معرفی و دانلود بهترین انیمه های روزمرگی قرن 21

توسط ErfaNEP

بهترین انیمه های برشی از زندگی

در دنیای انیمه، ژانری وجود دارد که به زیبایی جوهره تجربیات روزمره را به تصویر می کشد و شادی ها، دوستی ها و چالش های ساده ای را که همه ما با آن مواجه می شویم، به نمایش می گذارد. انیمه های Slice-of-Life یا برشی از زندگی بینندگان را در داستان های قابل لمس و دل انگیز غرق می کنند و شخصیت های معمولی را در فراز و نشیب های زندگی روزمره به تصویر می کشند. اگر می خواهید خود را رها کنید و در داستان های لذت بخشی غوطه ور شوید که با تجربیات شما طنین انداز می شوند، انیمه لیست گنجینه ای از مجموعه های انیمه جذاب برشی از زندگی را ارائه می دهد. از دوستی های دل انگیز گرفته تا ماجراجویی های شهری کوچک و ما فهرستی از بهترین انیمه  های برشی از زندگی موجود در انیمه لیست را گردآوری کرده ایم که قلب شما را مجذوب خود می کنند و احساسی گرم و مبهم در شما ایجاد می کنند. فهرست زیر رده بندی نشده و هر کدام جذابیت های خود را دارند.

 

  1. انیمه Horimiya

معرفی و دانلود بهترین انیمه های روزمرگی قرن 21

انیمه هوریمیا انیمه ای است که دوستی غیرمحتمل بین کیوکو هوری و ایزومی میامورا را دنبال می کند. در ظاهر، آنها کاملاً متضاد به نظر می رسند، به طوری که هوری یک دانش آموز محبوب و موفق از نظر تحصیلی است و میامورا یک اوتاکوی آرام و بی ادعاست. با این حال، یک برخورد تصادفی جنبه های پنهان آن ها را آشکار می کند: مسئولیت هوری نسبت به برادر کوچکترش و انجام کارهای خانه و خالکوبی ها و سوراخ های پنهان میامورا. علیرغم تفاوت هایشان، آنها به سرعت پیوند نزدیکی را ایجاد می کنند، زمانی را با هم می گذرانند و با یکدیگر خود واقعی شان را به اشتراک می گذارند.

 

  1. انیمه My Teen Romantic Comedy SNAFU

معرفی و دانلود بهترین انیمه های روزمرگی قرن 21

با این انیمه برای یک لذت خنده دار و دلچسب آماده شوید! با هاچیمن هیکیگایا (اگوچی)، دانش آموز دبیرستانی آشنا شوید که به دوست یابی اهمیتی نمی دهد و کل «جوانی شاد» را یک شوخی کامل می بیند. اما هنگامی که او مجبور می شود به باشگاه خدمات داوطلبانه بپیوندد که توسط یوکینو یوکینوشیتای فوق العاده درخشان اداره می شود، دنیای او زیر و رو می شود. از حل مشکلات عجیب و غریب دانش آموزان تا شوخ طبعی طعنه آمیز هاچیمن و شخصیت ملکه یخی یوکینو، یک زوج سرگرم کننده را شاهد خواهید بود.

 

  1. انیمه Your Lie in April

معرفی و دانلود بهترین انیمه های روزمرگی قرن 21

موسیقی یک نقش اصلی در انیمه ها ایفا می کند. آماده شوید تا در ماه آوریل توسط ملودی مسحورکننده انیمه Your Lie غرق شوید! با کوسِی آریما، یک پیانیست اعجوبه که پس از یک فقدان غم انگیز، اشتیاق خود به موسیقی را از دست داده، آشنا شوید. روزهای او کسل کننده و خاکستری شده اند تا اینکه با ویولونیست پر جنب و جوش و آزاده کائوری میازونو برخورد می کند. کائوری با سبک نوازندگی نامتعارف و انرژی مسری خود، وجود یکنواخت کوسی را به لرزه در می آورد و عشق او به موسیقی را دوباره بیدار می کند.

