فهرست برترین فیلم های Ryan Gosling رایان گاسلینگ + دانلود

توسط Alireza

برترین فیلم های Ryan Gosling رایان گاسلینگ

باشگاه میکی موس ممکن است جایی باشد که او کار خود را شروع کرده، اما رایان گاسلینگ، نامزد سه جایزه اسکار، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین بازیگران قرن بیست و یکم تثبیت کرده است. این کانادایی با استعداد، قابلیت های خود را در بیش از سی فیلم در طول دوران حرفه ای چشمگیر خود و طیف گسترده ای از ژانرها ‏به نمایش گذاشته است، از کمدی های عالی مانند The Nice Guys گرفته تا اکشن های سفت و سخت و درام های دلخراش. جهت راهنمایی مخاطبین عزیز وب سایت انیمه لیست، فهرستی از بهترین فیلم های رایان گاسلینگ تهیه کرده ایم و شما را به تماشای این فیلم ها دعوت می کنیم.

 

  1. فیلم The Nice Guys

برترین فیلم های Ryan Gosling رایان گاسلینگ

راسل کرو (گلادیاتور) و رایان گاسلینگ در این کمدی اکشن جناییِ دست کم گرفته شده از سال 2016 بازی می کنند. داستان این فیلم در لس آنجلس دهه 1970 اتفاق می افتد. فیلم مردان خوب از زمان انتشارش که تقریباً ده سال پیش بوده به طور پیوسته بر محبوبیت خود افزوده است. با این حال، این فیلم همچنان یکی از آندرریتد ترین فیلم های دهه 2010 است. گاسلینگ در نقش هالند دست و پا چلفتی و احمق می درخشد و زمان بندی کمدی اش او را به شخصیتی تبدیل می کند که به سرعت عاشقش می شوید.

 

  1. فیلم Drive

برترین فیلم های Ryan Gosling رایان گاسلینگ

فیلم درایو یا رانندگی بر روی مردی مرموز و بدون نام متمرکز است که در این داستان موفقیت آمیز در سال 2011 تنها به عنوان راننده شناخته می شود. او به عنوان یک راننده بدلکاری برای فیلم ها، یک راننده برای فرار و یک مکانیک برای گذران زندگی کار می کند و بسیار محتاطانه رفتار می کند. اما این فیلم مخاطبان را به تماشای ارتباط او با همسایه و پسر خردسالش می برد که وقتی شوهرش از زندان آزاد می شود، مشکلاتی پیش می آید و او باید به آن زن کمک کند تا از مشکل نجات پیدا کند. رایان گاسلینگ در نقش اصلی در کنار بازیگران برجسته ای از جمله کری مولیگان و آلبرت بروکس کاملاً فریبنده بازی می کند.

 

  1. فیلم Blade Runner 2049

برترین فیلم های Ryan Gosling رایان گاسلینگ

این فیلم به عنوان دنباله ای بر فیلمی بسیار محبوب که اولین بلید رانر باشد و به خوبی آن را تداوم بخشیده، فوق العاده چشمگیر است. این اَنگ که همه دنباله ها بد هستند، زمانی که فیلم جدید این مجموعه در سال 2017 با اکران فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد، به خوبی و به صورت واقعی از بین رفت. این فیلم با پایه گذاری و حضور اولیه هریسون فورد به منابع اصلی خود وفادار می ماند. با این حال، با گسترش جهان بصری خیره کننده و کاوش در زندگی افسر K، خود را به عنوان یک فیلم متمایز معرفی می کند، زیرا داستان شخصیت او به یک دلیل دائمی برای طرح سؤال تبدیل می شود.

 

  1. فیلم Barbie

برترین فیلم های Ryan Gosling رایان گاسلینگ

با موفقیت بزرگی که فیلم باربی 2023 ایجاد کرده، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین فیلم های اسباب بازی که تا کنون ساخته شده است، با زنده شدن این دنیای پلاستیکی در پرده نقره ای تثبیت کرده است. این فیلم در باکس آفیس بیش از یک میلیارد دلار فروخت و گرتا گرویگ (لیدی برد) به سرعت به یکی از برجسته ترین فیلمسازانی تبدیل شد که قرار است در حرفه خود بسیار پیشرفت کند. مارگو رابی و رایان گسلینگ در این فیلم پرفروش بازی می کنند.

