دانلود فیلم
Drive

874 تعداد بازدید
User 3
10
/
9
AnimeList Rating
User 661310
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Drive
دانلود فیلم Drive

خلاصه فیلم Drive 2011

مردی ناشناس که به نام "راننده" شناخته می شود، به عنوان مکانیک، بدلکار، راننده بدلکاری و راننده فراری مجرم در لس آنجلس، کالیفرنیا کار می کند. شغل های او همه توسط مالک مغازه های خودرو، شانون اداره می‌شود، که برنی رز و شریک نیمه ایتالیایی اش ایزی را متقاعد می‌کند تا ماشینی برای مسابقه راننده بخرند. راننده با همسایه جدیدش، آیرین، آشنا می شود و به او و پسر جوانش، بنیسیو نزدیک می شود. زمانی که شوهر ایرنه، استندارد گابریل، پس از آزادی از زندان می آید، رابطه آنها قطع می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Drive 2011

فیلم راندن (به انگلیسی: Drive) یک فیلم در ژانر های اکشن و درام محصول کشور آمریکاست. این فیلم در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی نیکلاس ویندینگ رفن ساخته شد. فیلمنامه این فیلم توسط حسین امینی بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز سالیس در سال 2005 نوشته شده است. در این فیلم رایان گاسلینگ در نقش یک راننده بدلکار ناشناس هالیوودی بازی می کند. او به سرعت به همسایه‌اش، آیرن (کری مولیگان) و پسر کوچکش، بنیسیو علاقه پیدا می‌کند. زمانی که همسر آیرن، استاندارد (اسکار آیزاک)، از زندان آزاد می‌شود، این دو مرد در دزدی میلیون دلاری شرکت می کنند که زندگی همه افراد درگیر را به خطر می اندازد. در این فیلم برایان کرانستون، کریستینا هندریکس، ران پرلمن و آلبرت بروکس همبازی شده اند. نیوتن توماس سیگل بر فیلمبرداری اصلی نظارت داشت، که در 25 سپتامبر 2010 شروع شد، در مکان های مختلف لس آنجلس فیلمبرداری شد و در 12 نوامبر به پایان رسید.
رایان گاسلینگ بازیگر و خواننده کانادایی است. او یک جایزه گلدن گلوب دریافت کرده و نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار بوده است. او در فیلم های تحسین شده ای چون فیلم La La land  2016، فیلم Blue Valentine 2010 و فیلم Blade Runner 2049 به ایفای نقش پرداخته است.

 

عملکرد فیلم راندن 2011

قبل از اکران در سپتامبر 2011، فیلم درایو در تعدادی از جشنواره‌های فیلم از جمله جشنواره فیلم کن در سال 2011 نمایش داده شد، جایی که مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. رفن برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره شد. فیلم به دلیل کارگردانی، فیلمبرداری، اجراها (به ویژه گاسلینگ و بروکس)، جلوه های بصری، سکانس های اکشن و موسیقی آن مورد تحسین قرار گرفت. برای دانلود فیلم Drive 2011 به بالای صفحه مراجعه کنید. با این حال، برخی از منتقدان از خشونت گرافیکی آن وحشت زده شدند و دریافتند که به طور بالقوه برای موفقیت فیلم در گیشه مضر است. با این وجود، فیلم همچنان یک موفقیت تجاری بود و 81 میلیون دلار در مقابل بودجه تولید 15 میلیون دلاری فروخت. در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس نظر 276 منتقد امتیاز 93 درصد تایید رو از آن خودش کرد. چندین منتقد، Drive را به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال 2011 معرفی کردند، از جمله هیئت ملی بازبینی. از افتخارات آن می توان به نامزدی بهترین تدوین صدا در هشتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار اشاره کرد. دانلود فیلم Drive 2011 و تماشای اون به هر سلیقه ای توصیه میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.