دانلود سریال
Doctor Slump دکتر اسلامپ

1619 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 2247
10
/
7.5
IMDB Rating
16
/
16
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Doctor Slump بدون سانسور با زیرنویس فارسی - دکتر اسلامپ
دانلود سریال Doctor Slump بدون سانسور با زیرنویس فارسی - دکتر اسلامپ

خلاصه سریال دکتر اسلامپ 2024

یئو جئونگ وو در طول دوران تحصیل خود همیشه در رتبه اول دانشگاهی قرار گرفت و در دانشکده پزشکی برتر کشور تحصیل کرد. یئو جئونگ وو اکنون یک جراح پلاستیک محبوب است. زندگی او به آرامی پیش می رود، اما، به دلیل یک حادثه پزشکی مرموز، زندگی او به مشکل بر میخورد. در این زمان او با نام هانول آشنا می شود. او در گذشته رقیب او بود و حالا دوباره در پایین ترین نقطه زندگی اش به او بر میخورد. نام هانول به عنوان متخصص بیهوشی کار می کند. وقتی او در حال بزرگ شدن بود، مردم به دلیل هوش فوق العاده اش او را نابغه خطاب می کردند. او سخت درس خواند و دکتر شد. زندگی او فقط شامل کار و تحصیل است. او هیچ زمانی برای تجربه سرگرمی ندارد. یک روز، هانول نتیجه می گیرد که از زندگی خود راضی نیست و می خواهد تغییری ایجاد کند. در این زمان، یئو جونگ وو را ملاقات می کند. آنها به یکدیگر آرامش می دهند و یک رابطه عاشقانه بین آنها شکوفا می شود...

 

عوامل ساخت سریال Doctor Slump‌ 2024

سریال دکتر اسلامپ (کره ای: 닥터슬럼프) یک مجموعه تلویزیونی در حال نمایش محصول کشور کره جنوبی به نویسندگی باک سون وو به کارگردانی اوه هیون جونگ و با بازی پارک هیونگ شیک، پارک شین هی، یون پارک و کونگ سونگ-ها است. قسمت اول این سریال در تاریخ 27 ژانویه 2024 در JTBC پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 (به وقت سئول) پخش می شود. همچنین برای پخش در TVING در کره جنوبی و در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است. این یک سریال کمدی عاشقانه درباره نفرت تبدیل شده به رابطه عاشقانه نام هانول و یئو جونگ وو است که چشم اندازهای امیدوارکننده ای در حرفه خود داشتند، اما به دلیل یکنواختی زندگی به رکود افتادند. در این سریال پارک هیونگ شیک در نقش یئو جئونگ وو یک جراح پلاستیک که محبوب بود و پارک شین هی در نقش نام هانول دانشجویی که پس از کشمکش های فراوان متخصص بیهوشی شد، یون پارک در نقش بین دائونگ یک جراح پلاستیک که با همکلاسی معروف خود جئونگ وو رقابت «تنها» دارد هنرنمایی می کنند.توسط Xports News گزارش شد که فیلمبرداری آن در سال 2023 آغاز شد و در اکتبر همان سال از JTBC پخش شد. اولین قرائت فیلمنامه در 4 مارس 2023 برگزار شد و فیلمبرداری در همان ماه آغاز شد. این توسط نویسنده بک سون وو نوشته شده است، به کارگردانی اوه هیون جونگ تولید شده است. در مارس 2023، پارک هیونگ سیک، پارک شین هی، یون پارک و کونگ سئونگ ها برای ایفای نقش های مختلف در این مجموعه تایید شدند.

 

عملکرد سریال دکتر اسلامپ 2024

شبکه JTBC تاریخ پخش این سریال را منتشر کرد که هر شنبه و یکشنبه در ساعت 22:30 (به وقت سئول) در 27 ژانویه 2024 پخش می شد. همچنین برای پخش آنلاین در TVING در کره جنوبی و Netflix در مناطق انتخاب شده پس از پخش در JTBC در دسترس است. برای دانلود سریال Doctor Slump 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این سریال نگاهی به تاثیر واقعی جاه طلبی بر سلامت روان است. دو شخصیت اصلی، دانش آموزان ستاره دبیرستان خود هستند. آنچه با دانش آموز برتر می آید نه تنها فشار انتظارات و جاه طلبی های خود است، بلکه باید انتظارات همه اطرافیان را برآورده کنید. دانلود سریال Doctor Slump به طرفداران پارک شین هه و پارک هیونگ شیک پیشنهاد ویژه میشه‌. این سریال داستان واقعاً خوبی دارد. موسیقی متن فیلم هم واقعا خوب به نظر می رسد. پیش فرض تاریک و سنگین است اما سریال امیدی را القا می کند و داستان خود را به شیوه ای روشن و سبک روایت می کند. در واقع لحظات خنده دار زیادی وجود دارد. داستان خوب، طنز عالی و بازی درخشان تا اینجای کار.  این درام شفابخش سزاوار تبلیغات بیشتر است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.