بهترین انیمه های شونن پخش شده و مورد انتظار در سال 2024

توسط Alireza

انیمه های شونن

شونن همچنان قالب بسیار محبوبی است و تعداد زیادی از طرفدارانش، فراتر از جمعیت مورد نظر شونن یعنی پسران نوجوانی که از داستان های اکشن، ماجراجویی و دوستی لذت می برند، هستند. جای تعجب نیست که برخی از بهترین عناوین انیمه های سالهای گذشته مانند Dragon Ball و Naruto ساخته می شوند و هر سال تعداد بیشتری از انیمه های شونن محبوب به انبوه انیمه های این قالب اضافه می شوند. دهه 2020 یک دهه عالی برای طرفدارانی بوده است که می خواستند شونن های جدید تماشا کنند و سال 2024 قول می دهد که این روند را حفظ کند. سال 2024 قول تنوع فوق العاده ای از عناوین جدید و همینطور بازگشتی شونن در هر چهار فصل انیمه ای را داده تا طرفداران آن ها را امتحان کنند. دوستداران شونن می توانند فصل زمستان 2024 را بررسی کنند تا انیمه های محشری که از دست داده اند را بیابند و همچنین می توانند در فصل بهار 2024 تعدادی سریال شونن دیگر را امتحان کنند. بعد از این دو فصل نیز، انیمه های درخشان تری که قرار است اواخر امسال در تابستان و پاییز منتشر شوند، در صف تماشا قرار می گیرند. پس این شما و این فهرست بهترین انیمه های شونن 2024 از انیمه لیست. (انیمه ها به ترتیب تاریخ پخش مرتب شده اند.)

 

  1. انیمه Frieren (پاییز 2023 و زمستان 2024)

بهترین انیمه های شونن پخش شده و مورد انتظار در سال 2024

انیمه فریرن در فصل انیمه ای پاییز 2023 عرضه شد و در فصل زمستان 2024 ادامه یافت و در فصل اول آن 28 قسمت چشمگیر به نمایش در آمد. انیمه Frieren یک انیمه عالی برای طرفداران ارباب حلقه هاست که می خواهند دنیای فانتزی را نه از طریق چشم هابیت ها، بلکه از طریق چشمان یک الف جاودانه کشف کنند، انیمه ای که چشم اندازی شگفت انگیز و تازه موضوعات سنگین خود ارائه می دهد.

 

  1. انیمه Solo Leveling (زمستان 2024)

بهترین انیمه های شونن پخش شده و مورد انتظار در سال 2024

انیمه پرطرفدار شونن Solo Leveling بر اساس یک وبتون کره ای محبوب به همین نام ساخته شده که ماجراهای یک مرد جوان دوست داشتنی به نام جین وو سونگ را دنبال می کند که در دنیای شکارچیان و سیاهچال ها زندگی می کند. جین وو شجاعانه در سیاه چال ها می جنگد تا هیولاها را از بین ببرد و از بشریت محافظت کند، اما او ضعیف ترین شکارچی بین همه آنهاست، البته تا زمانی که فرصتی برای ارتقا پیدا کند.

 

  1. انیمه Kaiju No. 8 (بهار 2024)

بهترین انیمه های شونن پخش شده و مورد انتظار در سال 2024

این مجموعه ی با طراوت، ژانر هیولایی را از نگاه دیگران بررسی می کند. کسانی که با کایجو مبارزه نمی کند، بلکه پس از هر نبرد، بقایای نبرد با کایجوها را پاکسازی می کند. کافکا هیبینو بر خلاف دوست دوران کودکی اش مینا نتوانسته به عنوان یک شکارچی کایجو واجد شرایط شود و او در 32 سالگی از عدم موفقیت خود احساس بسیار بدی دارد. اما یک روز، یک کایجوی کوچک درست در دهانش فرو می رود و او را تبدیل به یک نیمه کایجو به اندازه انسان با صورت جمجمه ای  و زره سخت می کند.

 

  1. انیمه Demon Slayer: Hashira Training Arc (بهار 2024)

بهترین انیمه های شونن پخش شده و مورد انتظار در سال 2024

انیمه فوق العاده محبوب Demon Slayer اکنون در سه فصل پخش شده و طرفداران نمی توانند بیشتر از این منتظر فصل چهارم باشند زیرا داستان و مخاطرات به اوج می رسند. اخیراً، تانجیرو کامادو، قهرمان داستان، از دهکده شمشیرسازی بازدید کرده، جایی که شیاطین 4و 5 بالا را شکست داده اند و اکنون موزان کیبوتسوجی، پادشاه شیاطین، مایل است نزوکو را دستگیر کند و راز مصونیت او در برابر نور خورشید را بیاموزد.

 

  1. انیمه Konosuba Season 3 (بهار 2024)

طرفداران دو فصل اول انیمه، کمدی Konosuba را  به شدت دوست داشتند، اما فصل 3 دور از دسترس به نظر می رسید. اما حالا بالاخره فصل سوم کونوسوبا با کمدی های شنیع تر و ماجراهای فانتزی غیرقابل پیش بینی تر از راه رسیده است.

 

  1. انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime Season 3 (بهار 2024)

انیمه اسلایم یکی دیگر از انیمه های شگفت انگیز ایسکای شونن است که در فصل بهار 2024 برای ماجراجویی های فانتزی بیشتر بازمی گردد. در حالی که کونوسوبا یک کمدی محض است، انیمه تنسورا یک داستان اکشن با تعداد زیادی از شخصیت ها و داستان های جذاب است که طرفداران آن را دنبال می کنند، زیرا در این فصل  ریمورو تمپست به یک قهرمان اسلایم سوپراستار تبدیل می شود.

 

  1. انیمه Wind Breaker (بهار 2024)

ویندبریکر یک انیمه کاملاً جدید است که بر اساس مانگای در حال چاپی به همین نام ساخته شده است. این یک انیمه اکشن نسبتاً ساده است که احتمالاً برای جمعیت اصلی شونن جذاب خواهد بود. فرضیه این انیمه این است که پسران نوجوان سرسخت در دبیرستانی بزهکار به نام فورین با یکدیگر می جنگند. این ممکن است طرفداران را به یاد انیمه های متخلف مشابهی مانند Tokyo Revengers بیاندازد.

 

  1. انیمه Fairy Tail: 100 Years Quest (تابستان 2024)

انیمه اصلی Fairy Tail با داستان درهم و برهم خود کاملاً مطابق با بیگ تری آن زمان نبود، اما انیمه جدید Fairy Tail: 100 Years Quest ممکن است به سوق دادن این فرانچایز درخشان به سمتی قوی تر کمک کند. این انیمه جدید بر اساس مانگای ماموریت 100 ساله در حال چاپ، همه چیزهایی را که طرفداران در مورد Fairy Tail اصلی دوست داشتند، فشرده می کند و آن را در پکیجی ناب و جذاب ارائه می دهد.

 

  1. انیمه Bleach: Thousand-Year Blood 3 (پاییز 2024)

در اکتبر 2022، انیمه بلیچ سرانجام با تصاویری به روز و سرعت بسیار بیشتر بازگشت و انیمه بلیچ: جنگ خونین هزار ساله را به یکی از محبوب ترین انیمه های جدید در جامعه انیمه تبدیل کرد. کورس دوم با مبارزات عالی جدید و پیچش های داستانی، حرکت شتابدار خود را حفظ کرد و در سال 2024، بخش سوم نیز بدون شک همین کار را انجام خواهد داد.

 

  1. انیمه Dandadan (پاییز 2024)

انیمه داندادان در سال 2024 در ماه اکتبر عرضه می شود و نوید این را می دهد که ارزش انتظار برای طرفداران شونن و کمدی را داشته باشد. این یک مجموعه اکشن کامل مانند بلیچ یا آکادمی قهرمانی من نیست، اما ماجراهای مسخره زیادی خواهد داشت زیرا دو قهرمان داستان، مومو آیاسه و کن تاکاکورا، موجودات و جهان هایی را فراتر از هر چیزی که قبلا دیده اند کشف می کنند. شاید این انیمه برای شما یادآور گینتاما باشد.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین انیمه های شونن 2024 به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید