دانلود فیلم
Kingsman: The Secret Service کینگزمن: سرویس مخفی

690 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 690909
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Kingsman: The Secret Service

در سال 1997، لی آنوین، مامور مخفی آزمایشی، خود را در خاورمیانه قربانی کرد تا ما فوق خود، هری هارت را نجات دهد. هری که خود را برای مرگ لی مقصر می داند، به لندن باز می گردد و به پسر جوان لی، گری «اگزی» مدالی می دهد که روی آن شماره کمک اضطراری حک شده است...

 

عوامل ساخت فیلم Kingsman 2014

فیلم Kingsman: The Secret Service یک فیلم سینمایی ژانر کمدی، اکشن و جاسوسی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی متیو وان بر اساس فیلمنامه ای از جین گلدمن و وان است. اولین قسمت از مجموعه فیلم های Kingsman، بر اساس کتاب مصوری به همین نام توسط مارک میلار و دیو گیبونز ساخته شده است. فیلم Kingsman: The Secret Service به دنبال استخدام گری آنوین (تارون اگرتون) توسط هری هارت (کالین فرث) در یک سازمان مخفی جاسوسی به نام کینگزمن است. در فیلم کینگزمن، کالین فرث در نقش هری هارت، ساموئل ال جکسون در نقش ریچموند ولنتاین، مارک استرانگ در نقش همیش مایکرافت، تارون اگرتون در نقش گری آنوین و الکس نیکولوف در نقش یانگ اگزی به ایفای نقش می پرداخت.

 

عملکرد فیلم کینگزمن ۲۰۱۴

فیلم Kingsman: The Secret Service در جشنواره Butt-Numb-A-Thon در 13 دسامبر 2014 به نمایش درآمد و در بریتانیا در 29 ژانویه 2015 و ایالات متحده در 13 فوریه 2015 توسط کمپانی فاکس قرن بیستم اکران شد. این فیلم عموماً نقد های مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که سکانس های اکشن، کارگردانی، بازی های بازیگری، شخصیت شرور، سبک بصری، امتیاز و طنز تاریک آن را بسیار تحسین کردند، اگر چه برخی از صحنه ها به دلیل بیش از حد جنب و جوش داشتن مورد انتقاد قرار گرفتند. این فیلم در مقابل بودجه ساخت 90 میلیون دلاری، بیش از 414 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و به موفق ترین فیلم تجاری وان تا به امروز تبدیل شد. فیلم Kingsman: The Secret Service در سال 2015 برنده جایزه امپایر برای بهترین فیلم بریتانیا شد. دانلود فیلم Kingsman: The Golden Circle به طرفداران ژانر کمدی، اکشن پیشنهاد می شه. این فیلم دنباله ای با عنوان Kingsman: The Golden Circle در سپتامبر 2017 منتشر شد و وان و بازیگران اصلی برای ساخت این اثر به عنوان یک تیم بازگشتند. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس نظر 264 منتقد، امتیاز 75 درصد تایید را به این فیلم اختصاص داده است. میانگین نمره آن 6.8/10 بود. اجماع منتقدان این وب سایت نوشتند: «شیک، خرابکارانه و بالاتر از همه سرگرم کننده». در متاکریتیک، فیلم بر اساس نظر 50 منتقد، میانگین وزنی امتیاز 60 از 100 را دارد که نشان دهنده «بررسی های مختلط یا متوسط» است. موتور جستجوی نقد فیلم (MRQE) بر اساس 108 نقد، به فیلم 63 از 100 امتیاز می دهد. جردن هافمن، نویسنده مجله گاردین، درباره این فیلم گفت: "روح 007 سراسر این فیلم است، اما فیلمنامه وان ... مجوزی برای مسخره کردن دارد ... هیچ کس درگیر در تولید نمی تواند آن را باور کند." برای دانلود فیلم Kingsman: The Golden Circle با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.