دانلود سریال
Daily Dose of Sunshine دوز روزانه آفتاب

487 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1498
10
/
8.3
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال کره ای Daily Dose of Sunshine (دوز روزانه آفتاب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود سریال کره ای Daily Dose of Sunshine (دوز روزانه آفتاب) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه سریال دوز روزانه آفتاب 2023

در سریال Daily Dose of Sunshine پارک بو یونگ در نقش جونگ دایون، یک پرستار سال سوم که از پزشکی داخلی به بخش روانپزشکی منتقل می شود، یئون وو جین در نقش دونگ گو-گون پروکتولوژیست با شخصیتی نامنظم، جانگ دونگ یون در نقش سونگ یو چان بهترین دوست دایون که همیشه با او دعوا می کند و لی جونگ یون در نقش سونگ هیو شین که پرستار ارشد بخش روانپزشکی است هنرنمایی می کنند.

 

عوامل ساخت سریال کره ای Daily Dose of Sunshine 2023

سریال دوز روزانه آفتاب (کره ای: 정신병동에도 아침이 와요) یک سریال اینترنتی محصول کشور کره جنوبی است. این سریال در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لی جائه کیو و با بازی پارک بو یونگ، یون وو جین، جانگ دونگ جونگ یون و یون یون است. این بر اساس وبتون کاکائو با همین عنوان کره ای توسط لی راها، یک پرستار سابق است که تجربیات واقعی نویسنده را برجسته می کند. در نتفلیکس در 3 نوامبر 2023 منتشر شد. این سریال در مورد جونگ دایون، یک پرستار ماهر در بخش روانپزشکی در بیمارستان دانشگاه میونگشین، و تعاملات او با بیماران تحت مراقبت است. سریال Daily Dose of Sunshine، اقتباسی از سریال وبتون Kakao Morning Comes to Psychiatric Wards توسط پرستار سابق لی را-ها، آخرین سریال کی دراما است که نتفلیکس را به نمایش گذاشته است. این سریال با الهام از تجربیات زندگی واقعی راها، ما را از خوبی ها، بدی ها و قلب تیم هایی که روزانه با بیماران روانپزشکی کار می کنند، می برد. در این سریال، دا-یون، پرستاری خوش قلب را دنبال می کنیم که از بخش داخلی به بخش روانپزشکی منتقل می شود. با نداشتن تجربه واقعی در برخورد با بیماران روانپزشکی، روند پشت صحنه برای او کاملاً جدید است.  او با ماهیت بیش از حد بخشنده و مهربانش و داشتن رازی از دوران حضورش در بخش داخلی روی شانه هایش، به نظر می رسد در دو قسمت اول در بخش ضعیفی قرار بگیرد. اما، همانطور که تیم او را می شناسد و او در مورد روال روزانه خود بخش بیشتر می آموزد، به نظر می رسد دا-یون جای خود را در وسط هرج و مرج پیدا می کند.

 

عملکرد سریال کره ای Daily Dose of Sunshine 2023

با دنبال کردن هر قسمت از یک معضل در قالب سریال هفتگی، سریال Daily Dose of Sunshine به ما (و همچنین دا اون) این فرصت را می دهد که درباره دنیای روانپزشکی و همچنین بیماران آن اطلاعات بیشتری کسب کنیم. برای دانلود سریال Daily Dose of Sunshine 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. هنرپیشه پارک بو یونگ و شخصیت او دا-یون، به این سفر دلپذیرتر کمک می کند. با لحن متعادلش – نه خیلی تیره اما نه خیلی بیهوده – و رویکرد صادقانه اش برای شروع گفتگو در مورد بیماری روانی و اینکه چقدر با بیمارانی که می بینیم متفاوت نیستیم، «دوز روزانه آفتاب» امید و یادگیری زیادی را به ما می دهد. دانلود سریال کره ای Daily Dose of Sunshine 2023 به طرفداران سریال های پزشکی کره ای با فضای روانشناسی پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.