نقد و بررسی فصل سوم سریال The Outlaws قانون شکنان

معرفی فصل سوم سریال The Outlaws

گروه مجرمان بریستول در فصل سوم سریال قانون شکنان برای کسب و کار خنده دارتری بازگشته اند. این سریال پس از نمایش های مضحک دو فصل قبلی، بار دیگر گروه بازیگران نامتعارف خود را که زیر نظر دایان بدبخت اما دوست داشتنی یعنی جسیکا گانینگ، خدمات اجتماعی انجام می دهند، جمع کرد. بینندگان دوباره با شخصیت های به یاد ماندنی مانند وکیل بی دست و پا، گرِگ، گابی معتاد در حال بهبودی و خدمه آنها آشنا شدند، که از طریق بدبختی مشترکشان، رابطه خویشاوندی غیرمنتظره ای ایجاد کردند. اما این پویایی پس از جدایی رانی در فصل گذشته که باعث تیرگی روابط در گروه شد، مختل شد. مشکل جدیدی برای آن ها پیش آمد تا مهارت های خاص خود را برای طفره رفتن از قانون کنار هم بگذارند و برای مخفی کردن جسد مرتبط به سلطان مواد مخدر دین دست به کار شوند، کسی که هنوز هم از پشت میله ها به دنبال انتقام است. با این حال خلاء فرانک با تمرکز بیشتر بر روابط بین فردی و سفرهای شخصی که هر عضو انجام می دهد پر شد و زخم های قدیمی ظاهر شد و مشکلات جدید پدیدار شد. با همه اینها، سریال قانون شکنان تعادل لحن خود را از شوخی های مضحک با درام جنایی پرمخاطب حفظ می کند. این سریال با شروع سومین فصل خود ثابت کرد که هنوز ترفندهایی در آستین و دلایلی برای تماشای ماجراهای غیرمحتمل ترین باند بریستول دارد.

 

بررسی تاریخچه شخصیت های سریال قانون شکنان

شخصیت های بریستول ثابت کردند که می توانند با هر چیزی که در دو فصل گذشته پیش آمده بود، کنار بیایند. اما در سری سوم، آنها خود را در برابر موانع بزرگ تری نسبت به قبل می یابند.  پس از رسیدن به پایین ترین سطح شغلی، گرِگ اکنون به تنهایی به عنوان یک وکیل مستقل ظاهر می شود. با این حال، کار در خانه و پیمایش در چالش های جدید، طنز زیادی را به همراه دارد. لیدی گابی همچنان از شهرت اینترنتی خود استفاده می کرد، اگرچه مشکلات رابطه و تمایل به مادر شدن عوارضی را به همراه دارد. او به حمایت میرنای معتاد در حال بهبودی تکیه کرد، که خودش با شانس دوم عشق و پذیرش مواجه شد. برای جان، کلاهبردار سابق، ایستادگی در برابر پدر قلدرش از طریق یک دعوی قضایی، خطرات زیادی را به همراه داشت. با این حال، کند و کاو در گذشته او ممکن است پاسخ هایی را به همراه داشته باشد و در نهایت تاییدی را که او می خواهد، به دست آورد. البته همه مسیرها هموار نبودند. رانی پس از شکست عشقی، بن را با دل شکسته ترک کرد. در حالی که نیروهای مرموز همچنان او را تعقیب می کنند، بازگشت به بریستول شعله های آتش گذشته و چهره های تازه را در معرض خطر قرار داد. حتی دایان قابل اعتماد به عنوان یک افسر پشتیبانی جامعه پلیس تمام عیار با مسئولیت های جدیدی روبرو شد. استن، تازه کار مشتاق، هم غرور او را تقویت کرد و هم به ناامیدی از شیطنت های بی سر و صدای او دامن زد. در این ترکیب چهره های تازه ای مانند دوست دختر جدید بن و دشمنان جذابی مانند پلیس فاسد ریکی گروور ظاهر می شوند. با این همه، داستان های پیچیده، خنده و خطر مطمئناً به دنبال آنها خواهد بود. نحوه تکامل شخصیت ها و حمایتشان از یکدیگر در مواجهه با این داستان ها چیزی است که جامعه قانون شکنان را در بریستول بسیار متقاعد کننده می سازد و با هر مشکلی که پیش می آید، پیوند آنها همچنان قلب تپنده این سریال است.

 

پیش درآمدی بر داستان فصل سوم سریال The Outlaws

خیابان های آرام بریستول در فصل 3 قانون شکنان دوباره پر از آشوب می شود. یک جسد مرموز ظاهر شده و گروه قانون شکنان را مستقیماً به مسیر آسیب می رساند. خدمه که قبلاً با سلطان مواد مخدر یعنی دین درگیر شده بودند، می دانستند که دسترسی او به دنیای بیرون حتی از پشت میله ها باپرجاست و در حالی که سرسپردگانش آزادانه در بریستول پرسه می زدند، او همچنان یک تهدید بزرگ باقی می ماند. با این حال، جسدی که در میان آنها بود، آنها را به راز تاریکی گره زد که می توانست اعتماد اولیه گروه را از بین ببرد. خروج چشمگیر رانی از بریستول شک و تردیدهایی را در مورد اینکه وفاداری او واقعاً واقعی یا کیک است را برانگیخت. یک بار دیگر، شخصیت ها با همسویی در زندگی متفاوت خود در برابر خطری مشترک روبرو شدند. اگرچه شکاف هایی در اتحاد آنها نمایان شد، اما تنها با اتکا به حیله گری خود می توانستند معما را حل کنند و از خرابی فرار کنند. از وکلا گرفته تا اینفلوئنسر های اینترنتی و جنایتکاران سابق، هر کدام مهارت های مورد نیاز خود را برای این انجمن عجیب به ارمغان آوردند. اگر آنها نتوانند گذشته را دفن کنند و به عنوان یک واحد کار کنند، ممکن است این بار در بریستول بهای سنگینی بپردازند.

 

بازیگران سریال قانون شکنان درخشان هستند

این فصل واقعاً متعلق به شخصیت های آن بود و چه شخصیت هایی داشت که هر کدام به شیوه خاص خود می درخشیدند. گرگ و دایان، مثل همیشه، کمدی زیادی را ایجاد کردند. بازرگان به راحتی در آن وکیل بدبخت غرق می شود. و گانینگ یعنی دایان او یک گنج است، با ترکیب مناسبی از که بدبختی و مهربانی پر شده است. شما نمی توانید از تلاش امیدوارانه او برای کسب احترام، که بسیار ماهرانه نشان داده شده است، طفره بروید. دیگران نیز به شیوه خود می درخشند. پرکینز در نقش میرنا، با قدرتی آرام و اشتیاقی که در آن می درخشد، اشباع شده است و بوید، مثل همیشه طنز و شگفتی به ارمغان می آورد. حتی در لحظات کوچکتر، هر اجرا اثر خود را به جا می گذارد. از تاملینسون که به عنوان گابی جذاب و در عین حال پریشان در این سریال حضور دارد تا کول و بارتو که عاشقانه ی رو به نابودی بن و رانی را با تمام زیبایی های معیوبش نشان می دهند. علاقمندان می توانند جهت دانلود فصل سوم The Outlaws به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The Watchers نگهبانان

نقد و بررسی سریال تایوانی The Victims’ Game بازی قربانیان

نقد و بررسی فیلم The Price of Nonna’s Inheritance قیمت ارث نونا