دانلود سریال
The Outlaws قانون شکنان

1060 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 16723
10
/
7.7
IMDB Rating
17
/
17
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Outlaws
دانلود سریال The Outlaws

خلاصه داستان سریال The Outlaws

داستان اصلی مجموعه قانون شکنان یا The Outlaws درباره ۷ مجرم است که هر کدام در زندگی خود طبقه اجتماعی متفاوتی دارند و حکم آن ها به جای انتقال به زندان، جمع آوری زباله ها در بریستول است. البته این افراد دچار خلاف های متفاوتی شده اند و از این نظر مشترک نیستند. هر کدام از این کاراکتر ها به دلیل ویژگی ‌های متفاوت طبقات اجتماعی خود، جهان خاص خود را دارند و نماینده های اقشار خاص جامعه هستند. شخصیت رانی از شرق آسیا، جان از قشر سفید پوست و با تمایلات نژاد پرستانه و متمول، کریستین و میرنا نمایندگان قشر سیاه پوست، لیدی نماینده بلاگر های فعال در فضای مجازی که با ساخت ویدیو درآمد کسب می ‌کند، فرانک که به دلیل دزدی های زیاد، مشکلات مختلفی برای خانواده خود ایجاد کرده و گریگور نیز شخصیت ساده و شوخ این داستان است. هر کدام از این افراد حتی در نوع تفکر نیز تفاوت های عمیقی دارند.

در مجموعه The Outlaws یک سرپرست به نام دیانا برای نظارت بر این افراد انتخاب شده که تلاش می‌کند خود را به رئیس اش ثابت کند. این افراد چارچوب های خاص خود را دارند و هر کدام در فضای مخصوص خود فعالیت می کنند؛ اما با گذشت زمان چالش های مختلفی برای آن ها اتفاق می ‌افتد و هر کدام در موقعیت های ساده با یکدیگر درگیر می شوند. این افراد در یک محیط به هم زیستی با یکدیگر می پردازند و همچنین رخداد های خارج از بریستول را نیز نشان می ‌دهند. مجموعه قانون شکنان در ادامه اتفاقات جالب و غیر قابل پیش بینی برای این 7 نفر رقم می زند که دیدن آن برای افرادی که علاقه مند به شناخت شخصیت های مختلف هستند، بسیار مناسب است.

 

سریال قانون شکنان

نمایش تلویزیونی قانون شکنان در ژانر دارک کمدی و جنایی درام ساخته شده و بسیار هیجان برانگیز است. فیلمنامه این مجموعه توسط الگین جیمز و استفن مرچنت نوشته شده و کارگردانی آن بر عهده جان باتلر و استفن مرچنت بوده است. از بازیگران اصلی The Outlaws می‌ توان به هنرمندانی مثل کریستوفر واکن، استفن مرچنت، رایان بارتو، گامبا کول، جسیکا گانینگ، کلر پرکینز، النور تامیلسون و چارلز بابالولا اشاره کرد. زبان اصلی این مجموعه انگلیسی بوده و در کشور انگلستان ساخته شده است. قانون شکنان همچنین در 2 سری و ۱۲ قسمت تهیه شده که برای اولین بار در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ از شبکه Amazon prime video  وBBC one  پخش شد. طبق برنامه ریزی های انجام شده، سری سوم این مجموعه در سال ۲۰۲۳ ساخته خواهد شد.

 

نقد سریال The Outlaws

منتقدان نسبت به ویژگی های مختلف نمایش تلویزیونی The Outlawsنظرات مثبتی داشته اند و امتیاز های زیادی برای آن در نظر گرفته اند. این داستان توانسته در بخش بهترین سریال کمدی درام نیز انتخاب شود. همچنین در رده بازیگر برجسته کمدی برای جایزه ملی کمدی به عنوان نامزد انتخاب و برنده شد. مخاطبان نیز نسبت به ویژگی های مختلف و شخصیت پردازی های این نمایش دیدگاه مثبتی داشتند و در سایت IMBD امتیاز ۷.۷ از ۱۰ را برای عملکرد مجموعه قانون شکنان در نظر گرفتند. حضور افراد مختلف از قشر های گوناگون در شخصیت ها، باعث جذابیت زیاد این مجموعه برای کاربران و منتقدان شده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.