بهترین سریال های نتفلیکس با موضوع سرقت

بهترین سریال های سبک سرقت نتفلیکس

سریال Kaleidoscope یک مینی سریال هشت قسمتی از نتفلیکس است که سارق اصلی لئو پاپ (جیانکارلو اسپوزیتو) و تیمش را دنبال می کند که تلاش می کنند ۷ میلیارد دلار دزدی کنند اما با خیانت، طمع و تهدیدهای دیگر خنثی می شوند. این سریال در اول ژانویه 2023 پخش شد و به دلیل فرمت منحصر به فرد و در عین حال جذابش به سرعت محبوبیت یافت. اگر از طرفداران سرسخت این زیرژانر هستید، کالیدوسکوپ تجربه ای است که نباید از دست بدهید. علاوه بر این، بینندگانی که از این سریال 2023 لذت برده اند، می توانند تعداد بی شماری از سریال های سبک سرقت را که انیمه لیست فهرست کرده را تماشا کنند. این فهرست برای منعکس کردن شباهت آنها به کالیدوسکوپ تهیه شده است و چه از نظر بصری و چه صحنه های هیجان انگیز و شخصیت های جذاب، این سریال ها همه چیز را دارند.

 

  1. سریال Money Heist (2017 – 2021)

مانی هیست یا لا کازا دل پاپل، یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی و سبک سرقت اسپانیایی است که از دیدِ توکیو (ارسولا کوربرو)، یکی از دزدانی که در این سریال سرتاپا قرمز پوشیده، روایت می شود و دو سرقت دقیق و برنامه ریزی شده توسط پروفسور (آلوارو مورته) را دنبال می کند. یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در یکی از بانک های اسپانیا. سریال Money Heist در حین اجرای این نقشه جسورانه که به صورت غیرخطی روایت می شود، بر روابط بین قهرمانانش متمرکز می شود و همچنین به طور مبهم خاطراتی از سریال کالیدوسکوپ را برای بینندگان تداعی می کند.

 

  1. سریال Lupin (2021 – )

لوپین یک سریال هیجان انگیز رازآلود فرانسوی است که محوریت آن آسانه دیوپ یک دزد جنتلمن خیالی و استاد تغییر چهره است که از شخصیت کلاسیک فرانسوی آرسن لوپین که توسط نویسنده موریس لبلان پرداخته شده است، الهام می گیرد. او تلاش می کند تا از کسانی که پدرش را کشته اند انتقام بگیرد. 25 سال پس از مرگ پدرش، آسانه با استفاده از جذابیت و تخصص خود در دزدی، فریب و تغییر چهره، تصمیم می گیرد تا افراد مسئول را رسوا کند.

 

  1. سریال The Great Heist (2020)

سرقت بزرگ یک سریال کلمبیایی است که روایتی از سرقت ال بلانکو دلا رپوبلیکا در والیدوپار، بانک اصلی کلمبیا در سال 1994 را نمایش می دهد و در آن سرقت مبلغ قابل توجهی پول از شعبه Valledupar سرقت می شود. این نمایش بسیار جذاب است، زیرا طیف گسترده ای از افراد با انگیزه های قانع کننده و یک بازی فریبنده را در قلب سرقت نشان می دهد. سریال سرقت بزرگ همچنین به برنامه ریزی و اجرای دقیق سرقت می پردازد و بینشی در مورد تاکتیک های حیله گرانه توسط سارقان ارائه می دهد.

 

  1. سریال Snatch (2017 – 2018)

سریال اسنچ بر اساس فیلمی به همین نام در سال 2000 ساخته شده و الهام گرفته از یک سرقت واقعی است و گروهی متشکل از بیست و چند نفر را دنبال می کند که با شمش های طلای دزدیده شده برخورد می کنند و همین موضوع آنها را به قلمروی خطرناک جنایات سازمان یافته سوق می دهد. آنها در دنیای زیرزمینی پر از خیانت لندن، با چالش هایی از جانب پلیس های سرکش، جنایتکاران محلی، گنگسترهای بین المللی و فراتر از آن مواجه می شوند و مجبور می شوند که به سرعت برای هرکاری دست به کار شوند.

 

  1. سریال Heist (2021)

سریال سرقت مانند بقیه سریال های این فهرست یک اثر تخیلی نیست. این یک مجموعه مستند است که در نتفلیکس موجود است. این مستند به دزدی ها و جنایات واقعی می پردازد و نگاهی مستقیم به موارد مختلفی دارد که در آن افراد با موفقیت برنامه هایی را برای سرقت مبالغ قابل توجه پول از سازمان های بزرگ اجرا کردند. این مستند بسیار مفرح و ماهرانه نوشته شده است و برخی از پیچش ها و چرخش های متعدد خود را تا زمانی که بیشتر قابل توجه باشند، مهار می کند.

 

  1. سریال The Endgame (2022)

سریال پایان بازی که توسط نیکلاس ووتن و جیک کابرن ساخته شده است، زمانی آغاز می شود که النا فدروا (مورنا باکارین)، یک دلال اسلحه بین المللی، هفت سرقت همزمان بانک را در شهر نیویورک انجام می دهد و مامور مصمم وال ترنر (رایان میشل باته) متعهد می شود که او را به دست عدالت بسپارد. وال باید به گذشته پیچیده خود بپردازد تا نقشه های مرموز النا را رمزگشایی کند. با آشکار شدن رمز و رازها و اسرار تاریک، وال مجبور می شود با تصورات خود از عدالت در دنیایی که ظاهراً فریبنده است، مقابله کند.

 

  1. سریال Good Girls (2018 – 2021)

سریال دختران خوب بر روی سه مادر متمرکز است: بث بولاند (کریستینا هندریکس)، روبی هیل (رتا) و آنی مارکس (می ویتمن) که برای تامین مخارج زندگی خود تلاش می کنند. آنها قصد سرقت از یک فروشگاه را دارند زیرا از اینکه همه چیز از آنها گرفته شده، حسابی بهم ریخته اند. وقتی این سه دوست متوجه می شوند که سوپرمارکت محلی جبهه ای برای عملیات پول شویی یک باند خطرناک است، اوضاع تشدید می شود و این آنها را به دنیای جنایت هدایت می کند، جایی که با چالش هایی روبرو می شوند و خود را در موقعیت های خطرناک می بینند.

 

  1. سریال Mr. Robot (2015 – 2019)

تمرکز سریال آقای ربات روی الیوت آلدرسون (رامی مالک)، جوان ساکن نیویورک است که به عنوان مهندس امنیت سایبری برای شرکت آلسیف کار می کند و راه او برای برقراری ارتباط با مردم از طریق هک کردن آنها است. او بعداً توسط اف سوسایتی، گروهی از هکر ها به رهبری آقای روبات، استخدام می شود. این سریال ممکن است یک انتخاب غیرعادی به نظر برسد، اما به تدریج به لطف طرح های هوشمندانه سایبری که حول محور سرقت داده ها می چرخند، شکل می گیرد که از پول ارزشمندتر هستند.

 

  1. سریال Sky Rojo (2021 – )

سریال اسکای روخو یک مجموعه تلویزیونی اکشن کمدی سیاه اسپانیایی است که سه کارگر جنسی را دنبال می کند که از دلال جنسی خود فرار می کنند. زنان با هم به ماجراجویی وحشیانه ای می پردازند که در آن باید از هر نوع خطری اجتناب کنند و هر لحظه را طوری تجربه کنند که انگار آخرین لحظه زندگی شان است. اسکای روخو بر روی طرحی متمرکز است که اگرچه متمایز از طرح سریال کالیدوسکوپ است، اما با آن قابل مقایسه است زیرا نشان می دهد که قهرمان های داستان در هنگام پیگیری آزادی مالی و استقلال خود، چقدر زیرک هستند.

Related posts

نقد و بررسی فیلم The First Omen اولین طالع نحس

نقد و بررسی سریال The Famous Five پنج نفر مشهور از کارگردان فیلم Drive

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)