معرفی و دانلود سریال کره ای Wonderful World دنیای شگفت انگیز

معرفی سریال Wonderful World

سریال کره ای دنیای شگفت انگیز کیدرامای دیگر لی سئونگ یانگ است که به تازگی منتشر شده.

 

خلاصه سریال دنیای شگفت انگیز

دنیای یون سو هیون، استاد رشته روانشناسی و نویسنده، زمانی پسرش قربانی بی‌عدالتی می‌شود، از هم می‌پاشد. او در راه انتقام جویی، به طور غیرمنتظره‌ای آرامشی را پیدا می‌کند که به دیگران درگیر در پرونده‌های مرموز مشابه کمک می‌کند و….

 

نقد و بررسی سریال Wonderful World

سختی و دلشکستگی سنگ بنای هر اثر درامی است، اما اکنون این شرایط به اندازه‌ی غم پدر و مادری که فرزندشان را از دست داده‌اند دشوار و غیر قابل تحمل است. این درد غیرقابل تصور دقیقاً همان چیزی است که تلویزیون ام‌بی‌سی و کیدرامای جدید دیزنی پلاس، یعنی دنیای شگفت‌انگیز، سعی در به نمایش کشیدن آن دارند.

این سریال با زندگی ایده‌آل نویسنده و استاد یون سو هیون (کیم نام جو) آغاز می شود. با کتاب جدیدش که تحسین برانگیز است، حرفه ای موفق، شوهری حامی به نام کانگ سو هو (کیم کانگ وو) که او را می ستاید و تولد معجزه آسای پسر زیبایش جئون وو (لی جون) پس از چهار سقط جنین – سو هیون به حق از زندگی کردن در رویا خوشحال است.

اما دنیای کامل و ایده‌آل او زمانی از هم می‌پاشد که پسر گران‌قدرش به طرز وحشتناکی کشته می‌شود و قاتل متواری می‌شود. غم و اندوه و عذاب وجدان بسیار زیاد، از مادر تنها کالبدی خالی از شور و احساسات قبلی به جا می‌گذارد.

بدتر از آن، زمانی که راننده سهل انگار، کوون جی وونگ (اوه من-سوک)، دستگیر و محاکمه می‌شود، مجرم ظاهراً پشیمان از سوی دادگاه مجازات سنگینی دریافت نمی‌کند و او را به شکل ساده‌ای محاکمه می‌کنند.

سو هیون پس از تلاش برای مقابله به مثل به جرم قتل مجرم شناخته شده و به هفت سال زندان محکوم می‌شود. در حالی که او در زندان است، بیشتر وقت خود را به عزاداری و گوشه نشینی می‌گذراند و به خودآزاری متوسل می‌شود در حالی که حتی از ملاقات شوهرش خودداری می‌کند.

در نهایت، با پیشنهادی که به او داده می‌شود برای پذیرش شغل به عنوان خبرنگار خارج از کشور برای یک ایستگاه خبری، سو هو را برای همیشه رها می‌کند. سو هیون بر این باور است که او چیزی جز یک بار نیست، تا اینکه یک زندانی بزرگ به نام جانگ هیونگ جا (کانگ ائ سیم) با او دوست می‌شود و به کاهش افسردگی او کمک می‌کند. با این حال، با گذشت سال‌ها، هیونگ جا به یک بیماری لاعلاج مبتلا می‌شود، که او را وادار می کند تا جنایات خود را برای سو هیون فاش کند: او یک آتش افروز است که به طور تصادفی باعث مرگ همه‌ی مردم حاضر در یک مجتمع مسکونی شده است، به جز پسر کوچکی که تلاش می‌کرد بقیه را فراری دهد.

هیونگ جا از سو هیون می خواهد که پس از آزادی بازمانده را پیدا کند تا نامه‌های پشیمانی خود را تحویل او دهد.

شرم آور است که در یک درام عالی ببینید که فلش بک‌های مکرر که به طور مکرر تکرار می‌شوند و شما را آزرده خاطر می‌کنند. این سبک ارائه سرسام آور مدل دهه 1990 برای تأکید بر سوگ سو هیون در نظر گرفته شده است، اما در عوض بیننده را از لحظه به لحظه‌ی سریال دور می‌کند و سرعت روایت داستان را به شدت کند می‌کند.

متاسفانه، بخش‌های بسیاری از  سریال کره ای Wonderful World با کیفیت بازیگری خود مطابقت ندارد. اگرچه این سریال باید به خاطر اینکه هرگز از روند عاطفی سو هیون ابایی نداشت ستایش کرد، اما روشی که برای به تصویر کشیدن تحولات او انتخاب کردند، ممکن است کمی باعث آزردگی و سردرگمی مخاطب شود.

 

عملکرد سریال کره‌ ای Wonderful World

این سریال کره ای که در ژانر‌های درام، انتقام جویی، رمز آلود و هیجان انگیز قرار می‌گیرد در یکم مارس سال 2024 عرضه شد و در نهایت با داستان سرایی متفاوت و غمناکی که داشت موفق شد امتیازات بالایی را در وبسایت‌های جمع آوری نظرات و انتقادات به دست بیاورد. این سریال کره ای در وبسایت imdb نمره‌ی 8.3/10 و در وبسایت My Drama List نیز امتیاز 8.2/10 را کسب کرده است.

برای دانلود سریال کره ای Wonderful World به همراه زیرنویس فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه‌ لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)