بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخی چند سال اخیر + دانلود

توسط Alireza

بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخی چند سال اخیر

از اواسط دهه 2000، سریال های کره ای در سطح جهانی محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و برخی از آن ها مورد تحسین قرار گرفته اند، مانند سریال Boys Over Flowers، سریال Goblin، سریال Crash Landing on You و سریال Full House. کی-دراما به خاطر داستان های عاشقانه و رمانتیک و گاه خنده دارشان که عامل مهمی در سریال های کره ای هستند، شناخته می شوند. اما در حالی که بیشتر سریال های کره ای کمدی  و رمانتیک هستند، بسیاری دیگر در دسته درام تاریخی قرار می گیرند، که برخی از محبوب ترین آنها عبارتند از سریال Scarlet Heart Ryeo: Moon Lovers، سریال Queen and I، و سریال The Moon Embracing the Sun. به هر حال، همین سریال های تاریخی هم همان عناصر یک سریال کمدی و یا یک سریال رمانتیک را دارند و در یک زمینه تاریخی اتفاق می افتند. بنابراین انیمه لیست، فهرستی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخی چند سال اخیر را برای شما فهرست بندی کرده تا از تماشای آنها لذت ببرید.

 

  1. سریال Red Sleeve (2021 – 2022)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخی

شاهزاده یی سان (لی جون هو) مصمم است که به پادشاهی خیرخواه تبدیل شود که پس از گرفتن تاج و تخت از پدربزرگ بی رحم خود قانون را اصلاح کند. یی سان که هنوز از مرگ پدرش آسیب دیده است، تصمیم می گیرد کشورش را در اولویت و پیش از همه چیز قرار دهد. در همین حال، سونگ دیوک ایم (لی سه یونگ) یک زن درباری است که از آزادی خود لذت می برد. شاهزاده یی سان عاشق او می شود، اما آن دو به خاطر تصمیمات و خواسته های خودشان سردرگم می مانند.

 

  1. سریال The King’s Affection (2021)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخی

یک شاهزاده خانم یک شب دوقلو به دنیا می آورد، اما طبق خرافات، شاهزاده ای که رحم را با یک دختر تقسیم می کند، خیلی مشروع نیست و با کراهت به او نگاه می کنند. ولیعهد مجبور می شود شاهزاده خانم را به همراه هر کسی که شاهد تولد بوده است، کنار بگذارد. شاهزاده خانم را کاخ دور می کنند و خانواده سلطنتی را به این باور می رسانند که فقط شاهزاده مذکر باقی مانده است. سریال عشق پادشاه به شدت تاریک و پر از مرگ شروع می شود. جالب اینجاست که بعداً در نمایش، رنگ های تیره و تاری که نمایش را معرفی کردند به رنگ های بسیار روشن تری تبدیل می شوند و نمایشی رنگارنگ و روشن شگفت انگیز ایجاد می کنند.

 

  1. سریال Our Blooming Youth (2023)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخی

برادر بزرگتر ولیعهد لی هوان (پارک هیونگ سیک) به دلیل شرایط مرموزی درگذشته است. اگرچه لی هوان تا حدودی مشکوک است، اما مشکل بزرگتری برای شاهزاده جدید وجود دارد: بازوی او توسط یک تیر مسموم مجروح شده است و اگر نتواند بازوی خود را درمان کند، باید از تاج و تخت کناره گیری کند. موضوع دیگری نیز بر این سریال حاکم است: سه سال قبل از امروز، لی هوان نامه ای از باج گیری دریافت کرده که در آن اعلام شده به او خیانت می شود و تمام استفاده از اندامش را از دست می دهد. در همین حال، خانواده مین جائه یی (جئون سو نی) به قتل می رسند و او به خاطر آن متهم می شود. با درگیر شدن هر دوی آنها در مشکلات خود، این دو موافقت می کنند که به یکدیگر کمک کنند.

 

  1. سریال Lovers of the Red Sky (2021)

بهترین سریال های کره ای عاشقانه تاریخی

داستان عاشقان آسمان سرخ در سلسله چوسون، چئون کی (کیم یو جونگ) را دنبال می کند که در کودکی در نتیجه نفرین ماوانگ، خدای مرگ، نابینا می شود. سامشین، الهه زایمان، نمی تواند نابینایی چئون کی را از بین ببرد، اما می تواند برای آینده راه حلی ارائه دهد: یک روز، پسر جوانی به نام ها-رام (آن هیو-سئوپ) به شکستن نفرینی که بر او گذاشته شده به او کمک می کند. نه سال بعد، چئون کی و ها رام با هم آشنا می شوند و با یکدیگر دوستی برقرار می کنند. با این حال، آن ها نمی دانستند که سامشین برای هر دوی آن ها برنامه هایی در نظر گرفته است.

 

  1. سریال The Forbidden Marriage (2022)

این مجموعه داستان پادشاه لی هون، کسی که هفت سال پیش همسرش فوت کرده و از آن زمان ممنوعیت ازدواج در چوسان را صادر کرده است. با وجود این ممنوعیت، کلاهبردار یه سورانگ یک تجارت زوج یابی را اداره می کند. دستیاران پادشاه لی هئون تلاش می کنند تا پادشاه را وادار به آوردن وارث کنند، اما متأسفانه به دلیل ترس و شیفتگی لی هئون به ملکه قبلی، این کار غیرممکن است. پس از زندانی شدن، سو رنگ تصمیم می گیرد وانمود کند که توسط همسر متوفی پادشاه تسخیر شده است.

 

  1. سریال When Flowers Bloom, I Think of the Moon (2021 – 2022)

ممنوعیت الکل به مدت 10 سال است که در شهر هانیانگ ادامه دارد. کانگ رو سئو دختر فقیری است که برای گذران زندگی از طریق انجام انواع کارهای عجیب و غریب زندگی می کند و به کسی اجازه نمی دهد که با او سر و کار داشته باشد. نام یانگ دانشمند جوانی است که شریف و محفوظ باقی مانده است. لی پیو (ووک سوک)، ولیعهد، خیلی بیشتر از حد دچار دردسر می شود، زیرا از کاخ بیرون می رود و به نوشیدن الکل روی آورده، حتی زمانی که ممنوعیت در جریان است.

 

  1. سریال Tinted With You (2021 – 2022)

این سریال کره ای، دانش آموز امروزی یون هو را دنبال می کند که به نقاشی ای در گذشته منتقل می شود. او در آنجا با ولیعهد، لی هئون (هیون وو یو) آشنا می شود که از نظر ذهنی در آستانه مرگ است، زیرا توسط برادرش تبعید شده است. شاهزاده هیون تصمیم می گیرد از یون هو برای انجام دستوراتش استفاده کند. در این روند، این دو شروع به عاشق شدن می کنند و یک داستان عاشقانه شیرین ایجاد می کنند.

 

  1. سریال My Dearest (2023)

سریال عزیزترینم یک سریال کره ای تاریخی است که در پس زمینه تهاجم کوئینگ به چوسون می گذرد. در این سریال، لی جانگ هیون، مردی است که به دلیل موضع ضد ازدواجش شناخته می شود. با این حال، زمانی که او با نجیب زاده جذاب و زیبا، یو گیل-چای ملاقات می کند، نظرش تغییر می کند. این سریال بر روی چگونگی شکوفایی داستان عشق این زوج با وجود تهاجمی که دهکده آنها را تهدید می کند متمرکز است.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین سریال های عاشقانه تاریخی کره ای به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آنها لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید