دانلود سریال
FUBAR فوبار

578 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 28433
10
/
6.5
IMDB Rating
9
/
9
/
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود سریال FUBAR (فوبار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم
دانلود سریال FUBAR (فوبار) بدون سانسور با زیرنویس فارسی از لینک مستقیم

خلاصه سریال FUBAR

لوک برونر و دخترش اِما سال‌هاست که به یکدیگر دروغ گفته اند و هیچ کدام نمی دانند که دیگری یک مأمور SIA است. هنگامی که هر دو حقیقت را می آموزند، متوجه می شوند که در واقع چیزی در مورد یکدیگر نمی دانند. یک مامور سیا در آستانه بازنشستگی راز خانوادگی را کشف می کند و مجبور می شود برای آخرین کار به میدان برود...

 

عوامل ساخت سریال FUBAR

سریال FUBAR یک مجموعه تلویزیونی در ژانر اکشن و کمدی محصول کشور آمریکا است که توسط نیک سانتورا برای نتفلیکس ساخته شده است. آرنولد شوارتزنگر اولین نقش اصلی خود در یک سریال تلویزیونی لایو اکشن فیلمنامه ای را بازی می کند و توسط Skydance Television و Blackjack Films تولید می شود. این سریال در 25 مه 2023 برای اولین بار پخش شد. در سریال FUBAR  بازیگرانی چون آرنولد شوارتزنگر در نقش لوک برونر، مونیکا باربارو در نقش اما برونر، میلان کارتر در نقش بری، افسر عملیات فنی سیا در تیم لوک و گابریل لونا در نقش بورو پولونیا یک دلال اسلحه قدرتمند به ایفای نقش می پردازند. تلویزیون Skydance برای اولین بار اعلام کرد که در حال توسعه یک سریال تلویزیونی جاسوسی بدون عنوان برای آرنولد شوارتزنگر است تا در آن بازی کند و اولین نمایش تلویزیونی لایو اکشن خود را در اوت 2020 انجام دهد. اندکی بعد، مونیکا باربارو به عنوان نقش اول مقابل شوارتزنگر در سریالی انتخاب شد که در آن پدر و دختر هر دو مأمور سیا هستند، بدون اینکه دیگری بداند. نتفلیکس حقوق این پروژه را در نوامبر به دست آورد و تا می 2021 هشت قسمت از سریال را سفارش داده بود. فیلمبرداری سریال FUBAR در آپریل 2022 در آنتورپ، بلژیک در اطراف Grote Markt آغاز شد. جایی که شوارتزنگر در حال همکاری مجدد با تام آرنولد، همبازی سابق فیلم True Lies بود.

 

عملکرد سریال FUBAR 2023

سریال FUBAR برای پخش در نتفلیکس در 25 مه 2023 منتشر شد. وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس نقد 37 منتقد، امتیاز 49٪ تایید با میانگین نمره 5.4 از 10 را گزارش کرد. برای دانلود سریال FUBAR با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. اجماع منتقدان این وب سایت نوشتند: «با جوک های بی سابقه و داستانی که به‌طور آزادانه از موفقیت های حرفه‌ای پیشین آرنولد شوارتزنگر وام گرفته شده است، سریال FUBAR کاملاً خوب است.» وب سایت متاکریتیک، بر اساس نظر 24 منتقد، نمره 48 از 100 را به سریال FUBAR اختصاص داد که نشان دهنده "بررسی های ترکیبی یا متوسط" است. دانلود سریال FUBAR به طرفداران آرنولد شوراتزنگر و ژانر اکشن پیشنهاد ویژه می شود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.