دانلود انیمه
Blue Lock: Episode Nagi

3359 تعداد بازدید
User 2
10
/
10
AnimeList Rating
User 180
10
/
6.87
MyAnimeList
1
/
1
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Blue Lock: Episode Nagi با زیرنویس فارسی به صورت کامل با کیفیت بالا
دانلود انیمه Blue Lock: Episode Nagi با زیرنویس فارسی به صورت کامل با کیفیت بالا
عناوین دیگر
انگلیسی Blue Lock: Episode Nagi
ژاپنی ブルーロック-EPISODE 凪-

خلاصه داستان انیمه Blue Lock: Episode Nagi

این فیلم زندگی ناگی را قبل از ورود به مجتمع و سازه بلو لاک دنبال می کند. این سینمایی تغییر ناگی از یک دبیرستانی تنبل به یک اعجوبه فوتبال را نشان می دهد که در نهایت منجر به شرکت در برنامه Ego's Blue Lock می شود - امکاناتی که برای خلق بزرگترین مهاجم جهان طراحی شده است.


درباره انیمه Blue Lock: Episode Nagi

شخصیت های خودخواه ما با فیلم سینمایی قفل آبی به پرده بزرگ سینما می روند. اپیزود ناگی پیش درآمد این انیمه است و به جای قهرمان اصلی سریال، یویچی ایساگی، نابغه فوتبال ناگی سیشیرو را دنبال می کند. به غیر از یوییچی ایساگی، یکی دیگر از شخصیت های نمایش بلو لاک است که علاقه طرفداران انیمه و مانگا را برانگیخته است. و او کسی نیست جز ناگی سیشیرو نابغه و چه راهی بهتر از دیدن فیلم آینده Blue Lock: Episode Nagi برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد او؟ 

با این حال، بینندگان می‌توانند ببینند که چگونه میکاگه ریو ناگی را متقاعد کرد در رویای قهرمانی در جام جهانی به او بپیوندد تا والدین ثروتمندش به او افتخار کنند. ما همچنین خواهیم دید که چگونه ناگی به عنوان یک فرد رشد می‌کند، از یک دانش‌آموز بی حال و بی علاقه به یکی از متمرکزترین و تشنه ترین بازیکنان بلو لاک تبدیل می شود. 
انیمه Blue Lock یکی از محبوب ترین سریال های شونن است. این فیلم سینمایی اسپین آف قرار است در تاریخ 19 آوریل 2024 در سینماهای ژاپن روی پرده برود. فیلم سینمایی با عنوان Episode Nagi اولین اکران سینمایی بلو لاک از زمان نمایش انیمیشن اقتباسی آن در سال 2022 است. این فیلم بر اساس یک مجموعه اسپین آف به تصویر کشیده شده توسط Kota Sonnomiya، بر اساس مانگای اصلی Blue Lock نوشته شده توسط Muneyuki Kaneshiro و تصویرگری Yusuke Nomura ساخته شده است. 
این فیلم داستانی از رشد، دوستی و جاه طلبی خواهد بود زیرا ناگی سیشیرو متوجه می شود که چیزهای بیشتری از زندگی ساده و آهسته برای او وجود دارد. به غیر از بلو لاک، این استودیو همچنین روی عناوین انیمیشنی مانند That Time I Got Reincarnated as a Slime، Absolute Duo، Infinite Stratos، Tokyo Ravens و The Eden of Grisaia کار کرده است.

مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-01 16:14:42
    چرا انقدر امتیازش کمه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.