معرفی و دانلود بهترین سریال های اقتباس شده از بازی های ویدئویی

توسط Alireza

بهترین سریال های اقتباس شده از بازی های ویدئویی

آیا کسی سریال Resident Evil را به خاطر می آورد؟ این اقتباس از نتفلیکس به محض انتشار شکست خورد و در حالی که بسیاری از طرفداران حتی با این مجموعه تحت رهبری میلا یووویچ برای برقراری صلح تلاش می کنند، به نظر می رسد این بازی تقریباً برای نمایشگرهای تلویزیونی غیر قابل انطباق است. این می تواند در مورد بسیاری از بازی های ویدیویی دیگر با طرفداران زیاد صدق کند.

از آنجایی که مخاطبان مشتاقانه انتظار اقتباس های Fallout، Twisted Metal و BioShock را دارند، دیگران درخواست می کنند که شایعات مربوط به اقتباس Mass Effect صحت نداشته باشند. به طور مشابه، مردم از دیدن اقتباس تحسین شده The Last of Us عصبی بودند، اما همانطور که برداشت های اولیه نشان می دهد، سریال لایو اکشن عدالت را در مورد بازی هایی که در دسترس همه نیست، انجام می دهد. اقتباس های لایو اکشن خیلی خوب نادر هستند، بنابراین تعداد کمی از آنها ارزش ذکر کردن دارند. انیمه لیست، فهرست سریال های برتری که از روی بازی های ویدئویی ساخته شده اند را برای شما تهیه کرده و شما را به تماشای آنها دعوت می کند.

 

  1. سریال The Witcher

یکی از مورد انتظارترین اقتباس های لایو اکشن از یک بازی قطعاً سریال The Witcher بود. این سریال مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد؛ طرفداران بازی از تماشای آن هیجان زده شدند و طرفداران هنری کویل از دیدن او در حال حمام کردن لذت بردند. سریال The Witcher درباره گرالت اهلِ ریویا است، یک شکارچی هیولا که شغلش اغلب او را به جاهایی می برد که نمی خواهد. مبارزه برای از بین بردن هیولاها و دشمنانش باعث شد تا گرالت طرفداران و هواداران زیادی داشته باشد. چه در بازی ها و چه سریال نت فلیکس، این شخصیت به عنوان یک ویچر قوی و در عین حال قادر به تفکر و افشای حقایق زندگی عمل می کند. سریال The Witcher موجی از اقتباس های لایو اکشن عالی را در نتفلیکس آغاز کرد و امیدواریم که در ادامه نیز همچنان خوب و منطقی عمل کند.

 

  1. سریال The Last of Us

سریال The Last of Us پس از انتشار در HBO با استقبال بسیار خوبی روبرو شد. این سریال با بازی پدرو پاسکال در نقش جوئل و بلا رمزی در نقش الی، پس از پایان The Walking Dead، جای خود را به عنوان مجموعه بزرگ بعدی زامبی های پسا آخرالزمانی گرفته است. این سریال بر گرفته از مجموعه ای از بازی های انحصاری پلی استیشن است که توسط استودیو Naughty Dog ساخته شده. سریال لست آو آس فقط یک نمایش اکشن زامبی کلیشه ای نیست، بلکه یک درام دلخراش درباره خانواده، از دست دادن و فداکاری است که جوهر واقعی بازی ویدیویی را به خوبی به تصویر می کشد.

 

  1. سریال Arcane

سریال انیمیشن Arcane در نتفلیکس در سال 2021 با استقبال شگفت آوری عرضه شد. این سریال بر اساس بازی League of Legends، یک بازی رقابتی به سبک MOBA که انحصاری کامپیوتر است، ساخته شده. در حالی که بازی فوق العاده محبوب بوده، اما این سریال تمام انتظارات را زیر پا گذاشت و تازه واردان و کهنه سربازان League of Legends از آن لذت بردند. حتی افرادی که قبلاً حتی در مورد بازی نشنیده بودند، نیز از آن لذت می بردند. این سریال انیمیشن بر روی شخصیت وی، یکی از قهرمانان در بازی تمرکز دارد و شخصیت های آشنا و قابل تشخیص بسیاری را در خود دارد. حتی اگر نمی دانید League of Legends چیست یا درباره چیست، این یک سریال بسیار خوب است.

 

  1. سریال Gangs of London

این واقعیتی است که برای بسیاری از بینندگان دور از ذهن به نظر می رسد، اما سریال Gangs of London بر اساس یک بازی به همین نام در سال 2006 ساخته شده است. بازی ویدئویی آن، یک بازی اکشن ماجراجویی و جهان باز است که برای سونی پلی استیشن ساخته شده و حول محور گنگ های مستقر در لندن می چرخد. نمایشی با همین نام در سال 2020 از شبکه AMC منتشر شد و با افتخار به عنوان یکی از بهترین سریال های این شبکه در رده های بالای این لیست ایستاده است. این داستانی گیرا از کارفرمایان جنایی است که برای نفوذ در دنیای زیرزمینی لندن می جنگند و نشان می دهد که چگونه همه چیز در روی سطح، همیشه آنطور که به نظر می رسد نیست. فصل 2 در سال 2022 منتشر شد و اگرچه به خوبی فصل اول نیست، اما همچنان تماشایی است.

 

  1. سریال Halo

اقتباس لایو اکشن Halo پس از انتشار با احساسات و نقدهای متفاوتی روبرو شد. بدیهی است که افراد وفادار به افسانه بازی های ویدیویی حرف های زیادی برای گفتن در مورد آن داشتند؛ این سریال از منبع اصلی فاصله گرفت و حتی نیمی از آن چیزی که باید، تحت تأثیر این مجموعه قرار نگرفتند. اما آیا این تعجب آور است؟ شاید Halo هرگز قصد نداشته اقتباسی وفادار به آن مجموعه بازی های مشهور جهانی باشد. وقتی چیزی بر اساس منبع مشهوری ساخته شده باشد، لازم نیست آن را خیلی صادقانه دنبال کند. این نوع چیزها برای بحث باز است و اغلب در فروم ها درباره آن بحث می شود، اما این سریال جایگاه بسیار مناسبی در IMDb دارد و بسیاری از طرفداران بازیگران و آنچه داستان علمی-تخیلی ارائه می کرد را دوست داشتند. طرفداران Halo امسال خود را برای فصل 2 آماده می کنند، که ممکن است ویژگی های بیشتری را به داستان خوب خود اضافه کند.

 

  1. سریال Detention

سریال Detention از روی یک بازی ویدئویی ترسناک و معمایی ساخته شده و این سریال که در نتفلیکس منتشر شده، به شدت بر گیم پلی بازی تکیه دارد. ممکن است طرفداران ژانر ترسناک بدانند که این بازی در مورد چیست، اما خلاصه داستان نسبتاً ساده است: یک دختر جوان با استعدادهای ماوراء طبیعی به یک مدرسه بدنام جدید منتقل می شود. اتفاقات عجیبی در آنجا رخ می دهد، زیرا به نظر می رسد دانش آموزان بیش از آنچه به چشم می آیند، هستند. حتی اگر برخی از طرفداران با این بازی آشنایی نداشته باشند، این یک داستان ترسناک ماوراء طبیعی است که همه عناصر ترساندن و وحشت را دارد.

علاقمندان می توانند جهت دانلود سریال های ذکر شده در این لیست، به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن ها با زیرنویس فارسی و بدون سانسور لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید