معرفی سریال لایو اکشن Parasyte: The Grey‏‏ انگل: خاکستری، اقتباسی دیگر از مانگاهای ژاپنی

توسط Alireza

معرفی سریال Parasyte: The Grey

از یکی از پرفروش ترین پروژه های نتفلیکس یعنی لایو اکشن One Piece گرفته تا Drops of God در اپل تی وی، در سال های اخیر شاهد بوده ایم که پلتفرم های استریم پول زیادی برای تولید اقتباس های مانگایی خرج کرده اند؛ پروژه های جدیدی که قبلاً به عنوان بهترین انیمه هایی که تا به حال در تلویزیون پخش شده اند در نظر گرفته شده و توانسته اند از یک تفکر تکراری دور بمانند. اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم، بعضی از انیمه ها واقعاً شایسته ی بیشتر دیده شدن هستند و این کار با اقتباس این استریمر ها از مانگاهای ژاپنی امکان پذیر شده است. با موفقیت اقتباس هایی که هم برای عموم و هم برای منتقدان غیرقابل انکار هستند، پلتفرم هایی مانند نتفلیکس آماده هستند تا به روند خود ادامه دهند و این بار با بازسازی هیجان انگیز یک سریال با عنوان Parasyte: The Grey طرف هستیم، اقتباسی لایو اکشن از انیمه و مانگایی که ما طرفداران انیمه، آن را به اسم Kiseijuu: Sei no Kakuritsu اثر هیتوشی ایواکی می شناسیم. مجموعه مانگایی که برای اولین بار در سال 1988 منتشر شد و به مدت 7 سال قابل توجه طرفداران انیمه و مانگا بوده و بیش از 25 میلیون نسخه فروش کرده، یک لایو اکشن هیجان انگیز دریافت خواهد کرد. بنابراین، با در نظر گرفتن همه این ها و تریلر وسوسه انگیزی که بیش از آن چیزی که تصور می شد، هیجان ایجاد کرد؛ با شما از تمام چیزهایی می گوییم که از سریال مورد انتظار Parasyte: The Grey می دانیم.

سریال لایو اکشن Parasyte: The Grey در 5 آوریل 2024 به طور رسمی در نتفلیکس عرضه می شود. پنجم آوریل همچنین روز پخش سریال Sugar به کارگردانی فرناندو مایرلس با بازی کالین فارل در Apple TV+ نیز هست. منبع اصلی یک مانگای محبوب ژاپنی است، بنابراین دو اقتباس به صورت فیلم لایو اکشن و یک نسخه انیمه همگی در ژاپن ساخته شده‌اند. با این حال، سریال انگل: خاکستری آماده است تا این روند را عوض کند و کل تولید آن در کره جنوبی انجام شده است.

 

معرفی سریال لایو اکشن Parasyte: The Grey‏‏ انگل: خاکستری

بررسی تریلر سریال انگل: خاکستری

تریلر سریال Parasyte: The Grey به طور رسمی در 20 مارس منتشر شد. وحشتِ موجود در این تریلر امری عادی است و بسیاری از پیروان مانگای اصلی احتمالاً از این واقعیت خوشحال هستند که این عنصر محبوب در این اقتباس کره ای گم نشده است. این تریلر که با یک امتیاز عجیب و غریب همراه است، با سرعت یک قطار باری از پیشِ چشم ما عبور می کند و ژانرهای اکشن، ترسناک و درام را با هم ترکیب می کند تا نویدِ ساخت یک لایو اکشن عالی را داده باشد. به نظر می رسد که Jeon So-nee در نقش اصلی، با جلوه های گرافیکی چشمگیر و نقش آفرینی دقیق، قرار است سریال جذابی را ارائه کند که تریلر این سریال حسش را پیشاپیش در ما ایجاد کرده و نشان می دهد تماشای کامل سریال پس از انتشار، نه تنها توصیه می شود، بلکه ضروری است.

