معرفی و بررسی مورد انتظارترین سریال های 2024

مورد انتظارترین سریال های 2024 (بعد از نوروز 1403)

سال 2023 سال بررسی شرایطی بود که اکثر سریال ها در آن ساخته می شوند و مبارزه برای اطمینان از اینکه بازیگران و نویسندگان به طور عادلانه استعدادهای خود را نشان دهند و این مورد را در سیاست های شبکه ها و رسانه ها به وضوح حس می کردیم. امیدواریم حالا که به بهار 2024 نزدیک می شویم، این به معنای ادامه این مباحث در مورد بهبود محیط هایی باشد که برخی از سریال های مورد علاقه ما را ایجاد می کنند. در انیمه لیست، فهرستی از مورد انتظارترین سریال های 2024 (بعد از زمستان) تهیه کرده ایم و امیدواریم شما نیز در انتظار برای پخش این سریال ها با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که این لیست به ترتیب تاریخ مورد انتظار برای پخش سریال ها تنظیم شده است.

 

سریال Three Body Problem

پرفروش ترین کتاب علمی تخیلی لیو سیشین، اولین رمان از سه گانه رمان هایی است که حول محور برخورد بشر با بیگانگان می چرخد، اما داستان بسیار فراتر از ماجراجویی علمی تخیلیِ مورد انتظارتان است. داستان یک دانشمند به نام Ye Wenjie را دنبال می کند که به سربازی اجباری به یک پایگاه نظامی فرستاده شده و در آنجا مشغول برقراری ارتباط با فرازمینی ها می شود. خالقان این سریال از سریال بازی تاج و تخت آمده اند و همین انتظارها را تا حد زیادی بالا می برد.

 

سریال Fallout

با سریال هایی مانند The Witcher، Halo، و The Last of Us در سال گذشته، داستان های بازی های ویدیویی بالاخره یک خروجی عالی برای اقتباس پیدا کردند. اما در حالی که این نمایش ها جهان های گسترده و عظیم پر از فرصت و امکانات را زنده کرده اند، هیچ کدامشان به اندازه سری Fallout گسترده و جاه طلب نیستند. این سریال دنیایی پسا آخرالزمانی را دنبال می کند، بازماندگان پناهگاه های خود را ترک می کنند و خود را در جایی می بینند که به عنوان سرزمین بایر شناخته می شود.

 

فصل پنجم سریال Star Trek: Discovery

پس از گذشت بیش از یک سال از پایان فصل چهارم، Star Trek: Discovery قرار است برای فصل پنجم و آخرین فصل خود بازگردد. در حالی که تماشای پایان یافتن نمایشی که شروع کننده داستان رنسانس پیشتازان فضا بوده، ویرانگر است؛ اما فصل آخر قرار است به کاپیتان مایکل برنهام (سونکوا مارتین-گرین) و تیمش مأموریت مناسبی بدهد. انتظار می رود که شخصیت ها در فصل پایانی به دنبال «بزرگ ترین گنج در کهکشان» باشند و با شخصیت های جدیدی که توسط آلوم کیت رنی و ایو هارلو آنها را بازی می کنند، سروکار داشته باشند.

 

فصل سوم سریال Bridgerton

 

از زمانی که سریال بریجرتون در 2020 پخش شد، طرفداران این درام عاشقانه، فقط دور هم گشتنِ پنه لوپه فیدرینگتون (نیکولا کوگلن) و کالین بریجرتون (لوک نیوتن) را تماشا کرده اند، کسانی که دوستی خود را به چیز جدی تری تبدیل نمی کنند. البته، آنها چند قدم به عقب برداشته اند و کالین این احتمال را در مقابل دوستانش رد کرده است و زندگی دوگانه پنه لوپه به عنوان ستون نویس شایعات جامعه قرار است در فصل سوم ادامه پیدا کند.

 

فصل دوم سریال Andor

در حالی که فصل دوم Andor هنوز تاریخ انتشار ندارد، هنوز هم می توانیم امیدوار باشیم که این سریال مورد تحسین منتقدان، همین امسال از راه برسد. در آغاز سال 2023، طرفداران در جشن جنگ ستارگان در لندن نگاهی پنهانی به اکشن فصل 2 داشتند، که فقط انتظارات را برای فصل 12 قسمتی جدید افزایش داد. آن تریلر، کاسیان آندور (دیگو لونا) را در اعماق شورش نشان می داد، دقیقاً جایی که او در پایان فصل 1 پیش می رفت، زمانی که در نهایت گام هایی را برداشته تا بخشی از چیزی بزرگ تر باشد، البته پس از آنکه با اکراه به داخل درگیری کشیده شده بود.

 

سریال Agatha: Darkhold Diaries

اتفاق عجیبی پاییز امسال در دیزنی + رخ داد و من نمی توانم بیشتر از این هیجان زده باشم. در مد کلاسیک مارول، بسیاری از جزئیات درباره سریال Agatha: Darkhold Diaries مخفی نگه داشته می شوند، اما آنچه ما می دانیم در حال حاضر بیش از حد برای کیف کردن ما کافی است تا بار دیگر برای فصل هالووین روز شماری کنیم. کاترین هانِ بی نظیر نقش آگاتا هارکنس جادوگر حیله گر، شیک و آوازخوان چند صد ساله بازی می کند، که متحدانی دور از ذهن را در مأموریت خود به خدمت می گیرد تا قدرت هایی را که واندا ماکسمیوف از او ربوده بود، به دست آورد. این سریال قطعاً یکی از بهترین سریال های 2024 خواهد بود و شما باید منتظر آن باشید.

 

سریال Daredevil: Born Again

در حالی که به نظر می رسد مارول از میزان محتوای تلویزیونی که در حال پخش است عقب نشینی کرده، طرفداران می توانند برای اولین بار در سال 2024 هیجان زده باشند: سریال Daredevil: Born Again، ادامه داستان مت مرداک، یک وکیل نابینا در روز و یک ابرقهرمان در شب را روایت می کند. در حالی که ما به طور خلاصه مت را در دو فیلم Spider-Man: No Way Home و She-Hulk: Attorney at Law دیده ایم، سریال تولد دوباره اولین باری محسوب می شود که داستان مت به درستی پس از لغو سریال Daredevil نتفلیکس در سال 2018 مورد بررسی قرار گرفته است.

 

فصل دوم House of the Dragon

بعضی از ما در انتهای فصل قبل، سریال محبوبمان را سوخته دیدیم.  اما دوست داریم که این سریال با بازگشت خود تمام منکران خوبیَش را ساکت کند. این سریال با بردن ما به گذشته و به قلمرویی که خانواده بدنام تارگرین بر آن حکومت می‌کنند، تنها به ما اجازه نمی‌دهد که درک بهتری از خاندانی داشته باشیم که در نهایت خود دنریس (امیلیا کلارک) را خلق کرده است، همزمان به ما زنان جدیدی نیز معرفی می کند که در مورد آنها دچار تعارض و شیفتگی شویم، از اوج گرفتن رینیرا گرفته تا نقشه های بی سر و صدای آلیسنت برای اطمینان از اینکه فرزندانش در نهایت بر هفت پادشاهی حکومت خواهند کرد.

 

مخاطبین انیمه لیست می توانند منتظر باشند تا سریال های ذکرشده در سال 2024 پخش شوند و به محض ‏پخش، آنها را با زیرنویس فارسی از ما دریافت نمایند.‏

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)