 

  1. انیمه ReLIFE

به دنیای عجیب و غریب ReLIFE خوش آمدید. با آراتا کایزاکی، جوان 27 ساله ای آشنا شوید که پس از چندین شکست، خود را در پایین ترین سطح می بیند. درست زمانی که او می خواهد تسلیم شود، یک فرصت عجیب و غریب پیش می آید. ریو یوآکه، یکی از اعضای موسسه تحقیقاتی ری لایف، به آراتا فرصتی می دهد تا با استفاده از یک قرص مرموز زندگی خود را تغییر دهد. آراتا که چیزی برای از دست دادن ندارد، قرص را می خورد و روز بعد به عنوان یک دانش آموز 17 ساله دبیرستانی از خواب بیدار می شود!

 

  1. انیمه TONIKAWA: Over The Moon For You

زندگی ناسا یوزاکی ناگهان تغییر می کند، چرا که او در نگاه اول عاشق سوکاسای فریبنده می شود. در کمال تعجب، او قبول می کند که دوست دختر او شود، اما به شرط ازدواج. ناسا با عزم تزلزل ناپذیر و تمایل شدید برای بودن با سوکاسا، سفری طوفانی به سوی ازدواج را آغاز می کند، هنجارهای اجتماعی را به چالش می کشد و چیزهای خارق العاده ای را در آغوش می گیرد. همانطور که ناسا و سوکاسا به شادی ها و چالش های رابطه منحصر به فرد خود می پردازند، زیبایی عشق و قدرت تعهد تزلزل ناپذیر را کشف می کنند.

 

  1. انیمه Haikyuu!!

هیچ توضیح علمی برای این مسئله وجود ندارد، اما دلیلی وجود دارد که ما عاشق تماشای انیمه های ورزشی هستیم. انیمه هایکیو، سفر شویو هیناتا را دنبال می کند، یک علاقمند قد کوتاهِ پرشور و مصمم به والیبال! هیناتا با الهام از بازیکن ماهری که به نام غول کوچک شناخته می شود، به یک تیم والیبال در آخرین سال راهنمایی می پیوندد. با این حال، رویاهای آنها زمانی که با تیم توبیو کاگیاما، روبرو می شوند، از بین می روند و شکستی سخت را متحمل می شوند. هیناتا با تمایل به پیشی گرفتن از کاگیاما، وارد دبیرستان می شود، اما متوجه می شود که رقیب سابق او اکنون هم تیمی او است.

 

  1. انیمه Kaguya-Sama: Love is War

برای یک نبرد خنده دار و استراتژیک عشقی با این انیمه آماده شوید! در آکادمی معتبر شوچین، میوکی شیروگانه و کاگویا شینومیا به عنوان دانش آموزان برتر مدرسه در نظر گرفته می شوند. میوکی، رئیس درخشان شورای دانش آموزی، و کاگویا معاون شورای ثروتمند، مورد حسادت همسالان خود هستند و به نظر می رسد که زوجی عالی باشند. با این حال، در پشت نمای ظاهری آنها، رقابت شدیدی در جریان است. میوکی و کاگویا هر دو نسبت به یکدیگر احساسات دارند، اما غرور و تکبر، آنها را از اعتراف باز می دارد.

 

  1. انیمه Bocchi the Rock!

هیتوری گوتو که با نام بوچّان نیز شناخته می شود، یک دختر دبیرستانی تنها و درونگرا است که اشتیاقش در گیتار الکتریک او نهفته است. بوچی با آرزوی پیوستن به یک بند راک و غلبه بر کمرویی اش، مهارت های گیتار خود را مدام تمرین می کند و ساعت های بی شماری را صرف تکمیل هنر خود می کند. با وجود فداکاری و استعدادش، بوچی برای یافتن هم بند و دوست پیدا کردن تلاش می کند. از آنجایی که رویای او برای اجرا در کنسرت جشنواره فرهنگی مدرسه اش بعید به نظر می رسد، امیدش را از دست می دهد. در آستانه تبدیل شدن به یک منزوی کامل است که پرتویی از نور به شکل نیجیکا ایجیچی، درامر گروه کسوکو، وارد زندگی بوچی می شود. این انیمه فوق العاده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید