معرفی و دانلود برترین سریال های جنگی تاریخ

توسط Alireza

بهترین سریال های جنگی

سریال های نظامی و جنگی داستان هایی درباره نبردهای واقعی، تاریخی و جنگی ارائه می کنند. بهترین سریال های نظامی که تا به حال در تلویزیون نمایش داده شده است، عناصر انسانی و احساسی را در خط مقدم قرار می دهند. اگر به دنبال بهترین درام های نظامی و جنگی هستید، انیمه لیست با فهرست بهترین سریال های جنگی به شما کمک می کند تا بفهمید چه سریال هایی را باید در صف تماشای خودتان قرار دهید. بیشتر سریال های تلویزیونی نظامی و جنگی، درام هستند و نبردها و درگیری ها پر از درد و احساس را روایت می کنند که بر روی افراد درگیر سنگینی می کند. سریال هایی مانند جوخه برادران و مقاومت سریال های دوره ای هستند که داستان  افرادی را روایت می کنند که مستقیماً درگیر جنگ های تاریخی هستند. نمایش های دیگر درباره افراد به جا مانده از جنگ هستند، از جمله سریال های Bomb Girls و Home Fires. همه درام های نظامی درباره نبردهای تاریخی نیستند، برخی صرفاً درباره افرادی هستند که عضو ارتش یا نیروهای ویژه هستند و به این می پردازند که چگونه شغل آنها در ارتش بر زندگی و تعامل آنها تأثیر می گذارد. با فهرست ما همراه باشید.

 

  1. سریال Band of Brothers

معرفی و دانلود برترین سریال های جنگی تاریخ

جوخه برادران، این مینی سریال جذاب جنگ جهانی دوم، به تجربیات دلخراش و رفاقت تزلزل ناپذیر ایزی کمپانی، واحد چترباز از هنگ پیاده نظام 506 می پردازد. این سریال با داستان سرایی استادانه، تحسین منتقدان را به خود جلب کرد و جوایز متعددی از جمله جایزه امی برای مینی سریال برجسته را به دست آورد. گروه بازیگران به طرز ماهرانه ای سربازانی از زندگی واقعی مانند سرگرد ریچارد وینترز (دامیان لوئیس) و کاپیتان لوئیس نیکسون (ران لیوینگستون) را به تصویر می کشند و جوهر مبارزات و فداکاری های شجاعانه آنها را نشان می دهند. تام هنکس و استیون اسپیلبرگ این سریال را ساخته اند.

 

  1. سریال The Pacific

معرفی و دانلود برترین سریال های جنگی تاریخ

سریال ۱۰ قسمتی اقیانوس آرام، سریالی برگرفته از داستانی واقعی از وقایع جنگ جهانی دوم است. سریال پسیفیک داستانی با درون مایه جنگی و روایتی عمیق از جنگ آمریکا و ژاپن را دربردارد. گروهی از سربازان آمریکایی برای جنگ با دشمن ژاپنی پس از نبرد پرل هاربر، وارد جزیره شده تا مانع ساخت فرودگاه توسط ژاپنی ها شوند. این سریال نیز مانند سریال جوخه برادران با تهیه کنندگی مشترک استیون اسپیلبرگ و تام هنکس ساخته شده است.

 

  1. سریال Masters of the Air

معرفی و دانلود برترین سریال های جنگی تاریخ

سریال اربابان آسمان، یک مینی سریال تلویزیونی درام جنگی آمریکایی است که به دست جان شیبان و جان اورلوف بر پایه کتاب «اربابان آسمان: پسران بمب افکن آمریکا که در جنگ هوایی علیه آلمان نازی جنگیدند» برای اپل تی وی پلاس ساخته شده است. این مینی سریال به اقدامات نیروی هوایی هشتم در انگلستان شرقی طی جنگ جهانی دوم می پردازد. این مجموعه با سریال های جوخه برادران (۲۰۰۱) و اقیانوس آرام (۲۰۱۰) مرتبط است.

 

  1. سریال M*A*S*H

معرفی و دانلود برترین سریال های جنگی تاریخ

سریال مش که در پس زمینه جنگ کره روایت می شود، یک درام پیشگامانه است که با طنزی استادانه، تلخی هایش را خنثی می کند تا پیچیدگی های رفاقت دوران جنگ را کشف کند. این نمایش دارای گروهی از بازیگران است که توسط جراح عاقل، هاکی پیرس (آلن آلدا) و همکارانش رهبری می شوند، کسانی که در عین حال در تجربیات مشترک خود آرامش می یابند. MASH در طول 11 فصل خود مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جوایز امی و نامزدی گلدن گلوب متعددی را به دست آورد.

 

  1. سریال Rogue Heroes

سریال قهرمانان سرکش یک سریال درام بریتانیایی هیجان انگیز است که به شکل گیری سرویس هوایی ویژه (SAS)، یک واحد نیروهای ویژه ارتش بریتانیا در طول جنگ جهانی دوم می پردازد. داستان اصلی روی دیوید استرلینگ و تیمش متمرکز است که در پشت خطوط دشمن عملیات مخفیانه انجام می دهند. این سریال به بررسی مضامین شجاعت، انعطاف پذیری و رفاقت در مواجهه با ناملایمات می پردازد. این نگاهی روشنگرانه به منشا یکی از نخبه ترین واحدهای نظامی جهان ارائه می دهد.

 

  1. سریال Generation Kill

سریال نسل کشی یک مینی سریال سرسخت از HBO است که مراحل اولیه جنگ عراق را از نگاه اولین گردان شناسایی نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده به تصویر می کشد. این مجموعه بر اساس کتاب برنده جایزه روزنامه نگار ایوان رایت، که با این واحد همراه شده بود، تصویری خام و معتبر از زندگی نظامی در طول درگیری ارائه می دهد. سریال Generation Kill در مواجهه با پیچیدگی ها و ابهامات اخلاقی که سربازان در نبرد با آن ها روبه رو هستند، نگاهی بی پرده ارائه می دهد.

 

  1. سریال Das Boot

سریال کشتی، یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی آلمانی است که بر اساس کتابی به همین نام اثر لوتار-گونتر بوخهایم در سال 1973 و دنباله ای بر فیلم آلمانی به همین نام در سال 1981 ساخته شده است. داستان سریال در سال 1942 اتفاق می افتد و به دو روایت تقسیم می شود، یکی بر اساس نبرد زمینی در اطراف فرانسه و دیگری حول محور یک خدمه ی کشتی آلمانی.

 

  1. سریال Tour of Duty

سریال تور وظیفه یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی از شبکه CBS است. این سریال به مدت سه فصل از سپتامبر 1987 تا آوریل 1990 در 58 قسمت یک ساعته پخش شد. این نمایش توسط استیو دانکن و ال. تراویس کلارک ساخته شد و تهیه کنندگی آن بر عهده زیو براون بود. این اولین سریال تلویزیونی بود که به طور منظم آمریکایی ها را در حال نبرد در ویتنام نشان می داد و یکی از چندین سریال با مضمون مشابه بود که پس از فیلم تحسین شده الیور استون، یعنی فیلم Platoon، تولید شد.

 

  1. سریال SEAL Team

در دنیای درام نظامی، سریال نیروهای ویژه به زندگی یک گروه نخبه از نیروی دریایی می پردازد، زیرا آنها در مسیر ماموریت های پرمخاطره و چالش های شخصی حرکت می کنند. این تیم به رهبری جیسون هیس، ترکیبی نادر از رفاقت و مهارت های تاکتیکی را به نمایش می گذارد و نگاهی اجمالی به پیچیدگی های حرفه ی آنها ارائه می دهد.

 

  1. سریال Turn: Washington’s Spies

در پس زمینه انقلاب آمریکا، سریال انقلاب: جاسوسان واشینگتن، یک شیرجه هیجان انگیز به دنیای جاسوسی و دسیسه ارائه می دهد. این درام تاریخی که به دلیل داستان سرایی گیرا و اجراهای قدرتمندش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، سفر آبراهام وودهال (جمی بل)، کشاورزی را دنبال می کند که به بخشی جدایی ناپذیر از اولین حلقه جاسوسی آمریکا تبدیل می شود. این نمایش با گروهی از بازیگران که روابط پیچیده بین دوستان، دشمنان و خانواده ها را در این دوران پر فراز و نشیب زنده می کند، به طرز ماهرانه ای ریسک های شخصی و سیاسی را در هم می پیوندد.

علاقمندان می‌توانند جهت دانلود بهترین سریال های جنگی به انیمه لیست مراجعه کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید