دانلود سریال
The Spy

4906 تعداد بازدید
User 1
10
/
10
AnimeList Rating
User 46798
10
/
7.9
IMDB Rating
6
/
6
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال The Spy
دانلود سریال The Spy

خلاصه داستان سریال The Spy

این Serial که از رمان تاریخی در مورد یک جاسوس موساد الهام گرفته شد، زندگی یک جاسوس موساد به نام الی کوهن را به تصویر می‌کشد. The Spy در‌واقع نگاهی به جنگ اسرائیل و پیروزی آن دارد. داستان از این قرار است که الی کوهن، نقش بسیار مهمی را در این جنگ بازی کرده و می‌توان او را یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی اسرائیل در این جنگ دانست. 

این جاسوس موساد، بدون اینکه هویت اصلی خود را آشکار کند، به مقامات بسیار بالایی دست یافت. می‌توان از سطح مشاور عالی وزیر دفاع، به‌ عنوان آخرین سطحی نام برد که این فرد توانست به آن ترقی کرده و چنین جایگاه والایی را از آن خود کند. 

ماجرا مربوط به سال‌های 59 الی 65 است که هنوز سوریه و اسرائیل به جنگ با یکدیگر نپرداخته بودند. در سریال The Spy، الی کوهن به آرژانتین رفته و با نام امین ثابت، خود را به‌ عنوان یک تاجر موفق که دشمن اسرائیل است، معرفی کرد. 

این فرد کم‌کم به سیستم سوریه وارد شده و اطلاعات زیادی را برای اسرائیل ارسال کرد، تا اینکه دست او رو شده و سپس اعدام شد. 

 

تعمق در یک تراژدی جاسوسی به نام The Spy

بسیاری از افراد گمان می‌کنند تمامی فیلم و سریال هایی که ژانر جاسوسی دارند بسیار هیجان‌انگیز و پر شور هستند؛ در صورتی‌که چنین موضوعی صحت ندارد. یک Serial با این عنوان، می‌تواند بسیار آهسته یا حتی درام باشد و تمرکز را روی هیجان دیگری بگذارد که ربطی به آن موضوع جاسوسی هیجان‌آورد و پر سر‌و‌صدا نداشته باشد. اما برخی دیگر را هم می‌توان یافت که موضوع آن‌ها، چیزی بین این دو مورد است. چنانچه می‌خواهید به تماشای یکی از این نوع سریال ها بنشینید، بهتر است با The Spy آشنا شوید. 

 

بر اساس داستانی واقعی

حال فرض کنید این Serial با مضمونی که دارد، بر ‌اساس یک داستان واقعی هم نوشته شده باشد؛ چرا که اگر بر‌خلاف این موضوع بود، چندان طرفدار خاصی را به سمت خود جذب نمی‌کرد. این مجموعه را می‌توان محصولی ترکیبی از شرکت فرانسوی لجند اینترپرایز و نتفلیکس دانست. 

چنین مجموعه تاریخی که هیجان موجود را در سطح نسبی نگه داشته، توسط نتفلیکس و در سطح جهانی پخش شده است. بسیاری از منتقدین، چنین سریال شگفت‌انگیزی را مورد تحسین قرار دادند. 

 

نگاهی به کارگردان، تهیه کننده و قسمت های این مجموعه

آقای گیدئون راف، وظیفه تهیه‌کنندگی و همچنین کارگردانی این مجموعه درام، تاریخی و هیجان‌انگیز را به‌ عهده داشت. کل ماجرا در مورد این جاسوس موساد، از کتاب جاسوسی که اهل اسرائیل بود گرفته شد. مینی سریال The Spy در سال 1398 و در شش قسمت تولید شد. 

در همان سال بود که این Serial روی شبکه نتفلیکس قرار گرفت و جهانیان از دیدن آن لذت بردند. چنین مجموعه‌ای توانست جنگ میان کشور‌های عربی و اسرائیل را به ‌خوبی به تصویر بکشد. 

 

برآیندی از جاسوسی الی کوهن در The Spy

گیدئون راف توانست در سال 1398 به تولید یک مینی سریال بپردازد و در آن جاسوسی فردی به نام الی کوهن را به‌تصویر بکشد. یک مجموعه شگفت‌انگیز تاریخی که توانست تحسین منتقدان را بر‌انگیزد و آن‌ها را به وجد بیاورد. این مجموعه که با نام The Spy شناخته می‌شود، توسط نتفلیکس برای مخاطبان سراسر جهان به نمایش گذاشته شد. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.