فیلم Boy Kills World بوی جهان را می کشد

توسط ErfaNEP

معرفی فیلم Boy Kills World

فیلم بوی جهان را می کشد بینندگان را مستقیماً به دنیای ظالمانه اش می کشاند. در یک دیکتاتوری که در آن مخالفان با اعدام در ملاء عام روبرو می شوند، یتیمی به نام بوی برای انتقام تربیت می شود. او به یک جنگجوی غول پیکر تبدیل می شود که بیل اسکارسگارد او را با استعداد فیزیکی اش بازی می کند. با این حال، بوی در قلب خود یک کودک باقی می ماند و یک گفتگوی درونی تخیلی را با صدای یک گوینده بازی ویدیویی خیال پردازی می کند. این جامعه دیستوپیایی، سالانه یک «قتل عام» برگزار می کند که افراد بی گناه را برای سرگرمی می کشد. در طی یکی از این رویدادها، فاجعه ای بر سر خانواده بود نازل می شود و او را وادار به جستجو می کند. او تصمیم می گیرد تا مسئولین این ظلم را از بین ببرد و با مجموعه ای از دشمنان خطرناک روبرو شود. درگیری ها در سراسر شهر آغاز می شود، از جشن های غرق در خون گرفته تا درگیری های پر از سلاح. سطح پوچی بالا می رود زیرا بوی در اواسط نبرد با غذاخوردن حواسش پرت می شود.

 

نقد و بررسی فیلم Boy Kills World بوی جهان را می کشد

درآمدی بر ساختار دنیا و داستان فیلم بوی جهان را می کشد

فیلم بوی جهان را می کشد، یک فضای دیستوپیایی واقعاً عجیب و غریب ایجاد می کند. این جامعه از یک سنت وحشیانه سالانه به نام «قتل عام» پیروی می کند. شهروندانی به صورت تصادفی برای سرگرمی جمع آوری و به طرز وحشیانه ای اعدام می شوند. همه اینها تحت نظارت رهبر بی رحم آنها هیلدا صورت می گیرد که مردم خود با ایجاد ترس کنترل می کند. در این دنیا بوی، قهرمان داستان ما زندگی می کند. در کودکی اش، فاجعه زمانی رخ داده که خانواده اش در جریان یک قتل عام وحشیانه نابود شده اند. بوی که یتیم مانده بوده، به نظر محکوم به فنا بوده است تا اینکه شامانِ مرموز او را در جنگل پیدا می کند. شامان، این پسر ناشنوا را زیر بال خود می گیرد و او را در اردوگاهی پنهان آموزش می دهد. پسر مهارت های رزمی فشرده و چگونگی هدایت عطش خود را برای انتقام می آموزد. او به مرد جوانی از نظر جسمی با ابهت تبدیل می شود، هرچند هنوز با یک حس کودکانه از تخیل سرگرم است. در تمام این مدت، رژیم ستمگر هیلدا چرخه خونریزی را ادامه داده است. او قدرت را از طریق بستگانش یعنی گیدئون و گلن حفظ می کند. در طی یک قتل عام، هجوم آنها منجر به مرگ بیگناهان می شود و خاطرات وحشتناک بوی را تقویت می کند. او تصمیم می گیرد که آموزشش کامل شده است و شامان را ترک می کند تا یک ماموریت انفرادی را آغاز کند. بوی قصد دارد هر یک از اعضای خانواده هیلدا را شخصاً از بین ببرد و به سمت اوج حرکت کند.

