نقد و بررسی سریال کره ای The Atypical Family خانواده استثنائی

توسط ErfaNEP

معرفی سریال The Atypical Family

کی-درام ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند اما سریال خانواده استثنایی توانسته است در ‏مقیاس ژانر عاشقانه که در چند سال اخیر سریال های کره ای را تسخیر کرده، متمایز شود.‏ سریال خانواده استثنایی با نشان دادن خانواده بوک در لبه پرتگاه شروع می شود. آنها زمانی صاحب قدرت های بسیاری از جمله دیدن آینده، پرواز و بازگشت به خاطرات خوش گذشته بوده اند اما روزهای ثروتشان توسط ابری تاریک پوشانده می شود و آن قدرت ها در مواجهه با بیماری های زندگی مدرن از جمله افسردگی، چاقی و بی خوابی، از بین رفته اند. با در نظر گرفتن این موضوع، این خانواده استثنایی پنج نفره شامل یک مادر، یک پدر، دو فرزند و یک نوه است. بوک گوی جو به طور ناگهانی به اقیانوس می پرد که دلیل آن بعداً مشخص می شود. او توسط غریبه ای به اسم دو داهائه که در کنار صخره نشسته، نجات پیدا می کند. کسی که به سرعت موقعیت را سنجیده و برای نجات او به داخل آب می پرد. گوی جو او را همسر سابق خود می پندارد و این زمانی است که متوجه یک ارتباط بالقوه می شویم. آن اتفاق را تصادفی یا هرچیزِ دیگری که بنامید، روز بعد، این غریبه با بوک من هیوم، مادر مردی که نجاتش داده، ملاقات می کند.

 

نقد و بررسی سریال کره ای The Atypical Family خانواده استثنائی

پای دختر ناجی از طریق مادر به خانواده استثنائی باز می شود

رابطه بین این دو پا می گیرد، دو داهائه با کار به عنوان یک ماساژور در یک چشمه آبگرم باعث می شود که مادر خانواده بخوابد و رویاهایی ببیند. این برای مان هیوم تعجب آور است زیرا مدت زیادی است که نخوابیده. او با استخدام دو داهائه برای جلسات شخصی در خانه اش و سپس فراخواندن او برای رویدادهای خانوادگی، خانواده بوک را در موقعیتی آسیب پذیر قرار می دهد. آنچه در ادامه می آید این است که رازها و درگیری های درونی خانواده به چشم ماساژوری که از مواد مخدر روی مادر خانواده استفاده می کرده، می آید. ما همچنین می دانیم که دو داهائه آنقدر که به نظر می رسد، بی گناه نبوده است. اخاذی و ایفای نقش قربانی بهترین ویژگی اوست که با کمک مادرش به آن دست یافته است.

 

نقد و بررسی سریال کره ای The Atypical Family خانواده استثنائی

نیات پنهان مادر دو داهائه

مادر دو داهائه که به دنبال غارت کردن خانواده بوک است، هر دو دخترش را برای کار و نفوذ به تجارت خانوادگی بوک می گمارد. در حالی که دختر ماساژورش قرار است با پسر خانواده بوک ازدواج کند، اما ما هنوز سرنخی از ماموریت دختر دیگر نداریم. همه چیز به موقع فاش خواهد شد و من فکر می کنم که این سریال، یک نمایش عالی برای تماشا خواهد بود. این سریال پر از درام و انگیزه های پنهان خواهد بود. بیایید ببینیم دو داهائه تا چه حد پیش خواهد رفت و اینکه آیا او می تواند با بوک گوی جو ازدواج کند. اگر او موفق شود، گوی جو، شوهر سوم و قربانی سوم او خواهد بود. با این حال، اگر این خانواده قدرت خود را پس بگیرند، دو داهائه جایی در این سیاره برای فرارکردن نخواهد داشت.

 

بررسی داستان سریال The Atypical Family

خانواده استثنائی، داستان خانواده ای منحصربه فرد را روایت می کند که پس از اینکه پسرشان به دنبال از دست دادن همسرش دچار افسردگی شدید می شود، قدرت های فوق العاده خود را از دست می دهند. در این بررسی، ما بیشتر در مورد قسمت های اول و دوم سریال The Atypical Family بحث خواهیم کرد و امیدواریم به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید آن را تماشا کنید یا از آن صرف نظر کنید. قسمت های 1 و 2 سریال خانواده استثنائی نشان می دهد که سریال حول محور خانواده بوک می چرخد و هر یک از اعضا با مشکلات خاص خود روبرو هستند. با این حال، در مجموع، به نظر می رسد همه آنها در غم از دست دادن قدرت های خود عزادار هستند. مادرسالار خانواده به شدت مأیوس است زیرا در قسمت اول سریال در لبه یک صخره ایستاده است. او به همه توصیه می کند که همین کار را انجام دهند، اما به ندرت کسی به حرف او گوش می دهد، به خصوص قهرمان اصلی داستان، بوک گوی جو، که در دو قسمت اول مست است و زیادی الکل خورده.

به نظر می رسد گوی جو و افسردگی او دلیلی هستند که کل خانواده بوک با فقدان قدرت های خود دست و پنجه نرم می کنند و در حالی که بوک مان هیوم، مادر خانواده، نمی تواند از گوی جو و خانواده اش انتقاد نکند، گوی جو به دریا می زند و در حال غرق شدن در اقیانوس دیده می شود. با این حال، برای او، دخترش و سایر اعضای خانواده اش خوش شانسی حادث می شود و او توسط قهرمان خانواده استثنائی، دو داهائه ی غریبه نجات می یابد. اپیزود 3 سریال خانواده استثنائی مطمئناً یکی از احساسی ترین قسمت های سریال تا کنون بوده است که تا اینجای کار جذاب تر بوده است. با این حال، اپیزود سوم به بینندگان اجازه می دهد تا به بوک گوی جو بپردازند، که تا این لحظه تا حدودی علامت سوال بوده است، به خصوص در مورد مرگ همسرش. محور افسردگی گوی جو در قسمت سوم خانواده استثنائی فاش می شود و این واقعاً دلخراش است زیرا ما زندگی خوشبخت او را به عنوان یک شوهر، پدر و آتش نشان می بینیم. با این قسمت، خانواده غیرعادی توانسته است تعادل درخشانی بین احساسات متفاوتی که ارائه می کند حفظ کند، و دیگر نمی توان از تماشای گوی جو و خانواده بوک خودداری کرد.

 

بعد از تماشای سه قسمت، سریال خانواده استثنائی را ترک نخواهید کرد

سه قسمت اول خانواده استثنائی اعضای مختلف خانواده بوک و زندگی روزمره آنها را به نمایش می گذارند، اما تمرکز اصلی سریال بر داهائه و گوی جو است و داهائه علاقه خاصی به خانواده و به خصوص گوی جو دارد. او گوی چو را نجات داده و سپس با خانواده و دخترش گرم می گیرد. البته، مادر خانواده شیفته داهائه شده است، به این معنی که او برای مدتی در اطراف خانواده استثنائی خواهد ماند. علاقمندان می توانند جهت دانلود سریال The Atypical Family به انیمه لیست مراجعه کرده و از تماشای آن با زیرنویس فارسی لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید