دانلود سریال
Resident Evil

1662 تعداد بازدید
User 2
10
/
5
AnimeList Rating
User 44430
10
/
4.2
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Resident Evil
دانلود سریال Resident Evil

خلاصه داستان سریال Resident Evil

این مجموعه تلویزیونی که رزیدنت اویل نام دارد، داستانی جذاب و چشمگیر از اتفاقات مربوط به یک ویروس را روایت کرده و ماجرای ارتباط آن با یک شرکت را به تصویر می کشد. این ویروس در سریال Resident Evil، با نام تی شناخته می شود. در واقع می توان آن را بیماری اسرار آمیزی دانست که مدت زیادی است پا به جهان گذاشته و حالا می تواند با اثرات خود، بسیاری از رمز و راز ها را فاش کند. حالا که 3 دهه از کشف این ویروس خارق العاده گذشته، شرکت آمبرلا باید تمام سعی و تلاش خود را بکند تا این بیماری، اسرار تاریک آن را فاش نکند. 

همه چیز از جایی جذاب و چشمگیر می شود که بچه های وسکر به شهری که این شرکت در آن قرار دارد نقل مکان می کنند. به نظر می رسد این بچه ها بسیار بازیگوش بوده و سعی دارند در همه چیز کنجکاوی کنند. شرکت آمربلا در سریال Resident Evil در شهر راکون سیتی قرار دارد. حالا این بچه ها به این شهر آمده و در کار این شرکت سرک می کشند. در حین همین واکاوی و کنجکاوی ها بود که بچه های وسکر، راز هایی مخوف مربوط به ویروس تی را کشف کردند. حالا این راز های کشف شده می توانند دلیلی بر پایان کار این شرکت بزرگ باشند. 

 

سریال Resident Evil

اندرو وب فردی است که وظیفه تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را به عهده داشت. شین تورتولانی به عنوان نویسنده مجموعه شناخته شده و داستان فیلمنامه Resident Evil را به بهترین شکل ممکن به رشته تحریر در آورده است. آن ها تمام سعی خود را کرده اند تا این مینی سریال را به جایگاه مناسب رسانده و سطح خوبی را برای آن در نظر بگیرند. رزیدنت اویل محصولی از کشور آمریکا بوده و به زبان انگلیسی ساخته شده است. می توان از ژانر های ترسناک و اکشن به عنوان سبک های اصلی این مینی سریال نام برد.

بجورن استینباچ، کانور گوساتی، آیوشی چهابارا، الا بالینسکا، آهاد رازا میر، ایوان هنگست، آدلین رودولف، هانی هینریچ، لی ویویر و لانس ردیک، از بازیگرانی هستند که در رزیدنت اویل به ایفای هنرمندی پرداخته و نقش آفرینی کرده اند. Resident Evil به عنوان یک مینی سریال شناخته می شود؛ چرا که تنها یک فصل دارد. در همین یک فصل از این مجموعه تلویزیونی، 8 قسمت قرار دارد که هر کدام از این قسمت ها زمانی حدود 45 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. وظیفه پخش تمامی اپیزود ها به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. 

شبکه نتفلیکس به صورت انحصاری وظیفه تولید و همچنین انتشار رزیدنت اویل را به عهده داشت. اولین قسمت از این مینی سریال در تاریخ 14 ژوئیه سال 2022 روی این شبکه قرار گرفته و منتشر شده است. 

 

نقد سریال Resident Evil

از آنجایی که سایت IMDB امتیاز 5.4 را برای این مجموعه تلویزیونی در نظر گرفته، نمی توان آن را در دسته مینی سریال های موفق قرار داد. در هر صورت، رزیدنت اویل مجموعه ای جذاب است که توانسته نظر بسیاری از بینندگان را نسبت به خود جلب کند. در نهایت توصیه می شود افراد زیر 15 سال، Resident Evil را تماشا نکنند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.