معرفی و بررسی انیمه SK8 the Infinity اسکیت بی‌نهایت

توسط Alireza

معرفی انیمه SK8 the Infinity

انیمه های ورزشی می توانند هیجان انگیز، دوست داشتنی، خوش بینانه، احساسی و از برخی جهات بسیار بهتر از ورزش های واقعی باشند. اما بسیاری از نمایش ها در یک موضوع خسته کننده قرار می گیرند: داشتن قهرمانی که از همان ابتدا در ورزش مربوطه خود واقعاً خوب است. که انیمه SK8 Infinity را بسیار با طراوت می کند. این نمایش یک اعجوبه ورزشی دارد، اما ریکی، قهرمان SK8 بی نهایت، خود اون شخصیت اعجوبه نیست – و این همه تفاوت را ایجاد می کند.

انیمه SK8 the Infinity (به ژاپنی: SK∞ エスケーエイト) یک مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی است که توسط استدیو Bones تولید و انیمیشن شده است که از ژانویه تا آوریل منتشر شد. یک اقتباس مانگا از این مجموعه تلویزیونی شروع به پخش سریالی در مجله BookLive کرد. فصل دوم و یک نسخه OVA تا الان تایید شده است.

 

معرفی و بررسی انیمه SK8 the Infinity

اسکی بازی که با دنیای اسکیت آشنا می شود

در اوکیناوا، گروهی از اسکیت بازان هاردکور بعد از نیمه شب در یک مسابقه مخفیانه و بدون محدودیت شرکت می کنند که به نام “S” شناخته می شود. آنها با یکدیگر روی اسکیت بورد در جاده ای پر پیچ و خم که در یک معدن متروک ساخته شده است، با یکدیگر مسابقه می دهند. ریکی، دانش آموز دوم دبیرستان و اسکیت باز هاردکور، یک شب دانش آموز انتقالی جدید لانگا را به S می برد و در نهایت او را به دنیای اسکیت برد می کشاند.

 

معرفی و بررسی انیمه SK8 the Infinity

شخصیت اول این انیمه قهرمان نهایی نیست

هنگامی که استودیو Bones و خالق هیروکو اوتسومی برای اولین بار ریکی را معرفی می کنند، برای مخاطبان تعریف می کند که چگونه برخی افراد شادی را به عنوان یک فرد ثروتمند، فرد مشهور یا یک شخصیت مورد احترام تعریف می کنند. اگرچه او پاسخی برای آنچه که خوشبختی را باور دارد ارائه نمی دهد، اعمال او خود گویای آن است. کار بعدی که می بینیم او انجام می دهد شرکت در پیست مسابقه اسکیت برد بسیار هیجان انگیز، بسیار غیرقانونی و بسیار خطرناک به نام “S” است.  اگرچه ریکی مهارت های قابل توجهی یا یک ترفند خاص یا شخصیت فوق العاده ای ندارد، او شادی را از طریق هیجان و چالشی که با اسکیت همراه است، پیدا می کند. اما وقتی یک بچه جدید به شهر می رسد و به کلاس او می پیوندد، همه چیز تغییر می کند.  لانگا یک بچه نیمه ژاپنی است که از کانادا برمی گردد، جایی که پدرش به او اسنوبرد یاد داد. در حرکتی که باعث افتخار جانی سونامی می شود، لانگا خود را کاملاً اعجوبه اسکیت نشان می دهد و بدون زحمت مهارت های اسنوبورد خود را به آسفالت و بتن تبدیل می کند تا تبدیل به داغ ترین حس جدید «S» شود. ریکی و لانگا با هم دوست می شوند، اگرچه در همان اوایل مشخص می شود که مهارت های لانگا به سرعت فراتر از هر چیزی که ریکی می تواند به او بیاموزد رشد می کند. اما پیوند این دو بر هر نوع رقابتی ارجحیت دارد.

مانند بسیاری دیگر از فیلم های ورزشی و برنامه های تلویزیونی، انیمه های ورزشی عمدتاً دنبال کردن یک آدم ضعیف با توانایی تبدیل شدن به بهترین هستند. به هر حال، اگر جو یابوکی هرگز در یک مبارزه پیروز نمی شد، سرنوشت آشیتا نو جو چه می شد؟ حتی اگر تیم والیبال دبیرستان Karasuno از Haikyuu!! اگر در یک بازی بزرگ شکست خورده بودند، بخشی از لذت این است که بدانیم آنها خودشان را پشت سر می گذارند، سخت تر تمرین می کنند و برای دور دوم قوی تر از قبل برمی گردند. اما چیزی که انبمه SK8 را خاص می‌کند این است که چقدر زود مشخص می شود که ریکی هرگز در سطح سایر سوپراستارهای «S» نخواهد بود.

 

درس زندگی جدید در قالب یک انیمه ورزشی

این نمایش تقریباً مقداری الهام یا راه حل بالقوه برای مسائل مربوط به اعتماد به نفس ریکی فراهم می کند که او یک مصاحبه تلویزیونی را در قسمت 8 تماشا می کند، جایی که یک دونده نه چندان با استعداد علاقه خود را به ساخت کفش برای حمایت از سایر ورزشکاران پیدا کرد. ریکی همیشه در حمایت از دیگران عالی بوده است، نه تنها از طریق مثالی که به لانگا یاد می دهد چگونه اسکیت بازی کند، بلکه حتی به ساخت اسکیت بردی که مخصوصاً برای پشتیبانی از مهارت های اسنوبورد او طراحی شده است، رسیده است.  این بدان معنا نیست که او برای تبدیل شدن به یک صنعتگر باید اسکیت بورد را کنار بگذارد، بلکه SK8 در حال ساختن یک لحظه نهایی است. ریکی باید راهی پیدا کند تا به عشق خود ورزش به لذت بردن از ورزش برگردد و از خودآگاهی در مورد مهارت های خود دست بردارد. برای اکثر مردم، رابطه آنها با ورزش رابطه ای است که در آن دیگران را در هیجان خود می بینند و ارزیابی می کنند، اما هرگز واقعاً در کانون توجه قرار نمی گیرند. SK8 the Infinity بر خلاف تعداد کمی از نمایش های انیمه‌های ورزشی، نمایشی است که به هیجان اینکه می‌توانید علایق خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین ناامیدی از تشخیص شما ممکن است هرگز در چیزی که دوست دارید بهترین نباشید، تصدیق می کند.

 

دانلود انیمه اسکیت بی نهایت

در وب سایت انیمه لیست می توانید به دانلود انیمه اسکیت بی نهایت بپردازید. همه قسمت های این مجموعه به طور کامل و با زیرنویس فارسی قرار گرفته است. امیدواریم از دانلود انیمه SK8 The Infinity و تماشای آن لذت ببرید.

انیمه SK8 The Infinity یک سریال سرگرم کننده و تکان دهنده است که شخصیت های دوست داشتنی دارد.  رابطه ریکی و لانگا قلب تپنده داستان است. این دو شخصیت هایی هستند که فقط می‌توانید به آنها وابسته شوید.  علاوه بر این، SK8 دارای یک انیمیشن شگفت انگیز است! 2021 سال شگفت انگیزی برای انیمه با شگفتی های فراوان بوده است. هنوز چیزهای بیشتری تا سال 2022 در راه است. هر سال ده ها انیمه جدید وجود دارد، اما همه چیز ارزش دیدن ندارد، درست مانند سریال های نتفلیکس. با این حال، یک برنده واضح در میان نوآوری ها وجود دارد و آن SK8 The Infinity است.

علاقمندان به دانلود انیمه SK8 The Infinity با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید