دانلود فیلم
Boy Kills World پسر جهان را می کشد

270 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 16826
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Boy Kills World - پسر جهان را می کشد (به صورت رایگان)
دانلود فیلم Boy Kills World - پسر جهان را می کشد (به صورت رایگان)

خلاصه فیلم پسر جهان را می کشد

این فیلم داستان پسری ناشنوا با تخیلی پر جنب و جوش را دنبال می کند که هنگامی که خانواده او به قتل می رسند، توسط یک شمن مرموز آموزش می بیند تا تخیل کودکانه خود را سرکوب کند و به ابزار مرگ تبدیل شود.

 

عوامل ساخت فیلم پسر جهان را می کشد

فیلم Boy Kills World یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی، اکشن و دیستوپایی است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی موریتز مور، در اولین کارگردانی خود، بر اساس فیلمنامه ای از تایلر برتون اسمیت و آرند رمرز، بر اساس داستانی از آرند رمرز و موریتز مور است. 
در این فیلم بیل اسکارسگارد، جسیکا روث، میشل داکری، برت گلمن، آیزایا مصطفی، یایان روحیان، اندرو کوجی، شارلتو کوپلی، فامکه یانسن به ایفای نقش پرداخته اند.  

 

عملکرد فیلم Boy Kills World

فیلم «پسر جهان را می کشد» اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2023 به نمایش درآمد و توسط Lionsgate و Roadside Attractions در 26 آوریل 2024 در ایالات متحده منتشر شد. یک بازی ویدئویی اسپین آف Super Dragon Punch Force 3 نیز در 24 آوریل 2024 منتشر شد و قرار است با اقتباس از این داستان یک سریال انیمیشن هم ساخته شود. برای دانلود فیلم Boy Kills World 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 58 درصد را بر اساس نقد 145 منتقد، با میانگین نمره 5.5 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «با اجرای همه جانبه بیل اسکارسگارد، «پسر جهان را می کشد» به اندازه کافی هیجان‌ و اکشن را به طرفداران این ژانر ارائه می دهد تا شخصیت های نسبتا بی وزن و داستان قابل پیش بینی آن را جبران کند.»
وب سایت Metacritic، امتیاز 47 از 100 را بر اساس نقد 26 منتقد، به این نمایش اختصاص داده است.
در سال های اخیر فیلم هایی با اکشن دیوانه وار و تقریباً بدون وقفه رایج تر شده اند. اگر درست انجام شود، مانند سریال جان ویک یا Kingsmen: The Secret Service موفقیت آمیز خواهند شد. اما اگر اشتباه انجام شود، چیزهایی مانند Guns Akimbo و Hardcore Henry ساخته می شوند.  این فیلم رگباری از عکس های «باحال» است که نشان می دهد انسان ها با اشیاء تیز که به بدنشان فرو می رود، اندام هایشان شکسته می شود و تحت اشکال مختلف کشته میشوند. تماشای فیلمی با چنین جاه طلبی کمی افسرده کننده است، به خصوص فیلمی مانند Boy Kills World که بازیگران جذابی دارد. کشتار بی وقفه انگار تنها دلیل وجود این فیلم است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.