 

معرفی سریال لایو اکشن Parasyte: The Grey‏‏ انگل: خاکستری

معرفی بازیگران سریال کره ای انگل: خاکستری

هنوز تنها پنج بازیگر از سریال انگل: خاکستری معرفی شده اند. اول اینکه، جئون سونی (بازیگر سریال وقتی عشق من شکوفا می شود)، شخصیت جئونگ سو این را به تصویر می کشد، قربانی یک انگل مرموز که پس از تلاش انگل برای تسلط بر مغز او موفق به انجام این مورد نمی شود و همین امر منجر به شکل گیری رابطه عجیبی بین این دو می شود. کو کیو هوان، نقش سئول کانگ وو، شکارچی انگل ها را بازی می کند که در تلاش برای یافتن خواهر گمشده اش به دنبال آن ها می گردد. لی جونگ هیون نقش چوی جون کیونگ، رهبر گروه ضربت تیم گرِی، گروهی که مسئول مبارزه با انگل ها هستند را بازی می کند و در نهایت، هائه هیو و کیم این کوون به ترتیب کارآگاه ارشد، چئول مین و کارآگاه جوان، وون سوک را به تصویر می کشند.

 

درآمدی بر داستان سریال Parasyte: The Grey

داستان سریال در مورد پیدایش یک سری انگل ناشناس در دنیا و نفوذ آنها برای سکنی گزیدن در میزبانانشان یعنی انسان هاست و همانگونه که با پیدایش این انگل ها جامعه دچار هرج و مرج می شود، عده ای از انسانها در پی مبارزه با این موجودات وحشتناک بر می آیند. مانگای اصلی به خاطر ایجاد ترسی حاد و چشم نواز شناخته شده است، با این خلاصه ی رسمی و تریلری که در مورد آن حرف زدیم، گنجاندن آن ترس و وحشت در مجموعه تایید می شود. گذشته از سرگرمی و درام محض، مانگا همچنین ریشه در کاوش دقیق انسانیت و معنای آن دارد و گنجاندن این موضوع در داستان، باعث شده که بسیاری از منتقدان آن را بررسی کنند. اگرچه با توجه به خلاصه داستان رسمی می توان به این پی برد که داستان به صورت کامل از مانگا اقتباس نشده اما منصفانه است که بگوییم اصل کار را درست درآورده اند و با ایجاد تعادل قابل توجه بین محتوای دراماتیک و تفسیر اجتماعیِ مانگا، سریال خوبی از کار در خواهد آمد.

با وجود چنین منبع محبوبی، کارگردانی سریال Parasyte: The Grey مطمئناً باید در دست افرادی باشد که به همان اندازه با تجربه هستند و استعداد دارند. خوشبختانه، چنین است، و یون سانگ هو، خالق هر دو سریال Train to Busan و Hellbound، در راس امور ساخت سریال قرار دارد. یئون سانگ هو نیز در کنار ریو یونگ جائه در نگارش فیلم نامه ی این سریال مشارکت داشته است و اطلاعات بیشتر در مورد تیم پشت صحنه احتمالاً پس از انتشار مشخص خواهد شد.

 

معرفی انیمه Parasyte: The Maxim

انیمه Parasyte: The Maxim که ترکیبی فوق‌العاده از ژانر های علمی-تخیلی و ترسناک است، هم یک داستان گیرا و هم یک انیمه تأثیرگذار است. این انیمه با داستانی که مطمئناً به منبع اصلی خود وفادار است، شینئیچی ایزومی 17 ساله را دنبال می کند که گرفتار یک انگل خیلی وحشتناک می شود اما از مرگ جان سالم به در می برد و با زیر سوال رفتن هویت او به عنوان یک انسان یا انگل، باید ببینیم که آیا شینئیچی می تواند یاد بگیرد که با هویت جدید خود زندگی کند و علیرغم اتفاقات شومی که برایش می افتد، پیشرفت کند؟ این انیمه ی پرتنش، تکان دهنده و تامل برانگیز، پیش درآمدی برای مشاهده سریال Parasyte: The Grey است و شما عزیزان می توانید در صورتی که آن را ندیده اید به انیمه لیست مراجعه کرده و آن را تماشا کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید