معرفی و دانلود بهترین فیلم های Bryan Cranston برایان کرانستون

توسط Alireza

معرفی Bryan Cranston

طرفداران برایان کرانستون می توانند این بازیگر محبوب را در فیلم های اخیر مانند پاندای کونگ فو کار 4 و آرگایل ببینند، جایی که او همچنان به اثبات استعداد قابل توجه خود به مسیر حرفه ایش ادامه می دهد. کرانستون که شش بار برنده امی و دو بار برنده گلدن گلوب شده است. او به لطف نقش های نمادین خود در تلویزیون، به ویژه در نقش هالِ دوست داشتنی در سیتکام دنیای مالکوم و والتر وایت در سریال بریکینگ بد، به نامی شناخته شده تبدیل شده است. اما در حالی که او برای بازی در سریال های تلویزیونی مورد تحسین قرار گرفته، استعداد کرانستون به صفحه نقره ای نیز گسترش یافته است، جایی که او همچنان با مهارت و تطبیق پذیری خود مخاطبان را شگفت زده می کند. میراث کرانستون به عنوان یک بازیگر با بازی های به یاد ماندنی او غیرقابل انکار است. از فیلم نجات سرباز رایان تا فیلم بیوگرافی باورنکردنی ترامبو، بهترین فیلم های کرانستون چیزی فراتر از سرگرمی هستند… انیمه لیست، برترین فیلم های برایان کرانستون را فهرست کرده است.

 

  1. فیلم Argo

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Bryan Cranston برایان کرانستون

بن افلک جدا از اینکه یکی از بهترین بازیگران نسل خود است، کارگردانی باورنکردنی نیز هست. فیلم آرگوی او، بازگویی دراماتیک تسخیر سفارت آمریکا در سال 1979 در ایران است و شاید بهترین اثر کارگردانی او باشد. در این فیلم، تونی مندز، مامور سیا، با جعل هویت خود به عنوان تهیه کننده هالیوودی یک فیلم علمی تخیلی با عنوان «آرگو»، نقشه ای برای آزاد کردن شش دیپلمات آمریکایی در تهران ایجاد می کند. در فیلم آرگو، کرانستون نقش جک اودانل، سرپرست ارشد تونی را بازی می کند. کرانستون با اعتماد به نفس، حس اقتدار و وقار را به داستان اضافه می کند که به این داستان مشروعیت می بخشد. فیلم آرگو با صحنه های جذاب و دیالوگ های تکان دهنده اش قلب منتقدان و تماشاگران را به دست آورد و در نهایت اسکار بهترین فیلم 2013 را از آن خود کرد.

 

  1. فیلم Isle of Dogs

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Bryan Cranston برایان کرانستون

دومین هجوم وس اندرسون به دنیای انیمیشن استاپ موشن، پس از فیلم Fantastic Mr. Fox که حسابی مورد علاقه مردم بود، فیلم جذاب جزیره سگ ها است. در پس زمینه ی ژاپن آخرالزمانی، شیوع آنفولانزای سگی همه سگ ها را به جزیره ی زباله پرتاب می کند، جایی که عملاً زباله دانی وسیع است. پسری به نام آتاری کوبایاشی (کویو رانکین) نمی پذیرد که سگش، اسپاتس (لیو شرایبر) تبعید شده و در تدارک یک مأموریت نجات شگفت انگیز برای اوست.

 

  1. فیلم Trumbo

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Bryan Cranston برایان کرانستون

در فیلم ترامبو، کرانستون نقش فیلمنامه نویس معروف دالتون ترامبو را بازی می کند که فیلم وسترن Lonely Are the Brave و فیلم درام Kitty Foyle را نوشته است. این داستان حول محور درج اسم ترامبو در لیست سیاه هالیوود می چرخد، جایی که او مجبور می شود با نام های مستعار فیلم نامه بنویسد. در اواخر دهه ۱۹۴۰ در هالیوود، فیلمنامه نویس موفق دالتون ترامبو که متهم به عضویت در حزب کمونیست بود، از اشتغال به حرفه اش منع شد. او در آن زمان یکی از کسانی بود که «یکی از ده نام بزرگ هالیوود» نامیده می شد. او تا آخر بر باورهایش پافشاری می کند و این سرسختی کار و خانواده اش را به خطر می اندازد.

