نقد و بررسی سریال کره ای The Impossible Heir وارث غیرممکن

معرفی سریال The Impossible Heir وارث غیرممکن

سریال کره‌ ای وارث غیرممکن محصول کشور کره جنوبی و سال 2024 است که در ژانر‌های درام، هیجان انگیز و مهیج سیاسی قرار می‌گیرد و تاریخ پخش این درام کره ای از 28 فوریه 2024 تا 3 اپریل 2024 است.

 

خلاصه‌ی سریال کره ای وارث غیرممکن

این سریال داستان وارث نامشروع و غیر قانونی، چایبول کانگ این ها را دنبال می‌کند که از بهترین دوستش هان تائه او کمک می‌گیرد تا کنترل گروه کانگ او را با جاه طلبی بسیارش در دست بگیرد. آنها علیرغم تفاوت‌هایی که در گذشته داشتند به سبب ویژگی‌های مشترکشان با هم دوست شدند و برای رسیدن به هدف‌هایشان تصمیم می‌گیرند تا به همدیگر کمک کنند و در این مسیر با افراد و موانع و چالش‌های مختلفی رو در رو می‌شوند.

 

بررسی روند داستانی سریال کره ای The Impossible Heir

پس از پخش سریال کره ای وارث غیر ممکن، روند داستانی این سریال برای کسانی که منتظر پخش آن بودند نگرانی‌هایی را ایجاد کرد در حدی که حتی بعضی از مخاطبان را ناامید کرد و حتی آنها می‌گفتند که اگر چندین ساعت از این سریال را تماشا کنید، ممکن است شک کنید که آیا فیلمنامه این اثر نوشته شده توسط هوش مصنوعی است یا خیر! در حالی که این سریال در واقع توسط هوش مصنوعی‌های بحث‌برانگیز نوشته نشده است، بلکه می‌توان گفت با داشتن بازیگرهای مستعد و گاها با سابقه درگیر اتفاقاتی کلیشه‌ای در روند خود می‌شود و همین باعث می‌شود که بگوییم این سریال تمام تلاشش را کرده‌ است تا برای مخاطب جذاب به‌نظر برسد ولی ظاهرا همچنان نتوانسته نظر عده‌ای را جلب کند.

داستان با هان تائه او(لی جائه ووک)، نوجوانی فقیر با داستانی غم انگیز اما هوشی درخشان آغاز می شود. تائه او که می‌بیند پدرش به خاطر قتل مادرش زندانی شده است، برای تامین مخارج زندگی سختی که دارد و علاوه بر تحصیل در دبیرستان شغل‌های پاره وقت نیز دارد و با آن‌ها درگیر است.

ابتدا هنگامی که او با نظرات و مزخرفات همکلاسی‌اش کانگ اینها (لی جون یانگ) روبرو می شود، آنها بلافاصله با هم دشمن می‌شوند.

برخلاف تائه او که زندگی بسیار سختی داشته و دارد، این ها خانواده‌ای به شدت ثروتمند دارد زیرا او سومین فرزند سرمایه دار میلیاردر کانگ جونگ مو (چوی جین هو) است. با این حال، زندگی این ها آنقدر که به نظر می رسد فوق العاده نیست. همانطور که معلوم می‌شود، به دلیل موقعیت او به عنوان پسر نامشروع این خانواده، این ها توسط اکثر اعضای خانواده‌اش مورد تحقیر و تمسخر قرار می‌گرفته و همین عامل در نهایت منجر به شخصیت خشمگین او می‌شود.

پس از گذشت زمان و چندین زد و خورد میان این دو شخص، بالاخره ارتباط میان این دو نفر کم کم شکل می‌گیرد‌. این ها موافق است که پر پرواز تائه او باشد  و او را به قله‌ی ثروت و قدرت برساند. در عوض، تائه او موافقت می‌کند که از ذهن نابغه خود برای کمک به این ها برای تصاحب شرکت پدرش، گروه کانگ‌او استفاده کند.

این اتحاد که در ابتدا به صورت آزمایشی بود به سرعت به یک دوستی مستحکم تبدیل می‌شود، زیرا ما در این سریال شاهد این هستیم که این دو فرد پس از گذران دوران دبیرستان و متحد شدن با هم، وارد دانشگاه می‌شوند. آنها با هم یک برنامه بلندمدت طراحی کرده‌اند تا خود را در امپراتوری جونگ-مو مستقر کنند، اما وقتی هر دو پسر شیفته دختری به نام نا هی وون (هونگ سو-زو) می‌شوند، پیوند و دوستی میان آنها به هم می‌خورد.

بعدا در طول سریال متوجه می‌شویم که او نیز به سبب بزرگ شدن در خانواده‌ای نادرست و داشتن مادری بدسرپرست و بدهکار، اهداف خشنی و شومی را در سرش می‌پروراند و او که تشنه‌ی قدرت و جاه طلب است، مایل است از هر دو خواستگار برای رسیدن به اهدافش استفاده کند، حتی اگر در نهایت مجبور شود پا روی احساساتش نسبت به بقیه بگذارد.

دو قسمت اول این سریال پیش‌درآمدی بر موضوع اصلی و داستان این سریال است و در ادامه ماجرا به شدت جالب‌تر می شود و روند داستان به خوبی پیش می‌رود.

فیلمبرداری این سریال در سال 2023 آغاز شد و طبق گزارش ها، بودجه فیلمبرداری این سریال 20 میلیارد وون بوده است.

 

عملکرد سریال کره ای وارث غیرممکن

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، پس از پخش این سریال عده‌ی زیادی با خط داستانی این سریال و همینطور بودجه‌ی زیادی که به آن اختصاص داده شده بود مخالفت کردند ولی علیرغم آن‌ها می‌توان گفت که این سریال تا کنون نمرات قابل قبولی را در وبسایت‌ها از مخاطبان کسب کرده است.

این سریال در وبسایت imdb امتیاز 7.8/10 و در وبسایت MyDramaList نیز امتیاز 8.0/10 را از مخاطبان کسب کرده‌ است.

برای دانلود سریال کره‌ ای The Impossible Heir به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه‌ لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)