معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم The Hunger Games 5

معرفی و اعلام تاریخ انتشار فیلم هانگر گیمز 5 – The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes

سینمایی هانگر گیمز: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها یک فیلم اکشن , علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) بر اساس فیلمنامه ای از مایکل آرنت (Michael Arndt) و مایکل لسلی (Michael Lesslie) است که بر اساس رمان 2020 The Ballad of Songbirds and Snakes نوشته سوزان کالینز (Suzanne Collins) ساخته شده است. این پنجمین قسمت از سری فیلم های بازی های گرسنگی است که پیش درآمدی برای  فیلم بازی های گرسنگی (2012) است. تام بلیت، ریچل زگلر، هانتر شفر، جیسون شوارتزمن، برن گورمن، پیتر دینکلیج و ویولا دیویس در این فیلم ایفای نقش می کنند.

ریچل زگلر (Rachel Zegler)، تام بلیت (Tom Blyth)، ویولا دیویس (Viola Davis)، پیتر دینکلیج (Peter Dinklage) و هانتر شافر (Hunter Schafer) در فیلم پنجم هانگر گیمز به کارگردانی فرانسیس لارنس بازی می کنند. باشد که وقتی پیش درآمد موردانتظار «بازی های گرسنگی» به سینماها می رود، شانس همیشه یار ما باشد.

فیلم پنجم هانگر گیمز

فیلم The Hunger Games 5 که بر اساس رمان سوزان کالینز “بازی های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها” ساخته شده است، داستان اصلی دنیای فرانچایز وایرال شده هانگر گیمز با بازی جنیفر لارنس، لیام همسورث و جاش هاچرسون را دنبال می کند. کارگردان فرانسیس لارنس برای کارگردانی فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها با مجموعه جدید تقدیمی ها به فرانچایز بازگشته است و مایکل لسلیِ فیلمنامه نویس، فیلمنامه را می نویسد. همچنین فاش شده که فیلم پنجم The Hunger Games به داستان زندگی رئیس پانم، کوریولانوس اسنو، با بازی دونالد سادرلند در فیلم های اصلی و همراهی تام بلیت، ستاره نوظهور فیلم عصر طلایی در نقش کوریولانوس جوان می پردازد و ریچل زگلر در نقش اصلی بازی می کند. این فیلم قرار است در تاریخ 17 نوامبر 2023 در سینماها اکران شود.

در فیلم هانگر گیمز 5 به گذشته باز خواهیم گشت

لاینزگیت نگاهی تازه به فیلم تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها دارد، داستانی پیش درآمد که در دنیای سایه وار پانم اتفاق می افتد. این فیلم که مدت ها قبل از اینکه در فرانچایز محبوب بازی های گرسنگی شانس یار کتنیس اوردین شود، روی تام بلیت در نقش کوریولانوس اسنو و ریچل زگلر به عنوان ادای احترام به لوسی گری بیرد متمرکز است.

این فیلم نگاهی به اسنو 18 ساله دارد که به عنوان مربی بیرد در طول دهمین بازی هانگر انتخاب شده است، رویدادی که در آن نوجوانان با قرعه کشی برای مبارزه با مرگ انتخاب می شوند. در رمان 2020 سوزان کالینز، لوسی گری بی ادعا با آواز خواندن در مراسم برداشت توجه همه را به خود جلب می کند. اسنوی با استعداد و با کاریزما معتقد است که می تواند ورق را به نفع خود برگرداند و در بازی ها پیروز شود.

خلاصه داستان فیلم سینمایی The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes

کوریولانوس اسنو (تام بلیت) 18 ساله، سال ها قبل از اینکه حاکم ظالم پانم شود، آخرین امید برای تبار محو شده اش است، خانواده ای که زمانی پر از غرور بوده و پس از جنگ از پارلمان خلع شده اند. با نزدیک شدن به دهمین دوره بازی های گرسنگی، اسنوی جوان وقتی به مربیگری لوسی گری بیرد (راشل زگلر)، دختری از منطقه فقیر 12 منصوب می شود، پر از دلهره و آشوب می شود. در مراسم درو، پس از اینکه لوسی گری تمام توجه پانم را با آواز خواندن سرکشانه اش جلب می کند، اسنو فکر می کند که ممکن است بتواند شانس را به نفع آنها تغییر دهد. رقابت اسنو و لوسی گری با زمان خود برای زنده ماندن، با متحد کردن غرایزشان برای نمایش و ذکاوت سیاسی جدید همراه است و در نهایت نشان می دهد که چه کسی یک پرنده آوازخوان است و چه کسی یک مار.

آثار گذشته کارگردان و نویسنده فیلم The Hunger Games 5

فیلم هانگر گیمز: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها توسط فرانسیس لارنس کارگردانی خواهد شد که پس از کارگردانی در فیلم های بازی های گرسنگی (اشتعال، زاغ مقلد 1 و زاغ مقلد 2) به همه زیر و بم پانِم آشناست. مایکل لسلی نویسنده مکبث، با بازی مایکل فاسبندر و فیلم اساسینز کرید هم پیش نویس نهایی فیلمنامه را نوشه است.

شخصیت ها و بازیگران فیلم پنجم هانگر گیمز

تام بلیت در نقش کوریولانوس اسنو: مربی دهمین دوره بازی های گرسنگی و رئیس آینده پانم است.ریچل زگلر در نقش لوسی گری بیرد: تقدیمی از ناحیه 12 که با کوریولانوس ارتباط برقرار می کند. هانتر شفر در نقش تیگریس اسنو: پسر عمو و معتمد کوریولانوس که در همه چیز به او مشاوره می دهد.جیسون شوارتزمن در نقش لوکرتیوس “لاکی” فلیکرمن: مجری تلویزیونی دهمین دوره بازی های گرسنگی و جد سزار فلیکرمن، که مجری نسخه های بعدی بازی هاست.پیتر دینکلیج در نقش کاسکا هایباتم: رئیس آکادمی و یکی از خالقان Hunger Games است. ویولا دیویس در نقش دکتر ولومنیا گال: سازنده اصلی دهمین دوره بازی های گرسنگیست. برن گورمن به عنوان فرمانده هاف: رهبر نیروهای حافظ صلح که توسط پارلمان به منطقه 12 فرستاده شده است. فیونولا فلانگان در نقش مادربزرگ: مادربزرگ سختگیر کوریولانوس اسنو. ایزوبل جسپر جونز در نقش میفر لیپ: دختر شهردار منطقه 12 و رقیب لوسی گری می باشد. داکوتا شاپیرو در نقش بیلی تاپ: یکی از اعضای علاقه مندی کاوی و لوسی گری است. وان ریلی در نقش ماد ایوری: یکی از اعضای کاوی است. جورج سامنر در نقش اسپراس: شهروندی از ناحیه 12 را بازی می کند. کارل اسپنسر در نقش اسمایلی: یک حافظ صلح که توسط پارلمان به منطقه 12 فرستاده شده است.

تاریخ اکران فیلم پنجم بازی های گرسنگی

این فیلم برای اکران در سینماهای ایالات متحده در تاریخ 17 نوامبر 2023 (جمعه 26 آبان 1402) توسط Lionsgate برنامه ریزی شده است.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)