دانلود سریال
Wonderful World دنیای شگفت انگیز

1023 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 858
10
/
7.8
IMDB Rating
14
/
14
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Wonderful World (دنیای شگفت انگیز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Wonderful World (دنیای شگفت انگیز) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال دنیای شگفت انگیز

یون سو-هیون یک استاد روانشناسی و یک نویسنده مشهور است، اما زندگی او بعد از مرگ ناحق پسر خردسالش از این رو به اون رو می شود. بدتر از همه، شخصی که مسئول مرگ پسرش است توسط قانون مجازات نمی شود. یون سو هیون با این دنیا امیدش را از دست می دهد. او تصمیم می گیرد مسئول قتل پسرش را خودش مجازات کند. زندگی او همچنان در درد و ناامیدی است. یون سو هیون به نوعی با افراد دیگری که از دردهای مشابه او رنج می برند درگیر می شود و پرونده های مرموز آنها را حل می کند. آنها به آرامی در این روند پیشرفت می کنند.

 

سریال دنیای شگفت انگیز

 

عوامل ساخت سریال wonderful world

سریال دنیای شگفت انگیز (به کره‌ای: 원더풀 월드) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی با بازی کیم نام جو، چا یون وو، کیم کانگ وو و ایم سِمی است.  این سریال اولین بار در تاریخ اول مارس 2024 از تلویزیون MBC پخش شد و هر جمعه و شنبه ساعت 21:50 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در Disney+ در مناطق انتخاب شده در دسترس است. این سریال در مورد مادری است که زمانی که سیستم حقوقی در پی از دست دادن غم انگیز پسرش به او کمکی نمی کند، تصمیم می گیرد به تنهایی عدالت را دنبال کند.
در این سریال کیم نام جو در نقش یون سو هیون، یک استاد روانشناسی و نویسنده موفق و مشهور، چا یون وو در نقش کوون سئون یول، شخصی مرموز که در خانواده ای ثروتمند بزرگ شد، اما پس از از دست دادن والدینش به دلیل یک سری حوادث زندگی سختی را پشت سر می گذارد و کیم کانگ وو در نقش کانگ سو هو، شوهر سو هیون که مجری موفقی است هنرنمایی می کنند.

 

سریال wonderful world

 

عملکرد سریال دنیای شگفت انگیز

طرفداران انتظار انتشار سریال دیگری از «چا یون وو» را به این زودی نداشتند. آخرین درام او "یک روز خوب برای سگ بودن" اخیراً به پایان رسید. چیزی که من را به این نمایش جذب کرد، رازآلود بودن شخصیت چا یون وو بود. برای دانلود سریال wonderful world 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
سفر در سریال "دنیای شگفت انگیز" مثل یک ترن هوایی مطلق بود و من برای هر پیچ و تاب آماده ام. این درام که حول محور سوهیون و سئونول و روابط پیچیده او با دیگر شخصیت ها متمرکز است، شاهکاری از عمق احساسی و داستان سرایی پیچیده است. پویایی بین Cha Eunwoo و Kim Namjoo جذاب است، زمان مشترک آنها در صفحه نمایش به رابطه ای بسیار پیچیده تر از انتقام محض اشاره می کند. چیزی که سریال دنیای شگفت انگیز را متمایز می کند، توانایی آن در ایجاد تعادل بین شرایط انسانی با عناصر درام انتقام جویانه است. دانلود سریال wonderful world 2024 به طرفداران چا اون وو پیشنهاد خیلی ویژه میشه چرا که شخصیت متفاوتی را اینبار بازی می کند. این نمایش از کاوش در جنبه های تاریک تر طبیعت انسان ابایی ندارد، با این حال موفق می شود لحظاتی از نور و امید را عمدتاً از طریق شخصیت های پیچیده اش و سرنوشت درهم تنیده شان به بیننده تزریق کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.