دانلود سریال
Sky Rojo

1672 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10455
10
/
6.6
IMDB Rating
24
/
24
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Sky Rojo
دانلود سریال Sky Rojo

خلاصه داستان سریال Sky Rojo

ماجرایی که در پس این مجموعه تلویزیونی نهفته، در مورد 3 کارگر است. این کارگران در سریال Sky Rojo با نام های وندی، جینا و کورال شناخته می شوند. نام این مجموعه که آسمان قرمز است، می تواند به راحتی، تصویری از داستان آن را برای مخاطبان نشان دهد. وندی، کورال و جینا که به عنوان کارگر شناخته می شوند، در یک کلوب شبانه مشغول به کار هستند؛ به نظر می رسد که کارشان بسیار کسل کننده و بدون هیجان خاصی باشد، تا اینکه برایشان اتفاقی خاص پیش می آید. آن ها باید طی این حادثه، تمام سعی خود را بکنند که فقط زنده بمانند. 

حادثه ای که برای جینا، کورال و وندی رخ می دهد، در مورد خودشان و همچنین افراد جنایت کاری است که هر 3 نفر، آن ها را می شناسند. در سریال Sky Rojo، این کارگران کلوب شبانه باید تهدید رئیس سابق را کمی جدی گرفته و همه چیز را تحت کنترل خود بگیرند؛ اما ماجرا به همین شکل پیش نرفته و داستان تا جایی کش پیدا می کند که این حادثه منجر به اتفاقی بدتر می شود. هر کدام از این افراد باید خود را از جنایتکارانی که در حال فرارند، جدا کرده و سعی کنند که تنها 5 دقیقه بیشتر زنده بمانند تا خود را از این شرایط ترسناک نجات دهند. 

 

سریال Sky Rojo

این مجموعه که با نام آسمان قرمز شناخته می شود، در ژانر های جنایی، درام، اکشن، ماجرجویی و هیجان انگیز ساخته شده است. می توان از ورنویکا سانچز به عنوان کارگردان Sky Rojo نام برد. با توجه به امتیازی که این مجموعه کسب کرده، نمی توان گفت که ورونیکا سانچز، کارش را به بهترین شکل ممکن انجام داده است. می توان از میگوئل آنجل سیلوستر، ورونیکا سانچز و آسیر اتزیندیا به عنوان برخی از بازیگرانی نام برد که در این مجموعه تلویزیونی درام و ماجرا جویانه به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. 

آسمان قرمز، محصولی از کشور اسپانیا بوده و به زبان اسپانیایی ساخته شده است. این مجموعه تلویزیونی دارای 2 فصل و 16 قسمت است. اگر قرار باشد این قسمت ها را در یک پیکربندی درست قرار دهیم، می توانیم بگوییم که هر فصل از Sky Rojo، 8 قسمت را درون خود جای داده است. هر کدام از این قسمت ها، زمانی حدود 25 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. شبکه نتفلیکس وظیفه پخش هر 2 فصل از اسکای روجو را به عهده داشت. اولین قسمت از آن در سال 2021 روی شبکه جهانی نتفلیکس قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Sky Rojo

با توجه به آنکه خالق این سریال، خالق مجموعه مانی هیست هم بود، انتظارات از آن بسیار بالا رفته و تمامی مخاطبان دوست داشتند که اسکای روجو را هم در حد و اندازه مانی هیست ببینند؛ اما Sky Rojo نتوانست آنقدر ها هم موفق عمل کرده و نظر بخش عمده ای از مخاطبان را نسبت به داستان خود جلب کند. با توجه به این قضیه بود که اسکای روجو نتوانست آنگونه که باید، خود را نشان دهد. بنا بر همین مسائل، سایت IMDB امتیاز 6.6 را برازنده آن دید. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.