دانلود سریال
The Impossible Heir وارث غیرممکن

642 تعداد بازدید
User 1
10
/
7
AnimeList Rating
User 607
10
/
6.6
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای The Impossible Heir (وارث غیرممکن) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود سریال کره ای The Impossible Heir (وارث غیرممکن) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه سریال وارث غیرممکن

دانش آموز دبیرستانی هان ته او برای اولین بار با کانگ این ها به عنوان همکلاسی در دبیرستان جدیدش آشنا شد. هان ته او از یک گذشته تاریک می آید. پدرش یک قاتله. بر خلاف هان تائه او، کانگ این ها از یک خانواده ثروتمند چایبول است که گروه کانگو را اداره می کند. با این وجود، کانگ این ها یک فرزند نامشروع است و خانواده اش او را تحقیر می کنند. اگرچه کانگ این ها و هان تائه او از پیشینه های کاملاً متفاوتی هستند، اما ویژگی های مشترکی دارند و به همین دلیل با هم دوست شدند. اکنون، در بزرگسالی، کانگ این ها می خواهد در گروه کانگو به تاج و تخت صعود کند و هان ته او می خواهد در زندگی موفق شود. هان ته او برای رسیدن به هدفش تصمیم می گیرد رویای کانگ این ها را محقق کند...

 

سریال وارث غیرممکن

 

عوامل ساخت سریال The Impossible Heir

سریال وارث غیرممکن (به کره‌ای: 로얄로더) یک مجموعه تلویزیونی در ژانر انتقام جویانه محصول کشور کره جنوبی است. این سریال به نویسندگی چوی وون، به کارگردانی مین یون هونگ و با بازی لی جائه ووک در نقش هان ته اوه، پسر یک پدر قاتل، لی جون یونگ در نقش کانگ این ها، پسر نامشروع گروه کانگو و هونگ سو-زو در نقش نا هی وون دختر یک شرخر است. داستان در مورد داستان شخصیت هایی است که تلاش می کنند تاج و تخت بزرگترین مجموعه کره را به دست بگیرند. در 28 فوریه 2024 در سراسر جهان در دیزنی + پخش شد و هر چهارشنبه دو قسمت را منتشر می کند.

 

سریال کره ای The Impossible Heir

 

عملکرد سریال وارث غیرممکن

دو قسمت اول کاملاً خارق العاده بود و حس غم و اندوه، مالیخولیا و دل شکستگی را برانگیخت. دلم برای هر سه شخصیت اصلی سوخت اما کانگ اینها به عنوان رقت انگیزترین شخصیت برجسته بود و همه از آن استفاده کردند از جمله دو نقش اصلی دیگر. برای دانلود سریال The Impossible Heir 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در مورد دختر نقش اصلی هه وون شخصیت او جذاب و رقت انگیز است، اما من در مقایسه با ته اوه و این ها کمتر با او همدلی می کنم. از نظر بازیگری از هماهنگی یکپارچه آنها قدردانی کردم. شخصیت های شرور و لایه لایه با حضور محدود خود در صفحه نمایش، حال و هوای کاملاً شوم سریال را به تصویر کشیدند. این نمایش ترکیبی از سریال های Reborn Rich و The Golden Spoon است اما با عمق بیشتر. دانلود سریال The Impossible Heir 2024 به طرفداران این دو سریال و مشابهات اونها پیشنهاد ویژه میشه.
تنها با دو اپیزود، "وارث غیرممکن" در حال حاضر سزاوار بررسی است که چقدر جذاب و متقاعد کننده است. قدرت داستان سرایی سریال بسیار فریبنده است و نحوه جریان داستان راضی کننده است و شما را منتظر نگه می دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.