دانلود سریال
The Brothers Sun برادران سان 2024

261 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 19998
10
/
7.6
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Brothers Sun (برادران سان) بدون سانسور با زیرنویس
دانلود سریال The Brothers Sun (برادران سان) بدون سانسور با زیرنویس

خلاصه سریال برادران سان 2024

وقتی برادر بزرگترش، چارلز سان، از لس آنجلس، کالیفرنیا از تایپه، تایوان بازدید می کند، زندگی بروس سان معمولی کالیفرنیایی زیر و رو می شود. بروس که هیچ خاطره ای از گذشته خود در تایپه ندارد، به زودی در مورد حرفه خانواده خود به عنوان مشهورترین گانگسترهای تایپه با برادرش جنایتکاری سرسخت که توسط پدر رئیس جنایتکارش بزرگ شده است، آشنا می شود. چارلز پس از سوء قصد به قتل پدرش، مجبور است به لس آنجلس نقل مکان کند تا خانواده اش را در امان نگه دارد. علاوه بر این، بروس متوجه می شود که مادرش با او به کالیفرنیا نقل مکان کرده است تا زندگی دور از خانواده اش را بسازد.  تلاش مادرش بیهوده است زیرا اکنون بروس باید با زندگی گانگستری خانواده اش سازگار شود.

 

سریال برادران سان 2024

 

عوامل ساخت سریال برادران سان 2024

سریال The Brothers Sun یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی و اکشن محصول کشور آمریکایی است که توسط برد فالچوک و بایرون وو برای نتفلیکس ساخته شده است. اولین بار در 4 ژانویه 2024 انجام شد. در این سریال بازیگرانی همچون میشل یو در نقش آیلین "ماما" سان، جاستین چین در نقش چارلز سان، پسر ارشد آیلین، سام سونگ لی در نقش بروس سان، پسر کوچکتر آیلین، جون لی در نقش تی کی لی، بهترین دوست بروس که فروشنده مواد مخدر و سنگسار است، هنرنمایی می کنند. در 2 فوریه 2022، فاش شد که نتفلیکس دستور ساخت فیلم The Brothers Sun را داده است که توسط برد فالچوک و بایرون وو به عنوان بخشی از قرارداد هشت رقمی فالچوک با نتفلیکس با هر دو سازنده به عنوان تهیه کننده اجرایی و فالچوک به عنوان مجری برنامه ساخته شده است. در کنار Wu و Falchuk، Mikkel Bondesen و Kevin Tancharoen به عنوان تهیه کنندگان اجرایی خواهند پیوست. این سریال شامل 8 قسمت است که وو برای نوشتن داستان و تانچارون قرار است کارگردانی سریال را بر عهده بگیرد. در 13 ژوئن 2022، بازیگران به عنوان میشل یو و جاستین چین به ترتیب نقش های اصلی را در نقش آیلین سان و چارلز سان بر عهده گرفتند. فیلمبرداری در لس آنجلس، کالیفرنیا و شهر تایپه، تایوان به مدت سه ماه انجام شد. خانه در قسمت ششم در Villa Splendido در مالیبو، کالیفرنیا فیلمبرداری شد. تیم با نماینده جان چو تماس گرفت تا اجازه ایجاد یک شخصیت مخالف قطبی به نام او را بدهد.

 

سریال The Brothers Sun

 

عملکرد سریال The Brothers Sun

در وب سایت جمع آوری نقد و بررسی Rotten Tomatoes بر اساس بررسی 38 منتقد، این فیلم امتیاز تایید 84٪ را میانگین نمره 6.6 از 10 را گزارش کرد. برای دانلود سریال The Brothers Sun 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این وب سایت نوشتند: «در حالی که ترکیب The Brothers Sun از بی رحمی و شیرینی گاهی اوقات به ضربات شلاقی تبدیل می شود، رقص الهام گرفته از مبارزه و بازیگران فوق العاده آن را به یک ماجرای خانوادگی سرگرم کننده تبدیل می کند.» دانلود سریال The Brothers Sun 2024 به طرفداران ژانر کمدی، اکشن پیشنهاد میشه. متاکریتیک به این سریال نمره 61 از 100 بر اساس 18 نقد داد که نشان دهنده "بررسی های عموما مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.