثلاً در سریال آشنایی با مادر شخصیت بارنی که ابتدای سریال یک زنباره بود در انتها به یک شخصیت کاملاً آرام تبدیل شد ولی شخصیت دنیس در این سریال رفتارهای غیرعادی و زنبارگی اش هر فصل بدتر از قبل می شود!

 

  1. سریال The Office

اگرچه نسخه بریتانیایی Ricky Gervais نسخه اصلی است، اما The Office آمریکایی موفق تر و برای مخاطبان گسترده تری در سراسر جهان جذاب تر است (اگرچه بسیاری از بریتانیایی ها استدلال می کنند که The Office اصلی بریتانیایی هنوز بهترین نسخه است). با فیلمنامه نویسی چشمگیر و بازیگران با استعدادی مانند استیو کارل، جان کرازینسکی، راین ویلسون، جنا فیشر، میندی کالینگ و غیره، سریال اداره آمریکایی یک موفقیت عجیب بود.

 

  1. سریال House

هاوس – که با نام هاوس، ام دی نیز شناخته می شود، یک درام پزشکی بسیار محبوب است که استانداردهای این ژانر را تعیین کرد و قالبی را ایجاد کرد که امروزه برای طرفداران آشنا است. این فیلم دکتر گرگوری هاوس نابغه را دنبال می کند که به طرز فوق العاده ای توسط هیو لوری به تصویر کشیده شده است و در هر قسمت موارد به ظاهر غیرقابل توضیح را تشخیص می دهد. این فیلم بر معضلات اخلاقی در پزشکی تمرکز می کند، با صحنه هایی که بینندگان را وادار می کند تا اصول و اعتقادات خود را مجدداً تأیید کنند.

 

  1. سریال Supernatural

سریال سوپرنچرال یک درام فانتزی تاریک و بسیار محبوب با یک پایگاه هواداران اختصاصی، اودیسه ای پیچ در پیچ از برادران وینچستر، سم (جرد پادالکی) و دین (جنسن اکلس) را دنبال می کند که سراسر کشور آمریکا را می پیمایند و خود را در قلمروی غیرقابل پیش بینی ماوراء طبیعی غوطه ور می کنند. بینندگان در هنگام مواجهه با موجودات ماورایی و بررسی پدیده های غیرقابل توضیح، تک تک حرکات آنها را دنبال می کنند و در عین حال با مبارزات شخصی آنها نیز سروکار دارند.

 

  1. سریال Modern Family

سریال خانواده مدرن یک کمدی کم نظیر به سبک مستند و مملو از لحظات نمادین است که حول محور سه مجموعه خانوادگی غیرمتعارف در حومه لس آنجلس می چرخد. در طول یازده فصل، این سریال شیطنت های خانواده پریچت-دانفی-تاکر پر هرج و مرج را به تصویر می کشد که توسط پدرسالار جی پریچت بهم مرتبط هستند. این سریال همچنین همسر دوم او گلوریا (سوفیا ورگارا) و پسر خردمند او یعنی مانی (ریکو رودریگز) را نیز به نمایش می گذارد.

 

  1. سریال The Big Bang Theory

یک کمدی سیت کام دوست داشتنی که نیازی به معرفی ندارد؛ سریال بیگ بنگ تئوری مجموعه ای دوست داشتنی و خنده دار از دانشمندان با استعداد های ناب ذهنی و در عین حال از نظر اجتماعی بی دست و پا را معرفی کرد که تعاملات و رویدادهای نه چندان غیر معمول را به روش های کمدی منحصر به فرد هدایت می کنند. این سریال متشکل از شلدون کوپر (جیم پارسونز)، لئونارد هافستادتر (جانی گالکی)، پنی (کیلی کوئوکو) و افراد دیگری است که در قسمت های بعدی به گروه اضافه شده اند و ماجراجویی های خنده دار و مرتبط  آنها را روایت می کند.

 

  1. سریال Criminal Minds

سریال ذهن های جنایتکار یک نمایش درام جنایی رویه ای پلیسی است که حول ذهن های درخشانی در واحد تحلیل رفتار (BAU) FBI می چرخد. تیمی از مأموران استثنایی برای نفوذ به اعماق پیچیده روان شناسی جنایی، کشف جنایات شنیع و بازگرداندن عدالت به بی گناهان با هر قسمت جدید، تلاش بی وقفه ای را آغاز می کنند. این تیم خارق العاده به رهبری مامور مرموز آرون هاچنر (توماس گیبسون)، مهارت های بی نظیر خود را در نمایه سازی برای حرکت در تاریک ترین فرورفتگی های روان انسان به کار می گیرد.

 

  1. سریال NCIS

دهه 2000 نقطه اوج درام های جنایی رویه ای بود و برای بسیاری از بینندگان، سریال NCIS بالاتر از بقیه بود. این سریال به دنبال بهره برداری از سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی (NCIS)، یک تیم نخبه از ماموران ویژه است که به کشف شبکه های پیچیده جنایات مرتبط با افرادی که در نیروی دریایی و تفنگداران دریایی ایالات متحده خدمت می کنند، اختصاص داده شده است. این سریال هنوز هم ادامه دارد.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین سریال های دهه اول 2000 به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای  آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید