معرفی و دانلود بهترین انیمه های سریالی ترسناک

توسط Alireza

بهترین انیمه های ترسناک

ژانر ترسناک، تاریک ترین گوشه ها و غیرقابل تصورترین ترس های ذهن ما را بررسی می کند و امکانات بی حد و حصر انیمه در طول سال ها، بهترین محتوای ترسناک را به ما داده است. فرهنگ ژاپنی همیشه مملو از داستان ها و افسانه های عامیانه درباره ارواح و شیاطین بوده است و از برخوردهای دوستانه گرفته تا داستان های ترسناک را شامل شده است. انیمه این سنت را حفظ می کند زیرا عناصر ترسناک اغلب به محبوب ترین سریال ها راه می یابند و برخی از تأثیرگذارترین و شیک ترین نمونه های این ژانر را می توان در انیمه ها یافت. انیمه امکان نمایش خون و غم را همراه با تصاویر هیولاهای شبح وار فراهم می کند که لایو اکشن به ندرت اجازه  چنین چیزی را می دهد. ژانر ترسناک در انیمه در طعم ها و دوزهای مختلفی ارائه می شود، در نمایش هایی که هیجان های روان شناختی، درام اجتماعی، کمدی، علمی-تخیلی، فانتزی تاریک، جنایی، ماجراجویی، و اکشن را با هم ترکیب می کنند تا روایت هایی فراگیر با خطوط داستانی جذاب بسازند که هم تماشاگر را تسکین دهد و هم مجذوب خود کند. اگر از علاقه مندان به ژانر ترسناک هستید و البته طرفدار انیمه، یا فقط فردی هستید که به دنبال چیزی جدید و هیجان انگیز برای تماشا هستید، انیمه لیست، فهرستی از بهترین انیمه های ترسناک آماده کرده است.

 

  1. انیمه Neon Genesis Evangelion

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

در حالی که به نظر می رسد نئون جنسیس اونجلیون یک انیمه مکا در سطح بالا باشد، با وجود داشتن ربات های جنگی غول پیکر و داستانی علمی تخیلی، این نمایش به خاطر مضامین عمیق فلسفی و روانشناختی خود شناخته شده است. داستان این سریال 15 سال پس از یک رویداد فاجعه بار در سراسر جهان پیش می رود و شینجی ایکاری را دنبال می کند که توسط پدرش به سازمانی مخفی وارد می شود تا خلبان مکایی به نام اونجلیون شود تا با موجوداتی که به نام آنجل شناخته می شوند مبارزه کند. این انیمه به بررسی وحشت روانشناختی، اگزیستانسیالیسم، نیهیلیسم و جنبه تاریک روان انسان می پردازد.

 

  1. انیمه Mieruko Chan

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

انیمه میرکو-چان یکی از امیدوارکننده ترین انیمه های ترسناک است که ترکیبی بی نظیر از ترسناک و کمدی تاریک را ارائه می کند و ماجراهای ناگوار میرکو، دختری با توانایی تأسفبارِ دیدن موجودات ماوراء طبیعی را دنبال می کند. اما علیرغم اینکه باید همیشه شاهد ارواح وحشتناک اطرافش باشد، این شخصیت تمام تلاش خود را می کند تا زندگی عادی دبیرستانی خود را داشته باشد و به ارواح آشفته کمک کند. این انیمه اقتباسی از سری مانگای سینن توموکی ایزومی، با سبک عجیب و طنز ناب خود، هم خنده و هم هیجان را برای شما فراهم می کند.

 

  1. انیمه Gantz

بهترین انیمه های سریالی ترسناک

گانتز داستان کی کورونو و ماسارو کاتو، دو دانش آموز دبیرستانی را روایت می کند که در یک تصادف قطار در تلاش برای نجات یک مرد بی خانمان جان خود را از دست می دهند و مجبور می شوند در ماموریت های وحشیانه شکار بیگانگان در دنیای پس از مرگ شرکت کنند. در انیمه گانتز به یک کره سیاه غول پیکر اشاره می شود، یک منبع وحشت کیهانی، که با آن دو ارتباط برقرار می کند و از آنها می خواهد که در ازای فرصتی برای بازگرداندن زندگی خود، با سلاح هایی که ارائه می دهد، بیگانگان را شکار کنند.

 

  1. انیمه Deadman Wonderland

گانتا ایگاراشی، ده سال پس از زلزله ای که به دلیل یک ناهنجاری ایجاد شده است و چشم انداز ژاپن را تغییر داده، می فهمد که تمام کلاسش در مقابل او سلاخی شده اند در حالی که جان او در امان مانده. این انیمه که در یک شهربازی خصوصی می گذرد، گانتا را پس از زندانی شدن دنبال می کند و در یک بازی مرگبار که در آن زندانیان با قدرت های ماوراء طبیعی برای بقای خود می جنگند، مبارزه می کند. این انیمه تیره و اکشن که بر اساس مانگای جین سی کاتائوکا و کازوما کوندو ساخته شده است، هیجان های فراوانی را به شما ارائه می کند.

 

  1. انیمه Red Garden

انیمه باغ قرمز چهار دختر به نام های کیت، ریچل، رز و کلر، دانش آموزان یک مدرسه خصوصی را دنبال می کند که متوجه می شوند برای مبارزه با موجودات ماوراء طبیعی مرده  و زنده شده اند و در یک سری قتل های عجیب و غریب در شهری با الگوبرداری از نیویورک درگیر می شوند. این سریال بر اساس مانگای سینن اثر کیریهیتو آیامورا، به بررسی عوارض روانی این نبردها بر زندگی دختران و اسرار پیرامون آنها می پردازد.

 

  1. انیمه Elfen Lied

انیمه الفن لید در واقع انیمه ای غرق در خون و پر از غم است و به طور مخفیانه یکی از متجاوزانه ترین و تاریک ترین انیمه ها است. الفن لید بر اساس یک مجموعه مانگای تاریک فانتزی توسط لین اوکاموتو، داستان غم انگیز لوسی را دنبال می کند، یک دیکلونیوس یا جهش یافته با قدرت های روحی کشنده ای که به او اجازه می دهد هر کسی را که در دسترسش است تکه تکه کند. این سریال با خشونت درونی و عمق احساسی خود، تجربه ای فراموش نشدنی ارائه می دهد.

 

  1. انیمه Boogiepop Phantom

انیمه بوگیپاپ فانتوم، حول یک افسانه شهری و شخصیت رازآلود معروف به بوگیپاپ می چرخد که به عنوان منادی تاریکی ظاهر می شود و اعتقاد بر این است که دلیل ناپدید شدن کودکان و نوجوانان در سراسر جهان است. این انیمه یک روایت پیچیده با رشته ای از شخصیت های مختلف در هر قسمت را بهم می بافد و سبک بصری منحصربه فردی را با رنگ های تیره و یک موسیقی متن عالی به کار می گیرد تا عناصر فراطبیعی و دسیسه های روان شناختی خود را ارائه دهد.

 

  1. انیمه Tokyo Ghoul

ژانر ترسناک در انیمه ها معمولاً در بیم از هیولاها و خطر مرگ نهفته است، اما این بدان معنا نیست که نمی تواند هیجان انگیز نیز باشد. توکیو غول در دنیایی که در آن غول های گوشت خوار در میان انسان ها زندگی می کنند، تلاش کن کانکی را برای حفظ انسانیت خود را دنبال می کند، پس از یک برخورد سرنوشت ساز که او را به یک نیمه غول تبدیل می کند به بررسی شخصیت او و آشنایان جدیدش می پردازد. این سریال محبوب که از مانگای تاریک فانتزی توسط سویی ایشیدا اقتباس شده، اکشن را با وحشت روانشناختی ترکیب می کند و اجازه می دهد که کانکی، پیچیدگی های اجتماعی و سیاسی بین انسان ها و غول ها و جایگاهش مابین آنها را کشف  کند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود انیمه های ترسناک به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها با زیرنویس فارسی اختصاصی لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید