بهترین سریال های جاسوسی نتفلیکس Netflix

هیچ چیز هیجان انگیزتر از یک فیلم یا سریال جاسوسی برای به جوش آوردن خون و چسباندن مردم به صندلی هایشان وجود ندارد. تنش و تعلیق یک فیلم یا سریال تلویزیونی خوش ساخت در زیرژانر جاسوسی یا مأمور مخفی می تواند قابل لمس باشد و این هیجان از ویژگی های بارز سریال های جاسوسی است. نت فلیکس به طور مداوم فیلم و سریال هایی از این دست ساخته و انیمه لیست فهرستی از بهترین سریال های جاسوسی نتفلیکس را برای شما عزیزان تدارک دیده است. رقبای زیادی برای رقابت در فهرست بهترین سریال های جاسوسی نتفلیکس وجود دارند، اما این بدان معنا نیست که آنها محتوای خوبی برای پخش در دسترس ما قرار نمی دهند. کسانی که مایل به شیرجه زدن در دنیای تریلرهای جذاب جاسوسی هستند می توانند این نمایش ها را به لیست خود اضافه کنند. این سریال ها هیجان انگیز، قانع کننده، جذاب و اعتیادآور هستند و هر چیزی را که یک سریال جاسوسی عالی باید ارائه دهد، ارائه می کنند.

 

  1. سریال Caliphate

سریال خلافت حول محور یک مأمور مخفی می چرخد که وظیفه دارد از حمله تروریستی در سوئد جلوگیری کند. سریال خلافت یک سریال بین المللی با داستانی حقیقی و پنج زبان (ترکی، عربی، انگلیسی، بوسنیایی و سوئدی)، مبارزه ای برای تحکیم ایدئولوژی های شخصی و ایدئولوژی های تحمیلی جامعه است. بین داستان پر تنش سریال خلافت و درام شخصیتی صمیمانه آن، برخی صحنه ها کاملاً استرس زا هستند، همانطور که یک سریال جاسوسی باید باشد.

 

  1. سریال The Spy

بسیاری از مردم عادت دارند که ساشا بارون کوهن را در نقش احمقی ببینند که بیشترین تلاش را برای متزلزل کردن سیستم جامعه انجام  می دهد، کاری که او ثابت کرده هوشمندانه و جسورانه آن را انجام می دهد. اگرچه شکی وجود ندارد که کوهن در نقش هایی که خلق می کند، یک نیروی ذاتی دارد اما او همچنین یک بازیگر دراماتیک با استعدادی فوق العاده است که با نقش هایش در هوگو و فیلم دادگاه شیکاگو هفت خود را ثابت کرده است.

 

  1. سریال The Night Agent

این سریال که اکنون در میان پربیننده ترین سریال های نت فلیکس است، هنگام پخش کلی سروصدا به پا کرد. داستان گیرای آن پیتر سادرلند (گابریل باسو)، یک مامور اف بی آی با گذشته ای پیچیده را دنبال می کند که به تلفنی که هرگز در زیرزمین زیر کاخ سفید زنگ نمی خورد، پاسخ می دهد. از آن شب، زندگی پیتر برای همیشه تغییر می کند، زیرا او در دنیای خطرناک جاسوسی و توطئه شیرجه می زند.

 

  1. سریال Kleo

یک سریال آلمانی اورجینال و جذاب از نتفلیکس، Kleo‏ ‏شاید یکی از بهترین تریلرهای ماجراجویی است که اخیراً منتشر شده است. این سریال درباره یک قاتل جاسوس است که درست پس از فروپاشی دیوار برلین در خود برلین متواری است. نام قاتل کلیو است و برای انتقام بیرون آمده است. این نمایش مهیج و هیجان انگیز، شیک، پرتعلیق و کمدی است. موسیقی متن بی نظیر است و نمایش از همان فریم اول از نظر بصری خیره کننده است.

 

  1. سریال House of Ninjas

یکی از بهترین سریال های ژاپنی نتفلیکس، خانه نینجاها بر روی خانواده شینوبی تمرکز دارد، اصطلاحی که از ژاپن فئودال نشات می گیرد و برای اشاره به مأمورین مخفی استفاده می شود. خانواده مدت هاست که از حرفه خشونت آمیز خود کناره گیری کرده اند، اما زمانی که یک سری تهدیدها آنها را مجبور به بازگشت به راه های پنهان خود می کند، دوباره به سبک زندگی بازمی گردند.

 

  1. سریال The Recruit

نوا سنتینیو، ستاره دل نواز نتفلیکس، جهشی به سمت نقش های جدی تر برداشته است و پس از یک نقش اکشن در بلک آدام، در سریال The Recruit نقش مأمور سیا را بازی می کند. در این سریال، او استخدام می شود تا تهدیداتی را برای آژانس کشف کند. اگرچه او جاسوس واقعی نیست، اما نقش او هر قسمت که می گذرد بیشتر شبیه یک مأمور مخفی می شود.

 

  1. سریال Pine Gap

سریال پاین گپ از استرالیا می آید و حول تاسیسات دفاعی مشترک ایالات متحده و استرالیا در مرکز استرالیا می چرخد. این سریال داستان دوستی و وفاداری را روایت می کند که با سرنگونی یک هواپیما در میانمار آغاز می شود و دولت های آمریکا و استرالیا باید انگیزه حمله را کشف کنند. بازیگران به طرز ماهرانه ای مبارزه بین حقه بازی در انتخاب های اخلاقی شخصی و تعهد به دولت های کشورهایشان را به تصویر می کشند. طرح سریال با موقعیت واقعی آن که یک ساختمان مرموز و مرکز جاسوسی در وسط استرالیاست، بیشتر ارتقا یافته است.

 

  1. سریال Spycraft

اگرچه اسپای کرفت سریالی با شخصیت های برجسته یا خط داستانی متمرکز نیست، اما حول محور جاسوس های واقعی و ابزارها و شیوه های آنها می چرخد. هیچ چیز سرگرم کننده تر از داستان های جاسوسی وحشیانه و هیجان انگیزی نیست که واقعاً اتفاق افتاده است و همه آنها توسط ماموران سابق سیا و افراد مهم بازگو شده اند. طرفدارانی که چیز زیادی در مورد جاسوسی و به طور کلی روش های ماموران مخفی نمی دانند، از این سریال مستند اورجینال لذت زیادی خواهند برد.

 

  1. سریال Traitors

بریتانیایی ها عمیقاً در ژانر جاسوسی، از جیمز باند تا کشتن ایو، ریشه دوانده اند. پس از ایفای نقش برجسته در سریال جاسوسی معروف Spooks، کیلی هاوز با بازی در سریال خائنان در نقش پریسیلا، یک کارمند ارشد دولتی که در دفتر کابینه کار می کند، به این ژانر بازگشته است. با این حال، پریسیلا قهرمان داستان نیست. این نقش متعلق به فیف (اما اپلتون)، یک زن بریتانیایی با یک معشوقه آمریکایی است که او را متقاعد می کند تا از دولتش برای آمریکایی ها جاسوسی کند.

 

  1. سریال FUBAR

سریال فوبار حول رابطه پدر و دختری پیچیده بین لوک (آرنولد شوارتزنگر) و اما برونر (مونیکا باربارو) می چرخد که هر دو از ماموران سیا هستند اما از نقش یکدیگر در صنعت بی اطلاع هستند. وقتی لوک برای آخرین کار به خدمت گرفته می شود، به همان اندازه که اِما متوجه می شود که هر دو جاسوس هستند، شوکه می شود. سریال فوبار پر از شیرین کاری های وحشیانه و لحظات خنده دار است اما هنوز هم کمی آشفته است و می توانست از رویکرد ساده تری برای داستان سرایی خود استفاده کند.

علاقمندان می توانند جهت دانلود بهترین سریال های جاسوسی نتفلیکس با زیرنویس فارسی به انیمه لیست، مرجع دانلود انیمه، فیلم و سریال مراجعه کرده و از تماشای آنها بدون سانسور لذت ببرند.

Related posts

نقد و بررسی انیمه سینمایی Kimitachi wa Dou Ikiru ka چطوری زندگی میکنی؟ (پسرک و مرغ ماهی خوار)

نقد و بررسی فیلم The Bikeriders موتورسواران با بازی تام هاردی

نقد و بررسی سریال تایلندی The Believers معتقدان