 

  1. فیلم Drive

معرفی و دانلود بهترین فیلم های Bryan Cranston برایان کرانستون

رایان گاسلینگ نقش یک راننده بدلکار هالیوودی را بازی می کند، که شب هنگام برای خلافکاران رانندگی می کند، در جریان یکی از این ماموریت هایش همه چیز به درستی پیش نمی رود و بزودی در میابد که همه به دنبال او هستند… او برای محافظت از افرادی که به آنها اهمیت می دهد در برابر مجرمان خشن، باید با اصول و مهارت های رانندگی بی عیب و نقص خود تکیه کند. کرانستون نقش شخصیت شانون، مربی و شخصیت پدر راننده را بازی می کند.

 

  1. فیلم Saving Private Ryan

نجات سرباز رایان یک حماسه جنگی جذاب درباره ماموریت کاپیتان جان میلر (تام هنکس) برای جستجوی چتربازی به نام سرباز جیمز رایان (مت دیمون) در جنگ جهانی دوم است. ماموریت نجات رایان، که سه برادرش در عملیات کشته شده اند، پیچیده تر می شود، زیرا جوخه جان میلر در اطراف فرانسه ی جنگ زده حرکت می کند تا تنها یک فرد را پیدا کند. کرانستون شخصیت مک، یک افسر ستادی از وزارت جنگ را بازی می کند.

 

  1. فیلم Little Miss Sunshine

فیلم میس سان شاین کوچولو یک درام مستقل لذت بخش است که خانواده هوور را دنبال می کند که با ون زرد رنگ فولکس واگن خود به یک سفر جاده ای به کالیفرنیا می روند تا از اولیو (ابیگیل برسلین) برای برنده شدن در مسابقه زیبایی حمایت کنند. در این مسیر، خانواده با چالش ها و موانع زیادی روبرو می شود، اما در نهایت سفرشان آنها را به هم نزدیکتر می کند. کرانستون در نقش استن گراسمن، شریک تجاری ریچارد هوور (گرگ کینیر) را بازی می کند.

 

  1. فیلم Contagion

در فیلم شیوع، جامعه پزشکی برای کنترل و یافتن درمانی برای یک ویروس کشنده که به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است، رقابت می کند. جدای از کشف چگونگی مهار ویروس، این فیلم همچنین مسائلی را که در جامعه ای که توسط اطلاعات نادرست و بی نظمی اجتماعی تهدید می شود، برجسته می کند.

 

  1. فیلم The Infiltrator

فیلم نفوذی بر اساس داستان واقعی مامور گمرک ایالات متحده رابرت مازور، یکی از بهترین نقش های سینمایی کرانستون است. این فیلم رابرت را دنبال می کند که به امید ورود به کارتل مواد مخدر پابلو اسکوبار با نام مستعار جدیدش، باب موسلا، دست به کار می شود. با این حال، این کار با خطرات زیادی همراه است، به طوری که خانواده رابرت در آتش متقابل بین ماموریت او و کارتل قرار می گیرند.

 

  1. فیلم Argylle

متیو وان به خاطر کارگردانی فیلم های جاسوسی موفق زیر مجموعه The Kingsman شناخته شده است. در سال 2024، او یک فیلم جاسوسی مستقل با عنوان Argylle منتشر کرد که داستان یک رمان نویس را دنبال می کند که داستان های تخیلی او شروع به زنده شدن می کنند. او سپس با یک جاسوس واقعی روبرو می شود که سعی می کند او را نجات دهد زیرا یک سازمان مخفی قصد دارد او و رمان های به ظاهر پیشگویش را بدست آورد. کرانستون نقش آنتاگونیست اصلی فیلم یعنی آقای ریتر شرور را بازی می کند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین فیلم های برایان کرانستون به انیمه لیست مرجعه دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آن ها با زیرنویس فارسی لذت ببرند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید