معرفی بهترین فیلم های عاشقانه 2023

توسط Alireza

برترین فیلم های عاشقانه 2023

از فیلم های رام کام گرفته تا درام های جذاب، فیلم های عاشقانه یکی از تاثیرگذارترین فیلم ها در صنعت فیلم هستند، زیرا اغلب به مخاطب اجازه می دهند تا ارتباط عمیق و معنادار بین دو شخصیت را تجربه کنند و خودشان را جای آنها بگذارند. سال 2023 برای کل سینما یک بسیار عالی بود و ژانر عاشقانه نیز از آن بی بهره نماند. چه مخاطبان به دنبال تماشای کمدی های عاشقانه ای مانند قرمز، سفید و آبی سلطنتی باشند یا به دنبال چیزی که اندکی دلخراش تر باشند، مانند فیلم تحسین شده زندگی های گذشته، 2023 فیلم های کافی برای جذب سلیقه همه را ارائه کرده است. این 10 تا از بهترین فیلم های عاشقانه 2023 هستند که توسط انیمه لیست رتبه بندی شده اند و نشان می دهند که چقدر ما را تحت تاثیر قرار داده اند.

 

  1. فیلم Past Lives

فیلم عاشقانه آسیایی سلین سانگ که در طول فصل جوایز مورد علاقه همه بود و به بررسی پیوند دوباره دوست های دوران کودکی می پردازد، دو دوست که عمیقاً بهم مرتبط بوده اند، این فیلم عاشقانه، نورا (گرتا لی) و هه سونگ (تئو یو) را به تصویر می کشد که به طور تصادفی در نیویورک، جایی دور از وطنشان هم دیگر را می بینند، آن هم دو دهه پس از مهاجرت خانواده نورا از کره جنوبی. در این فیلم، شخصیت ها به سرنوشت، عشق و انتخاب هایی که انسان را می سازند، فکر می کنند.

 

  1. فیلم All of Us Strangers

عاشقانه ای غیر متعارف در فیلم همه ما غریبه ها این ژانر را با رئالیسم جادویی و عناصر ماوراء طبیعی ترکیب می کند. داستان فیلم، فیلمنامه نویس مبارز (اندرو اسکات) و برخورد تصادفی او با همسایه ی مرموزش، هری (پل مسکال) را به تصویر می کشد. این دو وارد یک رابطه جذاب می شوند. با شیمی غیرقابل انکار بین مسکال و اسکات، فیلم هیگ به فقدان، اندوه، انزوا و خانواده می پردازد.

 

  1. فیلم Rye Lane

فیلم کمدی رمانتیک بریتانیایی رین آلن میلر یکی از دلپذیرترین سورپرایزهای سال 2023 بود. در پس زمینه ی جنوب آفتابی جنوب لندن، داستان دو جوان (دیوید جانسون و ویویان اوپارا) دنبال می شود که در یک روز شلوغ، به دلیل ناراحتی هایشان با هم پیوند می خورند. فیلم Rye Lane برای کسانی که این ژانر را دوست دارند، ضروری است. عاشقانه را به شیوه ای با طراوت احیا می کند و شخصیت های به یاد ماندنی و موسیقی رپ را در ترکیب خودش قرار می دهد و به یکی از برترین فیلم های عاشقانه 2023 تبدیل می شود.

 

  1. فیلم Passages

با به تصویر کشیدن یک زوج همجنس (فرانتس روگوفسکی و بن ویشاو) که ازدواجشان در هنگام مواجهه با بحران، یعنی زمانی که یکی از آنها به طور ناگهانی رابطه ای با زن جوانی (آدل اگزارچوپولوس) آغاز می کند، در معرض آزمایش قرار می گیرد، فیلم معابر نیز به همان اندازه تحلیل غم انگیز و شدیدی از مثلث های عشقی، تمایلات جنسی و وفاداری را برای ما به ارمغان می آورد.

 

  1. فیلم Fallen Leaves

با بازی آلما پویستی و جوسی واناتن، فیلم برگ های افتاده یک درام گیرا است، آنسا، زن مجردی است که در هلسینکی زندگی می کند. او با یک قرارداد ساعتِ صفر در یک سوپرمارکت کار می کند و در آنجا قفسه ها، و بعداً پلاستیک قابل بازیافت را مرتب می کند. یک شب او به طور تصادفی با کارگری الکلی به نام هولاپا آشنا می شود، که به همان اندازه تنها است. در قبال تمام فرصت ها و سوء تفاهم ها، آنها سعی می کنند رابطه ای را ایجاد کنند. در نتیجه، هولاپا موفق می شود اعتیاد خود را به الکل کنترل کند. این فیلم به عنوان یک اثر تراژیک و کمدی توصیف می شود.

 

  1. فیلم Afire

فیلم آتشین توسط فیلم ساز و فیلم نامه نویس آلمانی کریستین پتزولد نوشته و کارگردانی شده است و یک خانه ویلایی در دریای بالتیک در تابستان گرم و خشک را نشان می دهد که چهار جوان در آن ملاقات می کنند. یک آتش سوزی در جنگل به وجود می آید و آنها به آرامی و به طور نامحسوس در میان شعله ها محصور می شوند. این افراد که به دام افتاده اند بهم نزدیک تر می شوند و سپس امیال و عشق بر آنها چیره می شود.

 

  1. فیلم Shortcomings

در این کمدی رمانتیک اثر رندال پارک، بن تاناکا (جاستین اچ. مین) و دوست دخترش، میکو هایاشی (آلی ماکی) و آلیس کیم (شری کولا) دوباره با هم متحد می شوند و روابط بین فردی خود را در حین کاوش در کشور و جستجوی ارتباطات معنادار دنبال می کنند. بن تاگاوا یک فیلمساز مشتاق و ترک تحصیل کرده است. او با دوست دخترش میکو که برای یک جشنواره فیلم آسیایی آمریکایی کار می کند در برکلی زندگی می کند، اگرچه علاقه ی میکو به سیاست و جامعه آسیایی آمریکایی را نادیده می گیرد.

 

  1. فیلم Elemental

فیلم المنتال ساخته پیتر سون شاید بهترین فیلم پیکسار تا به امروز نباشد، اما مطمئناً فیلمی بسیار محکم و سرگرم کننده است. داستان درباره امبر (لیا لوئیس) و وید (مامودو آتی) است که این دو در شهری که ساکنان آتش، آب، خاک و هوا در آن به عنوان یک جامعه زندگی می کنند، با هم پیوند می خورند. این فیلم با انیمیشنی پر جنب و جوش و از نظر بصری جذاب، بدون شک یک ویژگی دلگرم کننده و آرامش بخش است.

 

  1. فیلم Love At First Sight

رام کام-کام ونسا کاسویل از نتفلیکس، یعنی فیلم عشق در نگاه اول، عاشقانه هدلی (هیلی لو ریچاردسون) و الیور (بن هاردی) را به تصویر می کشد که داستانشان زمانی شروع می شود که این دو با یکدیگر پروازی از نیویورک به لندن دارند. در حالی که آنها ممکن است دوباره یکدیگر را پیدا نکنند، عشق در نهایت راهی برای سرپیچی از سرنوشت پیدا می کند، همانطور که تا به امروز در بسیاری از فیلم های این ژانر نشان داده شده است.

 

  1. فیلم Red, White & Royal Blue

این رمان عجیب و غریب بر روی پسر رئیس جمهور آمریکا (تیلور زاخار پرز) و شاهزاده بریتانیا (نیکلاس گالیتزین) متمرکز است. دشمنی بین این دو تهدیدی برای روابط ایالات متحده و بریتانیا است و بنابراین آنها مجبور به یک آتش بس مرحله ای می شوند، آتش بسی که به چیزی پیچیده تر تبدیل می شود.

 

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین فیلم های عاشقانه 2023 با زیرنویس فارسی به وب سایت انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آنها بدون سانسور لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید