دانلود سریال
Gangs of London

5230 تعداد بازدید
User 3
10
/
8.66
AnimeList Rating
User 35K
10
/
8.1
IMDB Rating
19
/
19
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Gangs of London
دانلود سریال Gangs of London

خلاصه داستان سریال Gangs of London

ماجرای این داستان، حول محور فردی به نام فین والاس و پسر او، شان در گردش است. این شخص توانسته عنوان یکی از قدرتمند ترین مافیای لندن را از آن خود کرده و صاحب امپراطوری جدیدی شود که حدود چند میلیارد پوند قیمت دارد. البته قضیه سریال Gangs of London از جایی آغاز می شود که شان (پسر فین) قصد دارد جایگزین پدر خود شده و به نوعی جای او را پر کند. او برای آنکه به انجام این کار بپردازد، قصد دارد ابتدا افرادی که دستور قتل پدرش را صادر کردند، پیدا کند. 

 

به دنبال جایگاهی بهتر در مسیر خلاف

او برای اینکه قاتل اصلی را بیابد، تمامی معاملات گروه هایی که عنوان خلافکار را دارند یافته و همچنین فعالیت آن ها را کنسل و تعطیل می کند. فکر می کنید، این کار موثر بود؟ تعطیل کردن فعالیت های این گروه ها، نه تنها تاثیر خاصی نداشت، بلکه حتی تنش ها را بیش از پیش کرد.

 Gangs of London از جایی جذابیت اصلی خود را پیدا می کند که فردی به نام الیوت فینچ به داستان اضافه می شود. این فرد که یک مامور مخفی پلیس است، تا به حال به مدت دو سال در سازمان والا مشغول به کار بود. جایگاه الیوت در این سازمان، رده های پایین آن بوده است؛ حال از این فرصت استفاده کرده و سعی دارد به جایگاه های بالا برسد. او برای این کار، سعی می کند به شان والاس نزدیک شود. 

 

سریال خلافکاران لندن

سریال خلافکاران لندن که دارای ژانر های اکشن - جنایی و درام است، بر اساس بازی ویدئویی که همین اسم را دارد، ساخته شده است. بازی ویدئویی که شخصیت های Gangs of London از روی آن الهام گرفته شدند، توسط Pulse Films & Sister، ساخته شد. 

این مجموعه تلویزیونی که محصولی از کشور بریتانیا است، به زبان انگلیسی تولید شده است. Hugh Warren، وظیفه تهیه کنندگی خلافکاران لندن را به عهده داشت. گارث اونس، Corin Hardy و همچنین ژاویر ژنس، به عنوان کارگردانان این مجموعه شناخته می شوند. 

پیکربندی سریال خلافکاران لندن، در یک فصل و 17 قسمت دسته بندی شده است. مدت زمان هر قسمت از آن حدود 43 تا 93 دقیقه است. شبکه اسکای آتلانتیک، وظیفه پخش خلافکاران لندن را در تاریخ 23 آوریل 2020 به عهده گرفت. 

تمامی 17 قسمت، از همین شبکه پخش شدند. Matt Flannery و گارث اونس توانستند Gangs of London را در بهترین حالت آن، تولید کرده و بسازند. 

 

نقد سریال Gangs of London

مسائل بسیاری در دل ماجرا نهفته اند که کافی است کمی به آن ها فکر کرده و هر موضوع را مورد تامل قرار دهید. بسیاری از موارد می توانند دست به دست هم داده و انسان را به سمتی بکشند که آن فرد حتی فکرش را هم نمی کرد؛ این سمت و سو می تواند مثبت یا حتی منفی باشد.

بسیاری از خانواده ها می توانند به این موضوع، جهت داده و اتفاقات خوب یا بدی را برای فرزندان خود رقم بزنند. نقش خانواده در مجموعه Gangs of London، تا حد زیادی پر رنگ نشان داده شده است. بنا بر تمامی این مسائل، می توان خلافکاران لندن را جزو بهترین سریال های جنایی دانست که هیجان زیادی روی آن حکم رانی می کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.