دانلود سریال
Daredevil

7326 تعداد بازدید
User 27
10
/
8.88
AnimeList Rating
User 448K
10
/
8.6
IMDB Rating
39
/
39
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Daredevil
دانلود سریال Daredevil

خلاصه داستان سریال Daredevil

دردویل یا همان بی باک ماجرای فردی به نام مت مورداک را شرح داده و نشان می دهد اتفاقی که در کودکی او رخ داده، تا چه حد توانسته در آینده اش تاثیرگذار باشد. مت مورداک در سریال Daredevil، حالا که یک وکیل مدافع است، در گذشته و وقتی 9 ساله بوده، بینایی چشم های خود را از دست داده است. نا بینایی او مربوط به یک تصادف و برخورد ماده ای رادیواکتیو به چشم هایش بود. همین موضوع را می توان نقطه عطف ماجرا دانست! وقتی او حس بینایی خود را از دست داد، دیگر حس هایش به خصوص، حس ششم او تقویت و رشد چشمگیری داشتند. 

 

استفاده از حواس قوی

مت از حواس شنوایی و بویایی بالایی برخوردار است. او می تواند با این حواس برجسته خود، به بسیاری از مسائلی بپردازد که یک انسان عادی نمی تواند آن ها را داشته باشد. اینکه بتوانید صدای پای فردی را از چند خیابان دورتر بشنوید، شاید برایتان بسیار اعجاب انگیز باشد، اما مت در سریال Daredevil چنین ویژگی را دارد. 

البته او می تواند دروغ گفتن آدم ها را از روی صدای ضربان قلب شان تشخیص دهد. این ویژگی ها باعث شده اند تا مت مورداک شب ها نقاب زده و با جنایتکاران و یاکوزا ها مبارزه کند. 

 

سریال Daredevil

با توجه به آنکه شخصیت اصلی داستان، فردی بی باک و جسور است، نام سریال هم از همین شخصیت گرفته شد. این مجموعه تلویزیونی اینترنتی، در ژانر های ابر قهرمانی، ادبیات داستانی، جنایی و همچنین اکشن ساخته شده است. 

وظیفه ساخت بی باک به عهده درو گادرد بود. سازنده این مجموعه، برای ساخت داستان آن از بی باک که اثر استن لی بیل اورت است، الهام گرفت. این سریال محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است تا بسیاری از افراد بتوانند بدون محدودیت، آن را تماشا کنند. 

می توان از باب گانتون، رزاریو داوسون، الودی یونگ، چارلی کاکس، الدن هنسون، توبی لنرد مور، ملیسا بنویست و دبورا آن ول به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه ابر قهرمانی به ایفای نقش پرداخته اند. کتی جانسون به عنوان تهیه کننده دردویل شناخته می شود. 

تمامی سکانس های بی باک در نیویورک تصویربرداری شده اند. Daredevil در سه فصل و 39 قسمت ساخته شد که هر قسمت حدود 48 تا 59 دقیقه است. اولین قسمت از این مجموعه تلویریونی آمریکایی در تاریخ دهم آوریل 2015 در شبکه نتفلیکس پخش شد. 

 

نقد سریال Daredevil

این سریال که به عنوان یک مجموعه ابر قهرمانی شناخته می شود، در بین بسیاری از افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است. حتی می توان آن را بنا بر امتیاز دهی سایت IMDB در دومین جایگاه از سریال های ابر قهرمانی قرار داد. 

امتیازی که دردویل از ده امتیاز در این سایت دریافت کرده، 8.6 است. اولین جایگاه از مجموعه های ابر قهرمانی متعلق به سریال پسران است؛ Daredevil در جایگاهی پس از آن قرار گرفته است. این جایگاه، بی دلیل به دست نیامده و بسیاری از افرادی که طرفدار دردویل بوده اند، به آن امتیاز خوبی را دادند. 

بنا بر تمامی این مسائل تنها می توان یک نتیجه گرفت که آن هم موفقیت بی باک را نشان می دهد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1400-06-11 17:42:25
    بعد از فصل دوم سریال LEGION این رو شروع کردم و حدودا ۶ قسمت اول احساس کردم دارم برنامه کودک می‌بینم. با اینحال خیلی قشنگ و باحاله. پیشنهادش می‌کنم 👍
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.