معرفی و دانلود بهترین کی-دراما (سریال های کره ای) های پزشکی

توسط Alireza

بهترین کی-دراماهای پزشکی

از آنجایی که درام تلویزیونی آمریکایی دکتر خوب با قسمت آخرش به پایان می رسد، بسیاری احتمالاً دلشان برای این درام با آن طرح جالب و پیچیده تنگ خواهد شد. اما چیزی که ممکن است بسیاری از طرفداران سریال دکتر خوب ندانند این است که این سریال از شبکه ABC در ابتدا یک درام کره ای به همین نام بوده است. محبوبیت آن سریال در کره توجه دانیل دائه کیم را به خود جلب کرد و سپس، او توانست آن را توسط یک استودیو آمریکایی اقتباس کند. این یکی از معدود سریال های کره ای است که تا به حال در رسانه های غربی اقتباس شده است.

اگرچه اکثر سریال های کره ای پس از یک فصل به پایان می رسند و این موضوع برای سریال Good Doctor نیز صدق می کند، سریال The Good Doctor از ABC هفت فصل به طول انجامید. اگرچه این اقتباس در پرتو بحث و جدل با کاربران رسانه های اجتماعی که اخیراً تصویر مضر یک شخصیت اوتیسم را برجسته کرده بودند، به پایان رسید. با وجود این، موفقیت اولیه سریال از گنجاندن یک شخصیت اوتیسم، فرضیه منحصر به فرد داستان، رشد شخصیت ها و توسعه روابط شخصیت ها ناشی شد. اینها ویژگی های رایج درام های کره ای هستند، و به ویژه وقتی صحبت از کی-درام های پزشکی به میان می آید، اهمیت زیادی دارند، زیرا برای ساخت یک درام عالی به یک فصل تکیه می کنند، در حالی که سایر درام های پزشکی غربی تمایل دارند اینقدر سریال را کش دهند تا از مردم پزشک بسازند.

 

  1. سریال کره ای Good Doctor

معرفی و دانلود بهترین کی-دراما (سریال های کره ای) های پزشکی

پارک سی اون (جو وون) یک جراح اطفال است که به دلیل داشتن اوتیسم با چالش ها و قضاوت های بیماران و همکارانش روبرو می شود. در سنین جوانی مشخص می شود که سی اون حافظه شگفت انگیزی دارد، موضوعی که او را در مسیر تبدیل شدن به یک جراح اطفال هدایت کرده است. علیرغم قضاوتی که در دنیای پزشکیِ رقابتی با آن روبه رو می شود، سی  اون برای غلبه بر تبعیض هایی که با آن روبه رو می شود، با کمک همتایان حمایت کننده ای مانند یون-سو (مون چائو وون) و جین ووک (کیم یانگ کوان) تلاش می کند.

 

  1. سریال کره ای Kill Me, Heal Me

معرفی و دانلود بهترین کی-دراما (سریال های کره ای) های پزشکی

چا دو هیون (جی سونگ) که وارث یک تجارت است با اختلال هویت تجزیه ای (DID) دست و پنجه نرم می کند. بیماری ای که پس از پشت سر گذاشتن وقایع آسیب زا ایجاد شده است. این مورد او را با پنج شخصیته کرده است. اوه ری جین (هوانگ جونگ ایوم) یکی از رزیدنت های روانپزشکی سعی می کند به دو هیون کمک کند تا بر آسیب های روحی خود غلبه کند. زمانی که این دو با هم کار می کنند، دو هیون متوجه می شود که عاشق رین جین شده است.

 

  1. سریال کره ای Doctor Stranger

معرفی و دانلود بهترین کی-دراما (سریال های کره ای) های پزشکی

پارک هون (لی جونگ سوک) یک جراح اهل کره جنوبی است که به دلیل شرایط پدر جراحش، از جوانی مجبور شده در کره شمالی زندگی کند. سال ها بعد، پارک هون با جائه هی آشنا می شود و عاشق او می شود، اما به دلیل سختگیری دولت کره شمالی، پدرش اعدام می شود و پارک هون تصمیم می گیرد با جائه هی (جین سه یون) به کره جنوبی فرار کند. با این حال، پارک هون و جائه هی در حین فرار به کره جنوبی از هم جدا می شوند و پارک هون در کره جنوبی تنها می شود. در آنجا، او در نهایت دکتری در بیمارستان دانشگاه میونگ وو می شود. او در آنجا با زنی آشنا می شود که شبیه معشوقه گمشده اش است، اگرچه نمی تواند مطمئن باشد، زیرا خبر می رسد که جائه هی هنوز در کره شمالی است. با این دانش، او سعی می کند راز را کشف کند.

 

  1. سریال کره ای Descendants of the Sun

معرفی و دانلود بهترین کی-دراما (سریال های کره ای) های پزشکی

یو سی جین (سونگ جونگ کی) کاپیتان نیروهای ویژه کره است که در جنگ مهارت دارد و آماده است تا جان خود را برای صلاح کشورش فدا کند. دکتر کانگ مو یون (سونگ هی کیو) یک دکتر باهوش است که به لطف بستری شدن دزدی که او به دستگیری او کمک کرده بود، به طور کاملاً تصادفی با سی جین ملاقات می کند و از آن پس در یک کشور جنگ زده، این دو باید با خطر روبرو شوند.

 

  1. سریال کره ای It’s Okay, That’s Love

بیست و شش ماه پس از یک واقعه ناگوار در یک مهمانی که دی جی و رمان نویس جائه یول (زو این سونگ) در آن حضور داشته است، به یک مصاحبه می رود که در آن با روانپزشک باهوش هاه سو (گونگ هیو جین) روبرو شود. او قرار است در آن برنامه در رابطه با رمان های جنایی پر از وحشتش حرف بزند. هه سو روانپزشکی است که کمی خشن است اما سرسخت و مصمم. پویایی بین جائه یولِ خودمحور و هه سوی با اراده چیزی است که باعث می شود این سریال ارزش تماشا را داشته باشد.

 

  1. سریال کره ای Doctor Slump

Doctor Slump سریالی محصول نتفلیکس است که عشق دیرینه دو پزشک را دنبال می کند. هانول (پارک شین هی) زنی بسیار دقیق و سخت کوش است که از هدر دادن وقت خود متنفر است و هر ثانیه را به حساب می آورد. جئونگ وو (پارک هیونگ سیک) یکی از باهوش ترین بچه های مدرسه است که همیشه احساس می کرد اگر بتواند با همان سرعت حرکت کند، همه چیز به همان شکل باقی می ماند. سال ها بعد، جئونگ وو جراح پلاستیک معروفی است، در حالی که حرفه هانول سقوط می کند زیرا او به عنوان پزشک در یک موسسه پزشکی سختگیر کار می کند، جایی که همکاران ارشدش از او سوء استفاده می کنند. آنها دوباره همدیگر را ملاقات می کنند و به این ترتیب داستان عشق آنها در زندگی بزرگسالی آنها آغاز می شود.

 

  1. سریال Daily Dose of Sunshine

سریال دوز روزانه آفتاب یک درام پزشکی است که بر جنبه روانپزشکی در پزشکان تمرکز دارد. جونگ دایون (پارک بو یونگ) به دلایل شخصی، رشته خود را از پزشکی به روانپزشکی تغییر می دهد. اما وقتی این کار را انجام می دهد، متوجه چالش هایی که بعد از آن شروع می شود خواهد شد، از جمله چالش هایی مربوط روابط شخصی اش. اما با وجود این، او می خواهد روزانه یک دوز نور خورشید را برای بیمارانش تجویز کند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود کی-دراماهای پزشکی به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها نهایت لذت را ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید