دانلود سریال
She-Hulk: Attorney at Law

2283 تعداد بازدید
User 3
10
/
5.33
AnimeList Rating
User 183359
10
/
5.3
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال She-Hulk: Attorney at Law
دانلود سریال She-Hulk: Attorney at Law

داستان سریال She-Hulk: Attorney at Law

داستان She-Hulk: Attorney at Law درباره یک وکیل مجرد است که در ۳۰ سالگی او روایت می ‌شود و زندگی پیچیده جنیفر والترز را نمایش می ‌دهد. او در نهایت می‌ تواند به عنوان ابر قهرمان سبز، یعنی شی هالک معرفی شود. والترز در جمع دوستانه خود به دنبال تمرین برای نحوه صحیح صحبت کردن در مورد پرونده جدید خود است. در پی یک تصادفی که والترز و بروس بنر به صورت اتفاقی دچار آن می‌ شوند، یک قطره از خون بروس وارد زخم جنیفر شده و او هم به یک Hulk تبدیل می‌ شود. در ادامه داستان بروس و جنیفر در حال تمرین هستند تا بتوانند بر روی She_Hulk کنترل داشته باشند. 

پس از صحنه تصادف و تبدیل شدن جنیفر به یکHulk، او تصور می ‌کند که می ‌تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد؛ اما شرایط جور دیگری رقم می ‌خورد و جنیفر متوجه می ‌شود نمی‌ تواند مثل گذشته باشد. البته او بر این عقیده است که این موضوع می‌ تواند یک تغییر برای ایجاد دنیای بهتر باشد که بر سر راه جنیفر قرار گرفته است. داستان She-Hulk: Attorney at Law با اتفاقات جدیدی که برای جنیفر رخ می ‌دهد، ادامه پیدا می‌کند و او دچار مشکلات زیادی می ‌شود. بیننده با دیدن این مجموعه متوجه می ‌شود که ابر قهرمان بودن و هر فکری که می ‌تواند درباره آن وجود داشته باشد، یک شوخی محض است و نمی ‌تواند واقعیت داشته باشد.

 

سریال She-Hulk: Attorney at Law

مجموعه She-Hulk: Attorney at Law در ژانر ماجراجویی، اکشن، کمدی، علمی و تخیلی و ابرقهرمانی بوده و توسط جسیکا گائو نوشته شده است. طرح اصلی این سریال از ماول کامیکس برگرفته شده و برای سرویس استریم دیزنی پلاس تولید شده است. از بازیگران اصلی این داستان می ‌توان به تاتیانا ماسلانی، جینجر گونزاگا، مارک رافلو، مارک لین-بیکر، تیم راث، جان باس، بندیکت وانگ، چارلی کاکس، تس مالیس کینکید، جاش سگارا و ... اشاره کرد. کشور ایالات متحده آمریکا ساخت She-HulkAttorney at Law بر عهده داشته و زبان اصلی آن انگلیسی است. این نمایش تلویزیونی در یک فصل و ۹ قسمت ساخته شده که زمان پخش آن از ۳۰ تا ۳۸ دقیقه متغیر است. محل فیلمبرداری این داستان جذاب در آتلانتا و لس آنجلس بوده است. این داستان برای اولین بار در ۱۸ اوت ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس روی آنتن رفت و در ۱۳ اکتبر ۲۰۲۲ به پایان رسید.

 

نقد سریال  She-Hulk: Attorney at Law

داستان She-Hulk: Attorney at Law  از ابتدای انتشار تاکنون توانسته نظرات مثبت فراوانی را به خود جلب کند و مورد توجه منتقدان و مخاطبان بسیاری قرار بگیرد. طبق نظر منتقدان شخصیت شی هالک توانسته نسبت به سری های قبلی شخصیت ‌های هالک بهبود پیدا کند و عملکرد مطلوبی داشته باشد. برخی از منتقدان نیز نسبت به داستان کلی سریال نظر منفی داشته و آن را گیج کننده می ‌دانند. داستان جذاب و حضور ابر انسان‌ ها در این مجموعه مورد توجه مخاطبان نیز قرار گرفته و نقد های مطلوبی از آن ها دریافت کرده است. امتیاز این نمایش تلویزیونی در سایت IMDB حدود ۷.۶ از ۱۰ بوده که نشان دهنده رضایت مخاطبان از آن است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-01-08 11:24:50
    سلام وقت بخیر خطای ۴۰۳ میزنه و هیچ کدوم از کیفیت ها نمیشه دانلود کرد
  • 1401-06-13 16:08:35
    از میس مارول خیلی بهتره نمیدونم چرا نمره اش انقدر کمه
    • Ar
      1401-06-25 17:37:49
      چون که هم میس مارول بده هم این
  • 1401-07-04 00:08:15
    فقط قسمت اولش خوب بود. بقیه افتضاح... خصوصن 2 قسمت آخر که حوصله من رو سر برد! فکر میکردم خیلی بهتر از اینا باشه سریالش ولی خب ماروله و جوک ها و "کمدی" های مزخرفش. صحنه های دادگاهش آدم کرینج میشه میبینه. قسمت 6 که اصلن چی بود؟!؟ در حال حاضر من فقط بخاطر دردویل نگاه میکنم منتظر اپیزودش هستم.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.