دانلود سریال
The Atypical Family خانواده استثنایی

587 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 289
10
/
7.2
IMDB Rating
12
/
12
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Atypical Family به صورت رایگان بدون سانسور - خانواده استثنایی
دانلود سریال The Atypical Family به صورت رایگان بدون سانسور - خانواده استثنایی

خلاصه سریال The Atypical Family

خانواده «بوک گوی جو» دارای توانایی‌های ماوراء‌طبیعی عجیبی‌ست: او می‌تواند لحظات خوش گذشته را دوباره مرور کند، اما افسردگی باعث می‌شود که این قدرت را از دست بدهد. خانواده او نیز به دلیل مشکلاتی که در جامعه‌ی معاصر آن‌ها را تجربه کرده‌اند، توانایی‌های خود را از دست داده‌اند. اما ظاهراً با ورود «دو دا»، این رویه دگرگون می‌شود و تغییراتی غیرمنتظره به وجود می‌آید...

 

عوامل سریال The Atypical Family 2024

این سریال در سال 2024 میلادی در ژانر درام، فانتزی و اکشن از سوی کشور جنوبی تولید و از سوی شبکه چندرسانه‌ای «نتفلیکس» پخش شده است. از اصلی‌ترین بازیگران این اثر می‌توانیم به «کلودیا کیم»، «جانگ کی-یونگ» و «چون وو هی» اشاره کنیم. این اثر در قالب 12 قسمت نوشته و کارگردانی شده است. 

 

نقد و بررسی سریال کره ای خانواده استثنایی

یکی از جذابیت‌های صنعت سریال‌های کره‌ای در این نهفته که کارگردانان و نویسندگانی که در این صنعت فعالیت دارند، علاقه‌ دارند که در عین پایبندی به اصول ژانری و انتظارات مخاطب، قواعد ژانری آثار عاشقانه را بشکنند یا حداقل ایده‌های جدیدی به آن اضافه کنند. در اینجا با سریالی مواجه هستیم که قصه‌ی عاشقانه خود را به وسیله‌ی خانواده‌ای غیرطبیعی روایت می‌کند که هر کدام قدرت‌های فراطبیعی مختص به خود را داشته‌اند، با این حال به دام افسردگی و احساسات منفی افتاده‌اند و در نتیجه قدرت خود را از دست داده‌اند. این موضوع باعث شده که تعدادی از آن‌ها اسیر الکل شوند و یا به سراغ استفاده از چیزهایی بروند که آن‌ها را آرام می‌کند. در حالی که این خانواده به علت مصیبتی که بر سرشان آمده در مسیر نابودی هستند، همه‌چیز دگرگون می‌شود.
با اینکه ایده نویسندگان برای خلق قصه‌ای که با انتظارات بینندگان بازی می‌کند موفق واقع شده، اما ایراداتی اساسی به این اثر وارد است که احتمالاً به مذاق عده‌ای از بینندگان خوش نیاید. اولین مشکل این است که ظاهراً نویسندگان بعد از گذشتن دو قسمت از پخش این سریال، نمی‌دانند که می‌خواهند با ایده‌ی خانواده‌ی فراطبیعی خود چگونه رفتار کنند. چنین نقصی موجب شده که زندگی این افراد نیز تحت شعاع قرار بگیرد و سریال از ایجاد یک حال و هوای به‌خصوص جا بماند. فارق از این مورد، تلاش بازیگران این اثر برای عمق‌بخشیدن به شخصیت‌هایی که معیوب نوشته شده‌اند، باعث ایجاد نوعی تضاد آزاردهنده بر روی تصویر می‌شود. متأسفانه شخصیت‌های جانبی این اثر در قسمت‌های ابتدایی، آن‌چنان که باید جذاب ظاهر نمی‌شوند و ویژگی‌های جذابی از خود نشان نمی‌دهند.
با این حال نباید فراموش کنیم که این اثر استعدادهای مثبتی نیز دارد. برای مثال نویسندگان توانسته‌اند در ایجاد یک رابطه‌ی عاشقانه، آن هم از دل بیماری افسردگی موفق عمل کنند و تمام شخصیت‌ها را طوری به هم متصل کنند که تعامل آن‌ها با یکدیگر غیرممکن شود. در نتیجه به طور کلی می‌توانیم بگوییم که با سریالی خلاقانه مواجه‌ایم که تعاملی مثبت بین شخصیت‌های اصلی‌اش می‌سازد، اما در خلق شخصیت‌هایی جذاب (حداقل در قسمت‌های ابتدایی) باز می‌ماند. اگر به تماشای این سریال کره‌ای علاقه‌مند شده‌اید، فقط کافی‌ست بر روی لینک‌هایی که در این صفحه برایتان قرار داده‌ایم کلیک کنید تا تمام قسمت‌های این مجموعه را در انواع کیفیت‌ها به همراه زیرنویس فارسی و اختصاصی به صورت مستقیم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.