معرفی بهترین انیمه های فصل بهار 2024

معرفی و دانلود انیمه بهترین انیمه های فصل بهار 2024

چه دنباله هایی مانند Demon Slayer و Jujutsu kaisen باشد یا سری های جدیدی مانند Hell’s Paradise و Zom 100 ، سال 2023 تعداد زیادی انیمه برای ما به ارمغان آورده است. بهار 2024 نیز نمایش های زیادی برای ارائه به اوتاکو ها در همه ژانرها دارد. با من همراه بشین تا به بررسی انیمه های برتر فصل بهار ۲۰۲۴ بپردازیم.

 

انیمه Black Butler: Public School Edition

انیمه بلک باتلر یک انیمه سریالی در ژانر رمز و راز و ماوراء طبیعی کلاسیک است که در دوران ویکتوریایی اتفاق می‌افتد و حول محور یک اشراف یتیم جوان به نام Ciel Phantomhive و پیشخدمت شیطان او سباستین است. انیمه پیش رو Black Butler 2024، آرک Public School، هفتمین آرک مانگا را پوشش می دهد که از فصل های 67 تا 85 در جلدهای 14 تا 18 پخش می شود. این آرک در کالج معتبر وستون اتفاق می افتد، که دخالت دولت را تحمل نمی کند. این سریال در ماه آوریل پخش خواهد شد.

 

فصل سوم انیمه Sound! Euphonium

این مجموعه انیمه که برای پخش در آوریل 2024 برنامه ریزی شده است، بر اساس رمان سبک تاکدا آیانو ساخته شده است. داستان حول محور Oumane Kumiko است که پس از یک تجربه بد در طول مسابقه ملی گروه موسیقی، حرفه موسیقی را رها کرد. با این حال، پس از شروع دبیرستان و آشنایی با افراد جدید، او بار دیگر خود را به سمت موسیقی می کشد. فصل 3، سال سوم دبیرستان کومیکو را اقتباس می کند، جایی که گروه او دوباره بر روی ملی پوشان تمرکز خواهد کرد.

 

فصل سوم انیمه Konosuba: God’s Blessing on This Wonderful World!

کونوسوبا با فصل سوم در آوریل 2024 باز می گردد. این سریال در سال گذشته یک بازگشت عظیم به انیمه داشت و یک انیمه اقتباسی کامل از مجموعه رمان اسپین آف Megumin به نام An Explosion on This Wonderful World را منتشر کرد. همچنین تایید کرد که سریال اصلی انیمیشن تلویزیونی برای فصل سوم مورد انتظار خود بازخواهد گشت. اولین تریلر ویدیویی این فصل، انواع هرج و مرج جدیدی را که برای کازوما و حزبش در راه است را به نمایش گذاشت.

 

فیلم سینمایی انیمه Blue Lock: Episode Nagi

انیمه Blue Lock یکی از محبوب ترین سریال های شونن است. این فیلم سینمایی اسپین آف قرار است در تاریخ 19 آوریل 2024 در سینماهای ژاپن روی پرده برود. تاریخ اکران جهانی هنوز مشخص نشده است. این فیلم بر اساس مجموعه ای اسپین آف است که سیشیرو ناگی و ریو میکاج بازی هایشان را در طول درگیری های «قفل آبی» بررسی می کنند.

 

انیمه A Condition Called Love

انیمه شرایطی به نام عشق یک انیمه سریالی در ژانر عاشقانه و برشی از زندگی برای پخش در اوایل آوریل 2024 برنامه ریزی شده است. هوتارو هیناس دانش آموز سال اول دبیرستانی است که چیزی در مورد عاشقانه نمی داند، اما به نظر می رسد برای او مهم نیست زیرا او بیش از هر چیز برای خانواده و دوستانش ارزش قائل است. با این حال، برخورد با هانانوی کان خوش تیپ و در عین حال غیرمعمول در برف، دیدگاه هوتارو را تغییر می دهد.

 

انیمه Kaiju No.8

انیمه کایجو شماره 8 یک انیمه سریالی در ژانر اکشن و علمی تخیلی برای پخش در آوریل 2024 برنامه ریزی شده است. هیولاهای گودزیلا مانند، به نام “کایجو” برای سال هاست که ژاپن را به وحشت انداخته اند و کافکا هیبینو سال های بزرگسالی خود را صرف پاکسازی پس از خشم آنها و مرگ بعدی آنها به دست واحد نظامی نخبه “سپاه دفاع” کرده است. کافکا از این شغل ناراضی است، با این حال، او همیشه آرزو داشت بخشی از سپاه دفاع باشد. اگرچه به نظر می رسد رویاهای او در کنار هیولاهایی که پس از آن پاکسازی کرده بود، از بین رفته است، اما برخورد با یک جوان تازه کار، تمایل او را برای پیوستن به ارتش دوباره برانگیخته است.

 

فصل چهارم انیمه Demon Slayer

فصل چهارم انیمه محبوب شیطان کش برای پخش در آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. انیمه 4 Demon Slayer بدون شک یکی از موردانتظارترین انیمه های سال 2024 است که قرار است در بهار اکران شود. در فصل آینده، طرفداران می توانند انتظار اقتباس از آرک Hashira Training را داشته باشند که شامل فصل های 128 تا 136 سری اصلی می شود. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند تانجیرو از استون هاشیرا، هیمهجیما، راهنمایی بخواهد، که هدفش آماده کردن او برای نبردهای قریب الوقوع است.

 

فصل سوم انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime

فصل سوم انیمه وقتی که به عنوان اسلایم تناسخ پیدا کردم در ژانر ایسکای، برای پخش در آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. انیمه The Time I Got I Got Reincarnated as a Slime بر اساس یک لایت ناپل نوشته فیوز است.  داستان به دنبال ساتورو میکامی است، یک کارگر شرکتی که در یک قلمرو فانتزی قرون وسطایی به عنوان لجن کشته شده و دوباره متولد شده است. او به یک رهبر کاریزماتیک تبدیل می شود و متحدانی را جمع می کند تا کشوری از هیولاها را در این دنیای جدید ایجاد کند. او که به ریمورو طوفان تغییر نام داد، سفری را برای کشف این دنیای جدید آغاز می کند و به سرعت با موجودات مختلف از جمله اژدها، کوتوله و اجنه دوست می شود. فصل دوم این انیمه اساساً بر اساس جلد پنجم و ششم سری لایت نوول بود. از این رو، فصل 3 آینده احتمالاً رویدادهای چند جلد بعدی را پوشش خواهد داد.

 

انیمه Re:Monster

انیمه Re:Monster انیمه سریالی در ژانر فانتزی، اکشن،ماجراجویی و ایسکای است که قراره در بهار 2024 منتشر شود. این انیمه بر اساس لایت ناول ژاپنی به همین نام توسط کوگیتسون کانکیرو و تصویرگری یامادا ساخته خواهد شد. داستان Re:Monster تناسخ شخصیت اصلی را به عنوان یک گابلین در دنیایی جدید پس از مرگ او به دست شخص دیگری به تصویر می کشد. او پس از بیدار شدن به عنوان یک گابلین جوان، با این دگرگونی ناگهانی دست و پنجه نرم می کند و تلاش می کند تا خود را با جامعه گابلین سازگار کند.

 

فصل هفتم انیمه My Hero Academia

فصل هفتم My Hero Academia بالاخره برای پخش در تاریخ ۴ می ۲۰۲۴ تایید شد. در این فصل قطعا صحنات اکشن دیدنی ای خواهیم داشت چرا که مدرسه ابرقهرمانان قصد دارد یک بار برای همیشه League of Villains را از بین ببرد.

علاقمندان به دانلود انیمه های برتر بهار 2024 با زیرنویس فارسی می‌توانند به سایت انیمه لیست، مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه فرمایند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)