 

نقد و بررسی فیلم Boy Kills World بوی جهان را می کشد

بررسی فیلم Boy Kills World از منظر سینماتیک

موریتز مور با فیلم بوی جهان را می کُشد، همه چیز را به سمت افراط می کِشد. او یک کمدی پوچ گرایانه را با اکشن وحشیانه و جنبشیِ واقعاً عجیب و غریب، ترکیب می کند. فیلم بین لحظاتی که باعث می شود بخندید و لحظه هایی که شما را عصبانی می کنند در نوسان است. این فیلم هرگز وانمود نمی کند که چیزی جز یک نمایش سرگرم کننده است و عواقب آن به شدت عجیب است. مور می داند که چگونه یک مبارزه هیجان انگیز را ترتیب دهد. طراحی رقص مشت ها توسط ورزشکاران طراحی شده است. اما برخی از استفاده های او از لرزش دوربین و برش های سریع باعث می شود بینندگان برای دنبال کردن توانایی های فیزیکی نمایش داده شده، کمی تقلا کنند. با این حال، نبرد نهایی قطعا رضایت بخش است. جلوه های اکشن با نیرویی خرد کننده می درخشند. بازیگران همه چیز را به میان این غوغای طاقت فرسا پرتاب می کنند، که به طور ظاهری در رنگ سرخ حل می شود. ارزش های تولید نیز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. طراحی تولید متمایز فیلم هر منطقه را به صورتی خاص به تصویر می کشد. طراحی لباس نیز به خلق ظواهری به یاد ماندنی کمک می کند. از کت خز پر زرق و برق گیدئون گرفته تا نخ های زرهی باشو، لباس ها سبک هر مبارز را برجسته می کنند.

 

بررسی شخصیت ها و بازیگران فیلم بوی جهان را می کشد

بیل اسکارسگارد واقعاً برای نقش بوی، کاملاً متحول شده است. او با ماهیچه های موج دارش مانند سلاح کشنده ای به نظر می رسد که شخصیت او این امکان را برایش ایجاد کرده است. با این حال، اسکارسگارد همچنین بوی را با احساسات ظریف آغشته می کند و اجازه می دهد که چشمان رسای او، عمق احساس را بدون کلمات منتقل کند. این یک عملکرد فیزیکی سخت است که اسکارسگارد با شدت و تعهد به آن پاسخ می دهد. البته هیچ کدام از بازیگران، درخشش یایان روحیان باورنکردنی را ندارند. این افسانه اکشن به عنوان مربی بوی یعنی شامان، تک تک صحنه را می دزدد. اجازه ندهید قامت کوچک روحیان شما را فریب دهد، او روی سکانس هایی که با نمایش های جذاب از مهارت رزمی پر شده اند، تسلط کامل دارد. روحیان از رزم پیچیده گرفته تا قدرت خام، هر ضربه ای را بدون دردسر جلوه می دهد. واضح است که چرا او خود را به عنوان یک نماد اکشن تثبیت کرده است و صحنه های فیلم را به ارتفاعات جدیدی ارتقا می دهد. فامکه یانسن در نقش هیلدای شرور کاملاً در پستی شخصیتش فرو رفته است. او با نگاهی خیره و راندن کینه توزی بر زبانش از نقش شیطانی خود لذت می برد. در همین حال، شارلتو کوپلی در نقش گیدئون کاملاً پوچیِ شخصیتش را نشان می دهد. کوپلی با چشمانی وحشی و شوخ طبعی، دیوانگی شخصیت خود را با شادی به اوج می رساند.

 

طرفداران اکشن و کمدی، فیلم Boy Kills World را از دست ندهند

این فیلم، حس وحشیانه را با یک کمدی ناخوشایند ترکیب می کند و انرژی غیرقابل پیش بینی ای را به داستان ‏خود می دهد. جلوه های بصری شیک، به هر مبارزه، پویاییِ تپنده ای می بخشد، چه در نزاع های بی رحمانه و ‏چه در مسابقات آکروباتیک. در حالی که دوربین های لرزان گاهی خشونت را پنهان می کنند، دعواهای کلیدی ‏در اوج فیلم با بدلکاری ورزشی شما را شگفت زده خواهد کرد.‏ علاقمندان می توانند جهت دانلود فیلم Boy Kills World به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن با زیرنویس فارسی لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید