معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023 + دانلود

توسط Alireza

برترین فیلم های علمی تخیلی 2023

بهترین فیلم های علمی تخیلی سال 2023 یا برداشت های تازه ای از مفاهیم علمی تخیلی قدیمی بودند یا فیلم هایی جذاب برای فرانچایز هایی آشنا. رنسانس هیده آکی آنو با یک جفت فیلم اکشن و شین کامن رایدر ادامه می یابد، در حالی که یک گودزیلای جدید در این سال همه را از خواب بیرون کشید. یک دنباله خیره کننده مرد عنکبوتی، یک فیلم اشک آور از مارول و یک پیش درآمد برای Hunger Games به طرز ماهرانه ای جای خود را در لیست برترین فیلم های علمی تخیلی ما باز کرده اند، در حالی که فیلم های اصلی کوچک تر مانند Aporia، Biosphere، No One Will Save You و Asteroid City با تصورات عجیب و غریب و متقاعد کننده خود از جوامع فعلی و آینده، زیر پوست ما نفوذ کرده اند.

 

  1. فیلم Asteroid City

معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023 + دانلود

فیلم استروید سیتی، فیلم علمی تخیلی و کمدی-درام آمریکایی به کارگردانی وس اندرسن است که بر اساس داستانی از اندرسن و رومن کوپولا ساخته شده ، گروهی از بازیگران شامل جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس و جفری رایت در این فیلم حضور دارند. داستان این فیلم به رخدادهای همایش اخترشناسی در سال ۱۹۵۵ می پردازد.

 

  1. فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse

معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023 + دانلود

این اولین قسمت از دنباله دو قسمتی مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی است و در مولتی ورس مشترک از جهان های متناوب به نام «دنیای عنکبوتی» روایت می شود. شامیک مور صداپیشه مورالز است و در کنارش هیلی استاینفلد، برایان تایری هنری، لورین ولز، جیک جانسون حضور دارند. در این فیلم، مایلز به همراه گوئن استیسی یا زن عنکبوتی در سراسر این جهان چندگانه به ماجراجویی می پردازد و در آنجا با تیم جدیدی از افراد عنکبوتی به رهبری میگل او هارا یا مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ آشنا می شود، اما با آن ها بر سر رسیدگی به تهدید جدیدی درگیر می شود.

 

  1. فیلم Godzilla Minus One

معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023 + دانلود

گودزیلا منهای یک، فیلمی از افسانه ژاپنی یعنی کایجو به کارگردانی تاکاشی یامازاکی است. این فیلم، ژاپن را پس از جنگ و در زمان ظهور گودزیلا نشان می دهد. در سال 1945، نزدیک به پایان جنگ جهانی دوم، خلبان کامیکازه کوئیچی شیکیشیما، جنگنده خود را در پایگاه ژاپنی در جزیره اودو فرود می آورد. مکانیک اصلی سوساکو تاچیبانا استنباط می کند که شیکیشیما با تظاهر به داشتن مشکلات فنی از وظیفه خود فرار کرده است. در آن شب، گودزیلا، موجودی بزرگ و دایناسور مانند، به پادگان حمله می کند.

 

  1. فیلم Infinity Pool

معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023 + دانلود

فیلم استخر بی انتها، یک فیلم دلهره آور علمی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی برندون کراننبرگ است. این سینمایی یک محصول مشترک بین المللی با بازی الکساندر اسکاشگورد، میا گاث و کلوپاترا کولمن است و داستان یک نویسنده و همسرش را در تعطیلات بازگو می کند که پس از یک حادثه رانندگی، فرهنگ تاریک یک کشور را کشف می کنند.

 

  1. فیلم Poor Things

معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023 + دانلود

سینمایی بیچارگان، فیلمی علمی تخیلی به کارگردانی یورگوس لانتیموس است که بر اساس رمانی از آلاسدیر گری در سال ۱۹۹۲ ساخته شده است. این فیلم با بازی اما استون، مارک روفالو، ویلم دفو، رامی یوسف، کریستوفر ابوت، و جرود کارمایکل، بر روی بلا باکستر، زن جوانی در لندن ویکتوریایی تمرکز دارد که از طریق پیوند مغز به زندگی بازگردانده می شود و ادیسه ای از خودشناسی را آغاز می کند. این فیلم همین اواخر چند جایزه اوسکار از جمله جایزه بهترین بازیگر زن برای اما استون را به دست آورد.

 

  1. فیلم Smoking Causes Coughing

سیگار سرفه آور است، یک فیلم پارودی کمدی فرانسوی به نویسندگی، فیلمبرداری، تدوین و کارگردانی کوئنتین دوپیو است. این فیلم ماجراهای یک تیم متشکل از پنج ابرقهرمان (Lellouche, Lacoste, Demoustier, Zadi و Amamra) را دنبال می کند که برای تقویت انسجام در گروه خود به انزوای اجباری رفتند تا اینکه دشمنی به نام لیزاردین با تصمیم به نابودی سیاره زمین این انزوا را لغو می کند.

 

  1. فیلم Biosphere

بیوسفر یک فیلم کمدی علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی مل اسلین است. پس از یک رویداد آخرالزمانی فراگیر در جهان که تقریباً همه انسان ها را کشته است، تنها دوستان دوران کودکی بیلی (دوپلاس)، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، و ری (براون)، دانشمند و مشاور سابق بیلی، انسان های زنده ی بازمانده هستند. بیلی در ایجاد آخرالزمان احساس مسئولیت می کند و این دو در گنبدی زندگی می کنند که توسط ری ساخته شده است که از آنها در برابر محیط بیرون محافظت می کند.

 

  1. فیلم The Hunger Games: Ballad of Songbirds and Snakes

تصنیف مرغ های آوازخوان و مارها یکی دیگر از فیلم های فرانچایز بازی های گرسنگی، یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی فرانسیس لارنس بر اساس فیلمنامه ای از مایکل لسلی و مایکل آرنت است. داستان آن 64 سال قبل از وقایع فیلم اول می گذرد و اتفاقاتی را دنبال می کند که کوریولانوس اسنوی جوان را در مسیر تبدیل شدن به رهبر ظالم پانم هدایت می کند، از جمله رابطه او با لوسی گری بیرد در منطقه 12 بازی هانگر در طول دهمین دوره بازی های گرسنگی.

 

  1. فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

در مقر جدید نگهبانان کهکشان در نوور، این افراد توسط آدام وارلاک، یک جنگجوی مستقل که توسط کاهن اعظم خلق شده، مورد حمله قرار می گیرند و فرار می کند. بسته های دارویی نگهبانان در التیام زخم های راکت بی اثر هستند، زیرا یک سوئیچ کشتن توسط سازمان اورگوکورپ در او تعبیه شده است. نگهبانان به مقر اورگوکورپ می روند تا کد لغو سوئیچ را پیدا کنند و جان راکت را نجات دهند.

 

  1. فیلم Aporia

آپوریا یک فیلم علمی تخیلی به نویسندگی و کارگردانی جرد موشه است که جودی گریر در نقش زنی بازی می کند که تلاش می کند گذشته را تغییر دهد، جایی که شوهرش توسط یک راننده مست کشته شده است سوفی از زمانی که همسرش را از دست داده، برای مدیریت غم و اندوهش، به یک شغل تمام وقت و مادری کردن برای دختر ویران شده اش مشغول بوده اما زمانی که یک فیزیکدان سابق یک دستگاه مخفی زمان را آشکار می کند، سوفی با یک انتخاب غیرممکن روبرو می شود.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین فیلم های علمی تخیلی سال 2023 به وب سایت انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن ها با زیرنویس فارسی لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید