دانلود انیمه
Synduality: Noir Part 2 سیندوالیتی پارت 2

با زیرنویس فارسی چسبیده پخش آنلاین
4939 تعداد بازدید
User 14
10
/
7.14
AnimeList Rating
User 5,188
10
/
7.05
MyAnimeList
12
/
12
/
اطلاع رسانی
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود انیمه Synduality: Noir Part 2 با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
دانلود انیمه Synduality: Noir Part 2 با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
عناوین دیگر
فارسی سیندوالیتی پارت 2
ژاپنی SYNDUALITY Noir 第2クール

خلاصه داستان انیمه Synduality: Noir Part 2

کاناتا و نوآر در دنیایی پسا آخرالزمانی پر از موجودات آلچی، دسیسه های سیاسی و گذشته مرموز نوآر زندگی می کنند. بخش اول ما را با سوالات بیشتری نسبت به پاسخ مواجه کرد و باعث شد که انتظار طرفداران برای بخش دوم به اوج برسد.

 

انیمه Synduality: Noir Part 2


درباره انیمه سیندوالیتی پارت 2

برای اشک، مچاله شدن قلب و موجوداتی با نام گروه های هوی متال آماده شوید! بخش دوم این نمایش وعده مبارزات آلچی، گذشته های اسرارآمیز و نبرد هایی با توانایی های پنهان را می دهد. در روز چهارشنبه، ششم دسامبر 2023، وب سایت رسمی انیمه، هشت ژانویه 2024 را به عنوان تاریخ انتشار انیمه دوره دوم اعلام کرد. 
به طور جداگانه می توانم بگویم اکشن فوق العاده رندر شده است. استدیو 8-Bit تجربه زیادی در کار با ماشین های CG دارد و آنها همه توانایی هایشان را در مبارزات سریع و سرگرم کننده ربات های این انیمه به رخ کشیدند. اگر چه همیشه خاطره انگیزترین سکانس ها نیست، اما اکشن در اینجا به طور مداوم روی صفحه نمایش بازیگوشی می کند و دنبال کردن آن آسان است. درواقع اکشن بعضی وقت ها همان مشت مناسبی است که بیننده می خواهد ببیند. بخش 2 این نمایش همچنان کیفیت را با توسعه شخصیتِ بسیار مناسب حفظ می کند. هیچ چیز خیلی پیشگامانه ای وجود ندارد، اما ما هنوز در اوایل سریال هستیم، بد نیست مدتی را برای جا افتادن شخصیت ها، انگیزه ها و اهداف آنها صبر کنیم. تا کنون Synduality کیفیت مناسبی را به بیننده ها ارائه کرده است. هیچ چیز پیشگامانه ای در داستان یا انیمیشن وجود ندارد، اما توسعه داستان و شخصیت به اندازه کافی برای جذاب نگه داشتن سریال کافی است. لحظاتی کمدی نیز وجود دارد که ما را از ته رنگ تیره تر سریال نجات میدهد. بازیگران اصلی و پویایی آنها کاملاً ثابت است، اما لزوما آنقدر پویا نیستند که بتوانند داستان دراماتیک تری را به تنهایی حمل کنند.

 

سیندوالیتی پارت 2
مشاهده بیشتر
دانـــلـــود
زیرنویس
تریلر

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1402-11-04 18:22:15
    فصل اولش رو در حال پخش دیدم جالب بود ولی اونجوری نبود ک الان بخوام فصل دوشو ببینم 🤷 کاش هفت گناه کبیره جدیده زیرنویس میگرفت کلا ول شده
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.