معرفی بهترین فیلم انیمیشن های ساخته شده توسط برادران وارنر

توسط Alireza

بهترین فیلم های انیمیشنی برادران وارنر

در روزهای اولیه پخش کارتون های کوتاه قبل از فیلم ها، بزرگترین رقابت بین دیزنی و برادران وارنر بود. در حالی که کارتون های دیزنی اغلب کودکانه تر و اساساً کلاسیک تر دیده می شوند، برادران وارنر همیشه جریان آزادتری داشتند. اما با گذشت چند دهه اخیر، رقابت بزرگ بیشتر به سمت دیزنی و دریم ورکس تغییر کرد و Blue Sky و Illumination نیز جایگزین های گاه به گاهی برای مخاطبان فراهم کردند. اما در طول سه دهه گذشته، برادران وارنر همچنان به ماندگاری خود در ساخت انیمیشن های سینمایی ادامه داده است و فیلم های انیمیشنی اش را با شخصیت های منحصر به فرد، زیبایی شناسی پر جنب و جوش و شخصیت هایی می سازد که تأثیری قوی بر جای می گذارند. برخی از فیلم های آنها حتی به عنوان بهترین فیلم های انیمیشنی در نظر گرفته شده اند. اگرچه به اندازه دیزنی یا دریم ورکس، خروجی آنها زیاد نیست، اما وقتی یک فیلم انیمیشنی از برادران وارنر وارد سینماها می شود، همیشه می توانید روی چیزی خلاقانه حساب کنید. انیمه لیست به جهت یادآوری و کمک به تماشای این فیلم ها، فهرستی از برترین فیلم های انیمیشن ساخته شده به دست شرکت برادران وارنر برای شما عزیزان تدارک دیده است.

 

  1. فیلم انیمیشن The Lego Movie

فیلمی که می توانست یکی از بدبینانه ترین فیلم ها از نظر پولسازی در تاریخ سینما باشد، در عوض تبدیل به یکی از هوشمندانه ترین و تکان دهنده ترین فیلم های انیمیشنی ۲۰ سال اخیر تبدیل شد. در دنیایی که از لگو ساخته شده است، یک کارگر ساختمانی معمولی به نام امت بریکوفسکی (کریس پرت) به قطعه ای مرموز و پنهان شده در زیر یک غار برخورد می کند. پس از اینکه قطعه به پشت امت می چسبد، متوجه می شود که «ویژه» است، کسی که قرار است نقشه های لرد شیطانی (ویل فرل) را خنثی کند و دنیای لگو را نجات دهد.

 

  1. فیلم انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm

فیلم بتمن: نقاب شبح در حالی که در ابتدای اکران در باکس آفیس ضعیف بود، به فیلمی تبدیل شد که بسیاری از طرفداران، آن را بهترین فیلم بتمن می دانند. این اسپین آف محبوب از سریال Batman: The Animated Series، چهره جدیدی را در گاتهام نشان می دهد: شبح (استیسی کیچ). این شخصیت نقابدار که هم پلیس و هم سیاستمداران متقلب آن را با بتمن اشتباه می گیرند، در این فیلم در حال کشتن اعضای سابق اوباش و جلب توجه افرادی مانند جوکر (مارک همیل) است.

 

  1. فیلم انیمیشن The Iron Giant

قبل از اینکه فیلم Brad Bird در پیکسار به همراه فیلم های The Incredibles و Ratatouille نشانی از خود در دل تماشاگرانشان بگذارند، شرکت برادران وارنر این شاهکار دست کم گرفته شده را ساخت. در اکتبر 1957، یک ربات غول پیکر مرموز (وین دیزل) در نزدیکی شهر کوچکی که درگیر جنگ سرد است، سقوط می کند. هوگارت هیوز جوان (الی مارینتال) ربات فراموش کار و کنجکاو را کشف می کند و تصمیم می گیرد او را در برابر ماموران دولتی بیش از حد سختگیر پنهان کند و از او محافظت کند.

 

  1. فیلم انیمیشن The Lego Batman Movie

بسیاری از طرفداران بتمن از اینکه فیلم لگو بتمن چقدر صمیمانه، خنده دار و محترمانه میراثی برای این شخصیت بود، شگفت زده شده بودند. تمامی خلافکاران شهر گاتهام به ریاست جوکر شهر را بهم می زنند و زیر شهر یک بمب کار می گذارند. اما بتمن شهر را از دست آنها نجات می دهد. در پایان مبارزه بتمن با خلافکاران، جوکر ادعا می کند بدترین و قوی ترین دشمن بتمن است و تنها او می تواند بتمن را به مرز جنون برساند. اما او به جوکر می گوید که خلاف این جریان است و باعث ناراحت شدن جوکر می شود.

 

  1. فیلم انیمیشن Cats Don’t Dance

فیلم گربه ها نمی رقصند که توسط کارگردان، مارک دینال هدایت می شود و ادای احترامی به موزیکال های قدیمی هالیوودی است. دنی (اسکات باکولا) گربه ای شبیه به جن کلی است که به هالیوود سفر می کند و قصد دارد ستاره شود. اما او به زودی متوجه می شود که همه حیواناتی که در این صنعت کار می کنند، فقط بازیگرانی هستند که مجبور شده اند برای همبازی های انسانی شان بازیچه باشند. دنی تصمیم می گیرد به دوستانش کمک کند تا توجه مدیران مسئول تولید فیلم جدیدشان را جلب کنند. تنها چیزی که سر راهشان است، دارلا دیمپل (اشلی پلدون) است که در ملاء عام، سوپراستاری دوست داشتنی، شیرین و معصوم است.

 

  1. فیلم انیمیشن Storks

از ابتدای خلقت، لک لک ها بودند که در سرتاسر جهان بچه ها را به دنیا تحویل داده اند. اما پس از ماجرایی که در آن یک لک لک سعی کرد بچه ی تحویلی را نگه دارد، لک لک ها مجبور شده اند به عنوان پیک عمل کرده و بسته هایی را برای یک فروشگاه آنلاین تحویل دهند. اما وقتی پسر جوانی برای آنها نامه ای می نویسد و از آنها درخواست یک خواهر یا برادر جدید می کند، لک لک جونیور (اندی سمبرگ) و کارگر یتیم تولیپ (کتی کرون) به طور تصادفی یک نوزاد غیرقانونی دست و پا می کنند.

 

  1. فیلم انیمیشن Happy Feet

در سواحل یخی قطب جنوب، هر پنگوئن امپراتور آهنگی برای خواندن دارد، به جز مامبل (الیجا وود) که متوجه می شود خواننده وحشتناکی است اما یک رقصنده فوق العاده. در حالی که پنگوئن های دیگر و حتی خانواده اش نمی دانند چگونه با این موضوع کنار بیایند، مامبل در میان پنگوئن های رانده شده آدلی به رهبری رامون (رابین ویلیامز) پذیرفته می شود. اما وقتی مامبل متوجه شواهدی از «فعالیت بیگانه» یعنی انسان هایی که در ماهیگیری زیاده روی می کنند می شود، نه تنها باید به خودش اعتماد پیدا کند، بلکه باید با آموزش روشی جدید برای برقراری ارتباط، همنوعان خود را نجات دهد.

 

  1. فیلم انیمیشن Smallfoot

در کوه های هیمالیا، قبیله ای از یتی ها به دور از چشم انسان در آرامش زندگی می کنند. اما وقتی میگوی کنجکاو (چنینگ تاتوم) شواهدی از “پا کوچک” (انسان) را کشف می کند، برای اولین بار به پایین کوه می رود. در همین حال، پرسی پترسون، مستندساز بریتانیایی (جیمز کوردن) تصمیم می گیرد شواهدی جعلی از مشاهده یتی را جعل کند. در این فیلم یک چیز به چیز دیگری منتهی می شود و هم یتی و هم انسان ها با هم ارتباط برقرار می کنند. میگو پرسی را به دهکده خود می برد، اما به زودی متوجه می شود که دلیلی وجود داشته که دو طرف با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کردند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود برترین فیلم های انیمیشن برادران وارنر به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید