دانلود سریال
Lupin لوپن

4573 تعداد بازدید
User 1
10
/
8
AnimeList Rating
User 128727
10
/
7.5
IMDB Rating
17
/
17
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Lupin (لوپن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا
دانلود سریال Lupin (لوپن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا

خلاصه سریال lupin

داستان lupin روایت گر زندگی یک سارق حرفه ای است؛ تنها مرد مهاجری از سنگال که به فرانسه آمده بود تا به دنبال زندگی بهتر برای فرزندش باشد. پدر آسان (نام شخصیت) به علت سرقت یک گردن بند الماس گران قیمت توسط کارفرمایش، هوبرت پلگرینی ثروتمند و قدرتمند دستگیر می شود و از شرم، خود را در سلول زندانش حلق آویز می کند و آسانه نوجوان را یتیم می کند. 

۲۵ سال بعد، با الهام از کتابی در مورد دزد نجیب زاده آرسن لوپین که پدرش در روز تولدش به او هدیه داده بود، آسانه تصمیم می گیرد تا از خانواده پلگرینی انتقام بگیرد و با استفاده از جذابیت و تسلط خود در دزدی در لباس مبدل، هوبرت را افشا کند. 
 

سریال Lupin

لوپین یک مجموعه تلویزیونی با ژانر اکشن، درام، راز آلود و جنایی محصولی از کشور آمریکا و فرانسه است که توسط جورج کی و فرانسوا اوزان تولید شد و در 8 ژانویه 2021 در نتفلیکس منتشر شد. این سریال شامل ۱۰ اپیزود است که ۵ اپیزود اول در ژانویه 2021 و بقیه در 11 ژوئن 2021 پخش شد. مدت زمان کل این سریال ۲۳۱ دقیقه است.

در مجموعه تلویزیونی lupin عمر سی ( نام بازیگر) در نقش آسان دیوپ، مردی که از ماجرا های دزد اصلی آرسن لوپین، شخصیتی که موریس لبلان در اوایل دهه 1900 خلق کرده بود، الهام گرفته است. فصل اول، شامل ۵ قسمت، با عنوان فرعی Dans l'ombre d'Arsène (در سایه آرسن) است که به الهام شخصیت اصلی اشاره دارد. این سریال در ماه اول توسط ۷۶ میلیون خانواده تماشا شد و در آن زمان به پر بیننده ترین سریال غیر انگلیسی نتفلیکس تبدیل شد.

 

نقد سریال Lupin

lupin اولین مجموعه فرانسوی است که در بین ۱۰ سریال برتر نتفلیکس در ایالات متحده قرار گرفت و در 10 ژانویه 2021 به رتبه سوم رسید. این سریال در فرانسه و بسیاری از کشورهای دیگر در اروپا از جمله آلمان، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، دانمارک و سوئد و همچنین کشورهای دیگر مانند کانادا، برزیل، آرژانتین و آفریقای جنوبی در رتبه اول قرار گرفت. در وب سایت جمع آوری بررسی Rotten Tomatoes، بخش اول بر اساس 44 بررسی، دارای امتیاز تأیید 98٪ با میانگین امتیاز 7.70 از 10 است. جمعی از منتقدان این سایت می گویند عمر سی بدون زحمت در فیلم لوپین، یک تریلر جاسوسی جذاب که مطابق با منبع خود و سپس برخی از آن ها عمل می کند، به هر نقطه‌ ای دست می یابد. در متاکریتیک، قسمت اول دارای امتیاز 82 از 100 در 8 بررسی شده است.

جاناتان رابرتز برای The New Paper گفته است که در صورتی که لوپین یک مجموعه سینمایی بود، یک مدعی برای بهترین مجموعه سینمایی سال بود. کارن هان از اسلیت نوشت که لوپین حتی یک دقیقه را تلف نمی کند و هر لحظه را پر از تعلیق می کند.درRotten Tomatoes، بخش دوم دارای امتیاز تایید 96 درصد با میانگین امتیاز 8.10 از ۱۰، بر اساس 28 بررسی است. جمعی از منتقدان این سایت می گویند فصل دوم Lupin، سریال عالی ای برای تماشای تابستانی است. در متاکریتیک، قسمت دوم بر اساس 7 نقد، امتیاز 80 از 100 را کسب کرده است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.