نقد و بررسی سریال The Brothers Sun برادران سان

توسط Alireza

معرفی سریال The Brothers Sun

سریال برادران سان (The Brothers Sun) سریالی ساخته کشور آمریکا در ژانر کمدی و اکشن می‌باشد که در 4 ژانویه 2024 پخش شد.

نقد و بررسی سریال The Brothers Sun برادران سان

خلاصه داستان سریال The Brothers Sun

داستان این سریال درباره فردی به نام بروس سان است که در کالیفرنیا زندگی معمولی دارد تا اینکه برادرش به ملاقات او می‌رود. چارلز سان برادر بروس که در تایپه زندگی می‌کرده است تصمیم به ملاقات برادرش در آمریکا می‌گیرد. بروس از زمانی که در کالیفرنیا ساکن شده‌است چیزی از گذشته خانواده خود به یاد نمی‌آورد و با ملاقات برادرش متوجه سابقه خانوادگی خود می‌شود. چارلز برای بروس تعریف می‌کند که خانواده آنها به عنوان یک خانواده گانگستری در تایپه معروف بوده است. با سو قصد به جان پدر آنها، چارلز از این موضوع خبردار می‌شود که خانواده‌اش در خطر است و برای حفاظت از مادر و برادر خود به محل زندگی آنها مهاجرت می‌کند تا با آنها زندگی کند.

 

نقد و بررسی سریال The Brothers Sun برادران سان

درباره سریال برادران سان

دستور ساخت این سریال در 2 فوریه 2022 توسط نتفلیکس داده شده که برد فالچوک به عنوان سازنده طرف قرداد نتفلیکس، ساخت این سریال را به عهده گرفته‌است. کارگردانی این مجموعه توسط تانچارون صورت گرفته‌است و بایرون وو نویسنده این سریال می‌باشد. میشل یو، جاستین چین و سام سونگ لی به ترتیب در نقش‌های آیلین(مادر خانواده)، چارلز سان و بروس سان ایفای نقش می‌کنند. پس از اتمام انتخاب بازیگران، فیلم برداری این مجموعه در 3 شهر کالیفرنیا، لس‌آنجلس و تایپه به مدت 3 ماه انجام گرفت و در تاریخ 4 ژانویه 2024 به نمایش در آمد.

 

امتیازات کسب شده سریال The Brothers Sun

ای سریال در سایت IMDB امتیاز 7.7 را از بینندگان کسب کرده است. همچنین وب‌سایت جمع‌آوری نقد، Rotten Tomatoes بر اساس 41 نقد منتقد، 85% امتیاز تایید با میانگین امتیاز 6.8 را گزارش داده است. همچنین به صورت کلی این سریال در نظر بینندگان مطلوب گزارش شده‌است. برخی از بینندگان این سریال را تلفیقی از وحشیگری و شیرینی و کمدی گزارش کرده‌اند که توانسته است به خوبی ترکیبی از این ویژگی‌ها را به نمایش بگذارد.

 

 نظرات و نقدهای بینندگان درباره سریال برادران سان

برخی بینندگان این سریال را بهترین سریال با محوریت خانواده در طول سال های گذشته بیان کرده‌اند که توانسته است به خوبی ماجراهایی که برای یک خانواده گانگستری چینی رخ می‌هد را به نمایش بگذارد. نقش مهم مادر سالخورده خانواده در اداره خانواده به طور غیر مستقیم و تاثیر گذاری آن بر داستان فیلم نیز نکته‌ای قابل ملاحظه درباره این سریال است.همچنین حضور بازیگرانی در نقش خاله‌های دو برادر توانسته است به خوبی جنبه کمدی داستان را تکمیل کند.

صحنه‌های مبارزات تن به تن خارق‌العاده، یکی دیگر از نکات مثبت این سریال در نظر بینندگان بوده است. بازیگرانی با استعداد و استفاده از تیم بدلکاری ماهر برای خلق این صحنه‌ها، رضایت بینندگان را در بر داشته است.

برخی بینندگان از صحنه‌های مبارزات این سریال که تخیلی به نظر می‌رسید ایراداتی گرفته‌اند که در پاسخ به آنها گفته می‌شود این موضوع از ایرادات این نوع فیلم‌نامه‌ها و داستان‌ها می‌باشد. برای مثال زنده‌ ماندن قهرمان فیلم در مبارزه با 25 جنایتکار که هریک توانایی حمله به آن با اسحله را دارند غیرواقعی به نظر می‌رسد ولی این موضوع در اکثر فیلم‌های سبک اکشن به چشم می‌خورد.

این سریال توانسته است به خوبی فرهنگ زندگی شرق آسیایی را به نمایش بگذارد و آن را با سبک زندگی در آمریکا تلفیق کرده است که موجب افزایش جذابیت آن شده‌است.

با توجه به این موضوع که تا به امروز شاهد ناراضی بودن بینندگان سریال‌های بزرگ و محبوبی از پایان داستان آنها بوده‌ایم، نحوه پایان سریال و داستان موضوعی مهم در محبوبیت فیلم‌ها و سریال‌ها به شمار می‌اید که سریال برادران سان توانسته است به خوبی رضایت بینندگان را از پایان خود به همراه داشته باشد و نقد های مثبتی از پایان خود به جای بگذارد.

همچنین روایت داستانی جالب در مدت زمان کوتاه سریال و جلوگیری از نمایش صحنه‌های خسته کننده موجب شده ‌است تا افراد بسیاری که به سریال های کوتاه علاقه دارند جذب این مجموعه شوند و از مشاهده آن لذت ببرند. به گفته برخی از بینندگان کوتاه بودن این سریال از نقات قوت آن به شمار می‌اید و موجب رضایت آن‌ها از این سریال شده است.

 

کلام آخر

اگر به دنبال یک سریال درام کوتاه برای روزهای تعطیلات خود هستید که هم زمان آمیخته‌ای از اکشن و کمدی است، سریال کوتاه برادران سان می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای دانلود سریال The Brothers Sun به همراه زیرنویس اختصاصی فارسی می‌توانید به وبسایت انیمه لیست مرجع انیمه، فیلم و سریال مراجعه کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید