دانلود سریال
Caliphate

2230 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 0
10
/
N/A
IMDB Rating
8
/
8
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال Caliphate
دانلود سریال Caliphate

خلاصه داستان سریال Caliphate

این مجموعه تلویزیونی که خلافت نام دارد، داستان زنی را روایت می کند که فاطیما نام داشته و مامور سرویس امنیتی کشور سوئد است. فاطیما در سریال Caliphate، بر اساس اتفاقاتی که رخ داده، متوجه می شود که برخی از چیز ها سر جای اصلی شان قرار نداشته و مشخص است که حمله ای تروریستی در حال برنامه ریزی است. البته این قضیه، تنها ماجرای اصلی خلافت را نشان می دهد که در کنار آن، بسیاری از داستان های دیگر هم در حال رخ دادن هستند. فعالیت اصلی فاطیما روی گروه تروریستی داعش است که به داستان دیگر این مجموعه هم مربوط می شود. 

آن طرف ماجرا، زنی سوئدی را نشان می دهد که به همراه شوهرش وارد تیم داعش شده اند و پس از مدتی متوجه می شوند که گول وعده های دروغین این گروه تروریستی را خورده اند. این زن سوئدی در سریال Caliphate، با نام پروین شناخته می شود. او هر کاری می کند تا خود را از این مخمصه نجات دهد و به کشور خودش بازگردد. او در این مسیر، حتی بسیاری از افراد دیگر را هم درگیر این ماجرا می کند. زاویه ای دیگر از خلافت هم در مورد ایبی است که به ظاهر، یک معلم است، اما در واقع دختران افسرده که به اسلام تمایل دارند را به داعش معرفی می کند. 

 

سریال Caliphate

ویلهم بیرمان به عنوان فردی شناخته می شود که وظیفه ساخت این مجموعه را به عهده داشت. می توان از گوران کاپتانوویچ به عنوان کارگردان اصلی Caliphate نام برد. نیکلاس روکستوم و ویلهم بیرمان، دست به دست هم داده و با همکاری یکدیگر، داستان این سریال را نوشتند. آلیت اوپیم و کامیلا لارسون، از بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند و هنرمندی خود را نشان داده اند. خلافت، مجموعه ای است که کشور سوئد آن را به زبان های سوئدی، ترکی، انگلیسی و عربی تولید کرده است. 

ژانر های قالب بر ماجرای خلافت را می توان ژانر های درام، جنایی و هیجان انگیز دانست. یا توجه به همین قضیه، بهتر است افراد زیر 18 سال، آن را تماشا نکنند. مینی سریال Caliphate، دارای 1 فصل و 8 قسمت است که هر کدام از این 8 قسمت، زمانی حدود 46 دقیقه را به خود اختصاص داده اند. ضبط و تصویربرداری تمامی این قسمت ها در اردن و سوئد انجام شده است. وظیفه پخش و انتشار این مجموعه تلویزیونی به عهده شبکه جهانی نتفلیکس بود. اولین قسمت از آن در تاریخ 12 ژانویه 2020 روی شبکه رفته و منتشر شد. 

 

نقد سریال Caliphate

خلافت را می توان با توجه به داستان هیجان انگیز و جذابی که دارد، به عنوان یک مینی سریال سوئدی که توانسته در شبکه نتفلیکس در رده بالایی قرار بگیرد، دانست. این مینی سریال می تواند به تنهایی، بسیاری از مسائل روز دنیا را به تصویر کشیده و نشان دهد که در بسیاری از کشور های جهان، چه مسائلی حکمرانی می کنند. Caliphate توانست با این اوصاف، در سایت IMDB امتیاز ویژه ای را کسب کرده و نمره 8.2 را از آن خود کند. 

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.