 

  1. فیلم La La Land

یکی از بهترین فیلم های دیمین شزل در سال 2016 با رمان عاشقانه موزیکال La La Land ساخته شد. این فیلم خارق العاده بیش از 300 نامزدی جایزه دریافت کرد و با موسیقی برجسته، نقش آفرینی صمیمانه بازیگرانش و جلوه های بصری خیره کننده، تماشاگران را از پای درآورد. این فیلم سباستین و میا، دو عاشق را دنبال می کند که سفری از عشق، زندگی و هر چیزی را که همراه با داشتن یک رویا در لس آنجلس امروزی است، آغاز می کنند.

 

  1. فیلم Half Nelson

در فیلم نیمه نیلوفر، گاسلینگ مردی را به تصویر می کشد که با یکی از دانش آموزانش دوستی غیرمحتملی برقرار می کند و زمانی که آنها خود را در دو طرف مخالف یک مسئله مرتبط با مواد مخدر می بینند، شاگردان دن تنها چیزی هستند که او را در مبارزه با اعتیاد ثابت قدم نگه می دارند.

 

  1. فیلم First Man

یکی از بهترین فیلم های فضایی در سال های اخیر با اکران فیلم اولین انسان در سال 2018 ساخته شد. این فیلم تحسین شده از کارگردان برنده جایزه اسکار دیمین شازل با بازی رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، تصویر تلاش های خطرناکی را که بردن انسان به ماه در پی دارد، نشان می دهد، این فیلم از ماجراهای آرمسترانگ قبل از پیوستن به ناسا شروع می شود و با یک نتیجه موفقیت آمیز در آپولو 11 به پایان می رسد.

 

  1. فیلم Blue Valentine

قبل از اینکه درک سیانفرنس کارگردان برای کارش در درام The Place Beyond the Pines مورد ستایش قرار گیرد، او در کنار رایان گاسلینگ در فیلم عاشقانه و هیجان انگیز Blue Valentine کار کرد. در این فیلم، گاسلینگ و میشل ویلیامز، نامزد 5 باره اسکار در نقش دین و سیندی حضور دارند، زوجی که کاوش دلخراشی در مورد عشق را آغاز می کنند و به این می پردازند که عشق چگونه همیشه طبق افسانه ها پیش نمی رود.

 

  1. فیلم Lars and the Real Girl

در فیلم کمدی-درام و بسیار خوبِ لارس و دختر واقعی، رایان گاسلینگ شخصیتی کاملاً متفاوت از ستاره اکشن یا مغز متفکر طنزآلود خود دارد و طبق معمول، او کاملاً درخشان است. این فیلم داستان مرد جوانی را دنبال می کند که یک عروسک جنسی آنلاین می خرد و بیشتر و بیشتر به این باور می پردازد که او یک زن واقعی است.

 

  1. فیلم Crazy, Stupid, Love

کمدی طلاییِ سال 2011 یعنی فیلم دیوانه وار، احمقانه، عشق؛ مرد خانواده ی خوش شانس، کال ویور، با بازی استیو کارل را دنبال می کند، زیرا او با طلاقی قریب الوقوع روبرو می شود. کال پس از ۲۵ سال زندگی مشترک متوجه می شود که ازدواجش نابود شده است. همسرش امیلی به او خیانت کرده است و اکنون می خواهد به خاطر مرد دیگری او را رها کند. کال از نظر روحی به شدت آسیب می بیند و پس از آشنایی با مرد جوان و جذابی به نام جیکوب (رایان گاسلینگ) سرگرم یک زندگی بی بند و بار می شود.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین فیلم های رایان گاسلینگ به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آن ها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید